1/24/2012

Housuja mä metsästän

Sukkahousut, neule ja shortsit GT / paita H&M
 Mun aamu alkoi mielenkiintosesti neljän tunnin yöunien jälkeen. Kuudelta aamulla menin suihkuun ja siinä sitten söin ja mietin että mähän voisin hetken makoilla, kun aikaakin on ihan suhteellisen riittävästi. (Koulu alkoi kahdeksalta) Siitä sitten heräsin kolmen tunnin päästä, pyyhe hiuksissa ja kuvitelkaa mikä näky, kun pyyhe jää hiuksiin moneks tuntia! Mulla ne on ainakin aivan jellonan harjana, sojottaa sinne sun tänne. Siinä oli sitten mukava suoristus operaatio.. :D Vetelehdin koko aamun kotona ja sain räpsittyä tännekkin vihdoin kunnolla asukuvia! Tosiaan noi shortsit ja sukkahousut vaihtu viime minuuteilla farkkuihin, sillä niillä ei olis tarennu :( Loppuenlopuksi skippasin ekat tunnit ja menin tekeen korvaavan tunnin kuvistyötä. Ei mulla ollutkaan sitten enää kun psykaa, että sellanen lepposa koulupäivä takana!:) Mutta huomenna alkaa sen edestä suurempi uurastus kahden kuvistyön +ryhmätyön parissa, psykan ja enkun esseen parissa, olikos noita muita? Ainiin äidinkielen kirjastakin pitäis jotai väsätä joka piti lukee kurssin aikana.. En edes kehtaa sanoa mitä sen eteen oon (en) tehnyt. Ja tähän pienenä plussana maanantaina alkava koeviikko, auta armias! Mutta ei saa unohtaa niitä kahta kymppiä, jotka on mun mieltä valaissut parin päivän aikana heh 8)

Mutta siis mun matka jatkui koulusta melkein suoraan kaupunkiin saalistamaan uusia farkkuja. Mun ginan perfect jeansit aikoo ihan varmasti heittää veivinsä kohta, joten olis syytä hankkia jotain tilalle ennenkun on liian myöhästä :(  Housuja ei kuitenkaan löytynyt (yllätys) Kaikki Ginan kahdenkympin farkut oli liian isoja, kiristi väärästä kohdasta ja lahkeet liian pitkiä. Miks mun täytyy olla näin lyhyt, että farkkujen kanssa on hankalaa.. Kalliimpia ihanuuksia sielä sitten kuitenkin oli ainakin yhden käden sormille ja ne istu täydellisesti.. mur!

 Vaikka mittarit näyttää yli -10 astetta mä haikailen jo kevättakkeja. Rakastuin täysin tohon malliin ja kumpaankin väriin Ginassa! Sinne se sitten kuitenkin jäi..

Sitten niitä ihka oikeita ostoksia farkkujen sijasta :)
Kaksi yhden hinnalla. Koskien Rimmelin tuotteita Seppälässä. Peitepuikko 7€ ja meikkivoide 8€. Yhteensä siis 8 euroa :)
SALE 1.90€ GT
SALE 1.90€ GT
7.95€ GT
 Kävi sellanen hassu juttu, että kun olin ostanut noi aloin ihmetteleen että miten mulla ei jäänyt kun pari euroa kahdestakympistä.. Katoin kuittia ja kappas noi ostokset oli maksanu 18 euroa.. Mitä ihmettä?? Myyjä oli unohdanut vahingossa toisen aletuotteen ja kiikutin ne heti takaisin ja hain rahani. Mutta ei sen kummosempaa, tää tyttö lähtee suihkuun, ettei se jää taas aamuksi ja yrittää päästä tälläkertaa aikaisin nukkumaan ;) Unia sinne kaikille ihanille lukijoille<3

-Linda

14 kommenttia:

  1. Oot tosi luonnollisen kaunis ! Ihanat noi korvikset ! Hööh mäki oisin tommoset halunnu mut ei tääl helsingissä noita oo :(

    VastaaPoista
  2. Oi kuinka söpö sormus! Ja näyttää kivalta ku sulla tulee noi sukat saappaista.

    VastaaPoista
  3. Hey girl, love your blog! :) You're very pretty xx

    VastaaPoista
  4. Ihania juttuja! Varsinkin toi siipisormus :)

    VastaaPoista
  5. Haha, ihana toi sun teksti ♥ nauroin tolle 'heräsin kolmen tunnin päästä, pyyhe hiuksissa ja kuvitelkaa mikä näky' :DDD joo... en tiiä miks :D

    VastaaPoista
  6. ihana blogi sulla, alan seurailemaan!:))

    VastaaPoista
  7. Äää ihana toi Ginan takki! Paljonko sillä on hintaa? :) Pitäisköhän käydä sovittamassa....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niimpä! Hintaa on 50€, käy ihmeessä! Luulen että sopii myös melkein kaikenlaisille vartalotyypeille:) Alhaalla vielä linkki takista:)

      http://www.ginatricot.com/cfi/fi/mallisto/ccollection-p1.html#product_141623

      Poista