3/25/2012

Sunnuntain fiilistelyä


Tällänen timantti on ollu mun hyllyn päällä koristeena parisen kuukautta - jokin noissa vanhoissa esineissä viehättää!
Sielä se kiltisti nököttää, aww
Saatiin myös mun synttärilahjaksi saamani tulostin toimintaan ja pian alkaa kuvakollaasien väsääminen! (herrajumala en ole vieläkään saanut aikaiseksi tehdä tota synttirpostausta loppuun)
Mitäs sieltä näkyy?
Minä pienenä, pai-teletappi oli sillon kovassa vedossa. Näyttääkö mun pää teistä jotenkin ..isolta?
Parasta mehua heti Lidlin persikka jääteen jälkeen ;)
Mitään parempaa?

Viime yönä tuli taas lunta ja nyt paistaa aurinko. Tää viikonloppu on menny kaikkeen turhaan ja ei niin järkevään, vaikka mulla on ollut vaikka kuinka monta velvollisuutta hoidettavana.. Oonko saanut niistä yhtäkään aikaiseksi? Oon, mutta enemmän niitä ei järkeviä. Ensi viikolla häämöttää koeviikko ja en ole avannut yhtäkään kirjaa. Lisäksi mulla on 2 muuta rästikoetta tekemättä viime jaksosta. Kuvistöitä on rupsahtanut noin kuusi, kahden kurssin töitä. Nyt saa pistää palautetta, jossa mua käsketää ottaan itteeni niskasta kiinni muussa kuin tossa liikunassa. Tääkin on nyt tällänen aika turha postaus, tälläsiä fiilispohjasia kuvia vain, joita on tullut tänää räpsittyä vältellen kirjojen avaamista. Itsehän mä teen vaan elämäni vaikeammaksi, tottahan se on.. Eilen valtasin sohvan neljäksi tunniksi Greyn anatomian kanssa. Yksi tunti siitä kuului kuitenkin Terra Novalle. Mä oon niin koukussa tohon sarjaan, vaikka se onkin kuin Lostin ja Jurassic Parkin yhteyteys. Tää blogi on mennyt viimeaikoina vähän tylsähköön suuntaan, en tiedä onko se ollu teidän mielestä aina tylsä vai mitä, mutta kyllä teitä lukijoita silti on tullut. Laskeskelin tossa yks päivä teitä (anonyymit+bloglovinin lukijat+bloggerin lukijat) ja mitä ihmettä, teitä on melkein vajaa 500! Huisin hienoa, että oon saanut jotain tällästä aikaseks mitä ihmiset jaksaa seurata - vaikka oon jo muutaman kerran vajonnut epätoivoon ja miettinyt että poistan blogin kokonaan tai pidän taukoa. Yritän parhaani mukaan saada itseäni niskasta kiinni ja alkaa päivittelemään vähän useammin jotain järkevää. Myös videopostaus on ollut harkinnassani jonkun aikaa. Siispä yritän panostaa parhaani mukaan paremmin heti koeviikon jälkeen, näkemisiin :)

 

-Linda

8 kommenttia:

  1. ooo vähä helmi toi tulostin:D paljo makso ja tuleeko hyvälaatusiii kuvia?:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä hinnasta, kun sain synttärilahjaksi. Kuvat on ihan ok laatusia, muuttaa kyllä pikkasen väriä ja tekee outoja viivoja. En sitten tiiä onko asetuksissa jotain vikaa vai mitä :)

      Poista
  2. Kivoja lahjoja oot saanu:) ja aivan ihana kissa! Tykkään sun blogista tosi paljon!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt taisi mennä väärään postaukseen kommenttisi mutta kiitos silti!:) Mukava kuulla!

      Poista
  3. Tuo tulostin on ihan mahtava! Haluan samanlaisen :(

    VastaaPoista