2/12/2012

Soutaa huopaa vedetään taas nuottaa, sano mis mä tarviin sua, oh oh oh soutaa huopaa edestakas luottaa ei kumpikaan voi toisiinsa, oh oh



Pitsiset alusvaatteet 12.95€ H&M - Rintsikoiden ostajalle kaupanpäälle alaosa ystävänpäivän kunniaksi ;)
Pitsimekko 19.95€ GT
  Neule 29.90€ H&M
Kynsilakka 3.95€ kpl GT
Sormus 1€ GT

Aivan huikee biisi! Oon kuunnellu tätä tässä parisen tuntia putkeen ja mussuttanu raejuustoo, jää pikkasen pyöriin päähän :D Soutaa huopaa... Tulee ihan kesäfiilis, vitsi tulis jo kesä - nää pakkaset alkaa ottaa jo hermoon :D Nyt löyty todellaki ens kesän hittiykkönen kaljakallelle! Pohdiskelin tossa yks päivä, että oon ihan outside kaikista uusista listahiteistä, kun kuuntelen aina Groovea.. Groove vaan on niin paras, ihanan hyväntuulista musiikkia aamuihin ja mikä parasta, rakastan 80-90 luvun musiikkia - siinä on vaan sitä jotain.. Mutta tässä ois nyt mun eilisen päivän ostoksia (HUI ETTÄ MINNE MUN RAHAT ON MENNY) ja tänään on luultavasti tulossa postausta Gracen sweet 17 birthday partyistä! Mun on pitäny niiiiiiiin monesti kuvata teille mun päivän asuja ja ostoksia päällä, mutta en oo koskaan saanut aikaseksi. Yritän tehdä parhaani ja ottaa itteeni niskasta kiinni ihan teidän lukijoiden vuoksi :) Onneks kuitenkin aurinko on alkanu laskee vähä myöhempään, joten on enemmän aikaa kuvailla hyvässä valaistuksessa. Teitä lukijoita on muuten tullut hurjasti lisää, lukijamäärä lähentelee jo melkein 300! Ihanaa kun jaksatte ilahduttaa mua mukavilla kommenteilla :) Seuraako kukaan täältä muuten Terra Novaa? Oon ihan  koukussa siihen :D Ja tietääkö kukaan Greyn Anatomia fani, millon sarja palaa takasi ruutuun?:) Mutta joo tällästä, rapulan poikasta ei juurikaan ollu - toki sen edestäkin synttärisankarilla luultavasti oli hahah :D Rentouttavaa sunnuntai-itapäivää kaikille:)

-Linda

10 kommenttia:

  1. Greyn anatomia alkoko se ens kuussa 23.päivä!! :)

    VastaaPoista
  2. Ostin kans eilen just ton saman GT:n mekon! :) Ja tota kynsilakkaakin himoitsin ja ajattelin käydä ostamassa sen ihan piakkoin....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa!:D Se xs oli aivan sairaan tiukka! En meinannu saada kumpaakaan kokoa päälle ollenkaan.. kunnes sit tajusin mite se puetaa :) Käy ihmeessä!

      Poista
  3. Ihania ostoksia, voisin ottaa noi kaikki !

    VastaaPoista
  4. mitä kokoo sä otit ton mekon? just kävin tänään koittamassa ja oli hullun pieniä kokoja...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä ostin ton S kokona. Sain just ja just sen päälleni :D XS oli aivan mahoton saada päälle entie onko se malli suunniteltu niin tiukaks vai mitä mutta olin iha wtf ku sovitin sitä ja ei menny vaikka oon ite aika pienikokonen :D

      Poista
  5. Ihana pitsimekko ja upeita kuvia ! :)

    VastaaPoista