2/07/2012

I can feel the magic floating in the air and I can see the sunlight dance across your face

My new love! Täydelliset mustat kiilakorot vain 25€ alennusten kanssa Spirit Storesta<3
Jo kauan himoitsemani housut, 59.95€ GT
19.95€ GT
19.95€ H&M
Panta 2€ / huivi 5€ GT
 Kyllästyin eilen totaalisesti viikon sisällä olemiseen ja oli aivan pakko päästä ulos. Ulkona oli vielä niin kaunista, aurinko paistoi kirkkaalta taivaalta ja ilma oli raikas.. Suurella rahanipulla lompakossa taisi olla myös omat oljenkortensa asiaan heh.. Jospa sitä nyt vähän jaksaisi shoppailla? Kyllähän mä myös jaksoin! Vaikkakin vähän hitaasti, mutta sitäkin varmemmin joka askeleella! Viikko teki todellakin terää nilkalle, sillä kävely sujuu nyt melkein ongelmitta! Oon niin happy! Enviikonlopun menoja ei tarviikkaan enää perua vaan luvassa on loistokas viikonloppu! -ainakin toivotaan niin :) Heti kun pääsi pitkästä aikaa kunnolla ulos, niin tuli ihailtua mailmaa ihan uusin silmin. Kyllä nää suomen aurinkoiset talvikelit pakkasmittarin näyttäessä alle kymmentä astetta osottautuu parhaimmiksi keleiksi talvesta, ei niitä voi kun ihailla :) Mutta nyt äiti hoputtaa mua saunaan, joten nää kuulumiset jää tähän.. Hyvät yöt ja viikonalut sinne kaikille lukijoille :) Nautitaan näistä aurinkoisista pakkaskeleistä täysin rinnoin! Ei se kevät enää kaukana ole!

-Linda

22 kommenttia:

  1. Oi, noi kengät on ihan täydelliset!

    http://www.myfavoritepassions.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Voi vitsi, oon kanssa itse ihaillu noita GT:n housuja aina kun oon ne nähnyt! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Lopeta ihailu ja käy ostamassa ;) Ajaa asiansa liiankin hyvin, joten ei ihme että on nykyään mun lempparit :)

      Poista
  3. vitsi noi kengät on kivat ! ite oon kattonu tota pitsipaitaa ginas ja aion sen kyllä käydä hakemassa :) ja mulla on noi samat housut ja ne on ihan huiput ! tykkään ihan hirveesti

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee mustakin ja oon kans ihan ihastuksissani noihin housuihin :) Harvoin löytää täydellisiä housuja, jotka istuu hyvin!

      Poista
  4. oi! aivan ihana tää sun blogis ja nuo kengät myös! :) ja oot uskomattoman nätti :) jään ehdottomasti lukijaksi!

    http://niina-o.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voii kiitos!:) Tervetuloa vaan tänne muiden joukkoon!

      Poista
  5. Pitääkans käydä ginassa hakemassa toi pitsipaita ! Mut tosi kivaa että jalkas on jo parempi:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo käy ihmeessä :) Toi on vaan nii lyhyt etten tie minkä kanssa pitää ainakaa vielä. Mutta sitte kesällä viimeistää tai juhlimassa ;D

      Poista
  6. Vastaukset
    1. Täydellisimmät housut pitkään aikaan!

      Poista
  7. Oi onpa ihania kaikki, varsinkin toi pitsipaita! :)

    VastaaPoista
  8. Ihania ostoksia kaikki! :) Oma suosikki on ehdottomasti toi pitsinen paita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee jep, mä tykkään eniten kengistä ja housuista:) Toi pitsinen paita on vaan hankala, kun ei tiedä minkä kanssa tähä vuodenaikaan käyttää.. Kesällä sitten vasta :(

      Poista
  9. voi kun oot kivoja juttuja löytäny! muutenkin vaikutat ihanalle ihmiselle:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekkin oon tyytyväinen! Hah no kiitos:)

      Poista
  10. oo kaikkee kivaa oot löytäny! kengät on superkivat <:
    J

    VastaaPoista
  11. Kivoja ostoksia, varsinki toi pitsipaita on ihana<3 :)

    -Roosa

    VastaaPoista