2/04/2012

Relax. There is an answer to the darkest times. Don't scream - there are so many roads left.

Eros Ramazzotti - La Cosa Mas Bella
Oon aivan hulluna näihin Laurenin kirjoihin!
Toinen lääkärikäynti tuotti tuloksia; kepit, antibioottia keuhkoputkentulehdukseen ja vahvempia lääkkeitä jalkaan. Sairaslomaa sain loppuviikon. Huomenna pitäisi yrittää kouluun raahautua, mutta ei onnistu -vaikka oon viikon yrittänyt olla rasittamatta nilkkaa ja pysyä sisätiloissa. Pitää soittaa huomenna lastenkirurgian polille, jos ne ottais mut sinne suoraan ja sais selkeitä vastauksia, että mikä oikein on vialla.. Välillä jalka ei kestä minkäänlaista kävelyä ja arkuus kestää parisen tuntia, välillä taas kävelen melkein normaalisti kunnes sama arkuus tulee takaisin. Samaa noidankehää joka päivä, mutta jotenkin tulee mieleen ihan on/off suhde! :D Tää ei ole ihan normaalia ja turhauttaa aivan helvetisti. Vaikka tää kipu ottaa koville fyysisesti sekä henkisesti, niin jotenkin oon saanu revittyä irti jotain hyvää tästä kaikesta. Onneks mulla on ollut täällä jotain seuraa, muuten kuolisin tylsyyteen. Ei vaan, ihana olla myös itsekseen ja rauhoittua. Oon saanu nukkuttua kunnolla ja kerättyä voimia seuraavaan jaksoon. Mä katselen tooosi harvoin tv:tä, joten tää viikko on ollut aika televisio painotteinen ;) Sen lisäksi on tullut lainailtua useat leffat A:n kanssa, joka mua on käynyt usein piristämässä. Likainen pommi oli aivan surkea ja ehkä oudoin näkemäni elokuva ikinä! My soul to take taas oli sopivan jännä ja juoni oli hyvä! Midnight in Paris oli vähän tylsähkö, mutta kun juoneen pääsi kiinni niin leffan idea oli mainio. Mutta se miten elokuva oli Pariisissa kuvattu oli aivan mahtava ja tarjosi ihania maisemia! Leffojen, television, kirjojen, lautapelien, hyvän ruoan ja oman kullan kainalon lisäksi oon saanut muutakin viihdykettä, sillä Linnea ja Henkkakin kävi täällä moikkailemassa ja toi synttärilahjankin. Tosiaan 17 vuotta tuli täyteen keskiviikkona 1.2, mutta synttäri postaus on vielä työn alla :) Tälläsiä kuulumisia tällä kertaa! Tähän loppuun en voi sanoa muuta kuin, että tää viikonloppu on ollut aika herkkupainotteinen heh ;)

-Linda

14 kommenttia:

  1. Onks noi pakastemansikoita?:)

    VastaaPoista
  2. ooi ihania kuvia! oot iha järjettömän kaunis! oikeesti oon nii kateellinen ihminen että ärsyttää

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia paljon :) voi haha ei nyt musta tarvii olla kade :)

      Poista
  3. mistä toi la candy kertoo:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siitä huomaa selvästi, että se painottuu jollain osin The Hills sarjaan, mutta pääasiassa se kertoo kahdesta tytöstä, jotka on juuri muuttanu Los Angelesiin etsimään uusia seikkailuja. Sitten tv-tuottaja bongaa ne clubilta ja haluu ne uuteen tositv-ohjelmaan mukaan ja siitä se kaikki sitte lähtee :)

      Poista
  4. sull on tosi kiva blogi! Ja aika samanlainen vaatetyyli kun mulla, tykkään;) käy kurkkaamassa munkin blogi jos jaksat. Mä alan ainaski sun lukijaks:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Haha aijaa, joo kävin kattoo vaikuttaa kivalta, varsinkin toi blogis nimi:)

      Poista
  5. Oi ihana postaus vaavi <3 Paitsi tuo jalkajuttu :(

    VastaaPoista
  6. voi pylly, inhottavaa lukee tämmöstä ettet oo yhtään päässy paraneen :(( Mutta yritä hei pärjäillä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon, mutta parempaan suuntaan ollaan vihdoin menossa:)

      Poista