1/29/2012

Julkaisematon päivän asu

Oon unohtanu esitellä mun jonkinaika sitten ostamat korvikset 1.90€ GT
Huivi H&M / Housut, paita ja säärystimet GT / Kengät Seppälä

Mitäpä tässä turhia turisemaan, päivänasu on kahden viikon takaa tollanen perus kouluasu :) Täällä mä oon koko viikonlopun makoillu sängyssä ja kävellyt yhä kepin kanssa vessaan tai konkaten. Anton on käynyt yökyläilemässä täällä ja piristämässä mua :) Näyttää pahalta, sillä lääkkeet ei auta kipuun ja nilkka on turvoksissa 5cm joka puolelta. Olo ei muutenkaan ole mikään paras, sillä ruokahalu on poissa ja vaikka oon yrittäny syödä parhaani mukaan ja juoda paljon vettä niin peilistä katsoessa näytän aivan haamulta. Oloa ei yhtään paranna se, että koeviikko alkaa.. :/ Voi että tätä turhautuneisuuden määrää! Pakko se on käydä lääkärissä, vaikka luultavasti turha reissu tulossa. Huomenna pitää soittaa magneettikuvaus tuloksista, jospa sieltä olisi löytyny jotain uutta leikeltävää :D Mutta muistuttaisin vielä, että 31.1 bonuskirppiksellä pöydässä numero 16 tulee olemaan aampäivästä asti meidän kamoja, että sinne vain :) Pistän vielä tarkemman postauksen erikseen kamoista yms :)

-Linda

14 kommenttia:

  1. kun pidät noita saappaita korkeitten sukkien tai säärystimien kanssa niin mitä teet kun tuut sisätiloihin:D?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hauska kysymys! Koulussa ollaan aina kengät jalassa, joten en joudu ottaa noita pois :D Mutta muissa tilanteissa esim kaverille mentäessä otan ne yleensä vaan pois :) Jos taas olis sellaset villasukat, jotka on yhtä pitkät kun noi säärystimet niin jättäisin luultavasti jalkaani vaan jos on vilposa:D

      Poista
  2. tosi kaunis oot ! ja noi farkut on kivat ja istuu sulle hyvin :) miks et niitä käytä useammin ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiiots:) Nokun ne lahkeet on niin pitkät niin pidän niitä vaa koulussa tai kaupungilla kun en joudu ottaa kenkiä pois hah :D pitää kaventaa ja lyhentää niitä kun ehtii :)

      Poista
  3. tykkään tosi paljon sun blogista, ja ehottomasti tää on yks mun lemppareista! sulla on myös nyt uus banneri, joka on tosi kiva! must on välillä nii kiva löytää jotain kautta ain kaikkii uusii blogei, tänäänki löysin yhen ja aattelin sen tännekki linkittää ku se vaikutti tosi kivalta!:)
    http://keytomyheart-iitu.blogspot.com/

    p.s. anteeks tälläne mainostus, mutta asian ydin oli kuitenkin sun todella kiva blogi :)

    - emppu

    VastaaPoista
  4. Vau, onpas nätti asukokonaisuus! :) Sulla vaikuttaisi olevan aika hyvä tyylitaju, varsinkin tuosta huivista tykkäilin! Olet saanut uuden lukijan! (oon pari viikkoa jo seuraillut blogiasi mutta nyt uskaltauduin kommentoimaan vihdoin)

    ps. Arvaa meinasinko tippua penkiltä kun näin poikaystäväsi kuvan täällä blogissa - tuttu kasvo nimittäin, ei mitään kavereita olla, ei olla ikinä ees juteltu ja olen häntä vuoden vanhempi, mutta samasta koulusta yläasteelta. Jotenkin vähän hassua että eksyin jotenkin sun blogiin ja sitten huomasin että "hmm, onpas siinä tutunnäköinen poika, eikun oho, se onkin yläasteelta, muistan kyllä ton, oon aika hyvä muistaan ihmisten naamat jos niitä tulee katteltua usein!" :) No joo, aika "tärkeä" tää mun ilmoitus, mutta oli vaan niin outoa nähdä ton pojan naamavärkki täällä. :) By the way, kivat nuo korvakorut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos :) Hahah no tervetuloa vaan! Hahah aijaa oon sanaton ;D kiitti:)

      Poista
  5. ihana toi audrey taulu! :-) saanko tiedustella mistä se on?
    tosi kiva blogi ja nätti oot!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vapaan valinnasta joskus ostin noi kaikki :) Kiitoksia :)

      Poista