3/17/2012

Doesn't mean I'm lonely when I'm alone

Pitihän munki nyt käydä ostaan nää revityt farkut, nimittäin näitä ei voinut olla jättämättä kauppaan ;) Pari vuotta sitten ostin samantyyliset Vero Modasta ja mun isä meni leikkaa ne shortseiksi.. Nyt herää varmasti kysymys miksi? Sano että olivat kuulemma jo tarpeeks rikki, ettei rikkinäisissä housuissa voi kaupungilla kävellä.. Noh ne jotka mut tuntee, tietävät että kiihdyn nollasta sataan silmänräpäyksessä.. Näin kävi ja olin 100% varmuudella menossa leikkaan iskän housut riekaleiksi, mutta äiti rauhoitteli mut. Nyt koko juttu on korvattu näillä ihanuuksilla, jotka itseasiassa ovat paljon kivemmat kun ne edelliset hehee :) 39.95€ GT
Nyt on sitten menny viimeset rahat ja kauppojen henkarit on alkanut täyttymään ihanista kevätvaatteista. Mun tän kevään ostoslistaan kuuluu näin aluksi ehdottomasti punaiset lyhytvartiset converset, kollaasin nahkatakki ja valkoiset "pitsi" balleriinat. Kunhan vaan tosta nahkatakista tulis 34 koko kauppoihin, sillä todettiin Gracen kanssa että koko 36 on liian tönkkö mun harteillani:D

Mun blogi on pitänyt pienimuotoista hiljaiseloa, motivaatio ja inspiraatio on ollut kadoksissa - joten ei oo ollu mitään mistä kirjoittaa... Oon saanut tästä pari kommenttia, joten haluan esittää näin yleisesti suurimmat pahoitteluni. Kai se inspiraation puuska jostain vielä tulee, toivotaan ainakin niin :) Oon myös ollut vähän hukassa ton bannerin kanssa, onko kellään mitään kutkuttavaa ideaa, jonka haluaa jakaa? Sillä oon niin kyllästyny tohon banneriin :D Eilen kuitenkin kävästiin tsekkaamassa Keinoja kaihtamatta, joka teki muhun suuren vaikutuksen - varsinkin miesnäyttelijät ;) Kyse oli siis toimintakomediasta, jossa parhaat ystävykset, jotka on salaisen palvelun agentteja rakastuu vahingossa samaan naiseen. Suosittelen kyllä ehdottomasti, en tiedä muista, mutta mä sain nauraa silmät vedessä. Ei mulla nyt tällähetkellä mitään muuta ihmeempää, ulkona on kostea ilma eikä yhtään kiinnostais lähtee ulos. Onko kukaan muuten huomannut, että suurinosa elokuvissa näytettävistä trailerimainoksista uppoo aina, mutta kun katot niitä omalla koneellasi niin on helpompi sanoo ei. Taas todettiin ainakin mun suusta, että haluan nähdä kaikki elokuvatrailerimainokset, jotka valloittivat valkokangasta huimat 15 minuuttia ennen elokuvan alkua ;) Entiedä tajusitteko, sillä kirjoitan just nyt todella epäselkeästi hyi mua lopetan tähän, hyvät viikonloput kaikille!

-Linda

18 kommenttia:

  1. Haluaisin hirveesti mennä katsomaan ton "Keinoja kaihtamatta", oon vaan oottanu että joku kommentois sitä niin tiedän kannattaako :D Ja nähtävästi kannattaa!

    VastaaPoista
  2. voi noi farkut on upeet ! ite omistan tummemmat tollaset reikäfarkut ja vaaleet mut ne on farkkuleggigsit, en vaa yhtää tiiä mitä niiden kans voi pukea :( samoin täällä oon justcajatellu säästää rahaa punasiin lyhyt vartisiin converseihin, ne ois kyllä niin ihanat <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin oli sellaset farkkuleggarit, joista tossa postauksessa puhuinkin ja painin ihan saman ongelman kanssa - ne ei sopinu minkään kanssa ja oli tönköt :D

      Poista
  3. Mäki niin haluisin nähdä ton leffan, mutta ei vaan oo jaksanu mennä kattoo :D
    Ja ihania ostoksia, noi H&M:n mustat kiilakorkonahkakengät, aivan ihanat<3

    VastaaPoista
  4. aiivan hullun ihanat noi revityt farkut! :o ♥

    http://stayclassic.blogspot.com/

    VastaaPoista
  5. Millanen toi valkonen pitsipaita on joka sulla on tässä päällä ja mistä se on ostettu?:) ja oot tosi kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia::) Pitsipaita on Ginasta, näkyy paremmin päällä tässä postauksessa: http://mysecrets-linda.blogspot.com/2012/02/you-are-drug-i-am-needing-paradise-that.html

      Poista
  6. Noi farkut on ihan älyttömän ihanat! :)

    http://www.myfavoritepassions.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. tee postaus susta ja sun poikaystäväst!!! teidän tarina esim =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm.. valitettavasti se on nyt todella hankalaa :s

      Poista
  8. mulla on noi samat farkut! ne on tosi kivat paitsi et ne tulee sit repee polven kohalta kun käöytät vähän kauemmin... perus gina laatu :) mutta kiva postaus <3

    ♥ loveisintheair-linda.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo arvaas mitä.. oon käyttäny noita tasan kaks päivää ja samasta polven kohdasta on melkein hajalla :D Kiitos :)

      Poista
  9. Mä ostin alkutalvesta myös revityt farkut ja ne on niin ihanat, niissä on jotenkin vaan sitä särmää. Nuo sun housut näyttää todella kivoilta :)

    VastaaPoista