3/13/2012

Music

Mun aamu alko aika mielenkiintosesti, nukuin kunnolla pommiin ja lähdin paniikissa kouluun. Noh koululla sitten tajusin, että tulin ihan turhaan kouluun, koska mulla oli hypäri.. Ei hyvää päivää!:D Päätin tulla sitte tänne koulun atk-luokkaan väsäilee vähän parinviikon ajaista musaa blogin puolelle :) Tulin periaatteessa yhden tunnin takia kouluun, mutta parempi näin kuin ei mitään :D Löysin mun ipodin varmaan puolenvuoden kätköistä ja ajattelin, että nyt olis korkea aika alkaa taas kuunteleen musaa. Mulla tulee aina hektisiä kausia, jollon lataan musaa hirveesti ja kuuntelen aina kun pystyn - ja sitten myös niitä, kun en kuuntele yhtään paitsi Groovea. Mutta hei tällästä tänään, ei kummempia.

-Linda

10 kommenttia:

  1. Mitenn sää oot saanu noi tommosiks pieniks?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kun oot upottanu youtube linkin ja laittanu sen bloggerin html koodiosioon niin sieltä vaihtelet vaan omien mieltymystes mukaan heightiä ja widthiä :)

      Poista
  2. vähän kiva tälläne postaus välillä! löysin pari uutta hyvää biisii!;)

    http://myddirection.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. oi tykkäät aika samanlaisista biiseistä ku mä :--)

    http://stayclassic.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. Sivupalkissa on vähän aikaa ollut jo tuo äänestys toivepostauksista. Tulin vain kommentoimaan, että ainakin neljä ensimmäistä näkisin oikein mielelläni valmiina :)
    Eli ei noista voi vain yhtä valita :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo se onkin ollut siinä jonkin aikaa ja yks niistä on toteutettu. Pistin vaan yhden valinnan sen takia, että mua kiinnostaa mikä postaus ihmisiä kiinnostaa eniten - saa pientä vihiä että mistä lukijat tykkää;) eise sulje pois ajatusta, ettenkö vois postata kaikista noista, koska aivan varmasti noi tullaan näkee kaikki täällä blogin puolella joku päivä. Jos ei kaikki niin ainakin suurinosa :)

      Poista
  5. Ois kiva jos kirjottaisit vielä useemmin kun tää on muuten niin kiva blogi:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on ollu nyt vähä motivaatio ja inspiraatio ongelmia, mutta kai tää tästä.. Kiitoksia :)

      Poista