3/30/2012

Uudet kenkulit


Tänään oli tarkotus lähteä metsästään Stadiumista mulle Converseja, sillä sielä sai kaikki jäsenet -25% alennusta kaikista tuotteista. Päädyin sitten näihi tylsiin valkosiin, jotka kaikilla on jippii mutta hintaa oli loppuenlopuksi vain 41.15€! Jotain hyötyäkin pienestä jalankoosta, sillä nää 34 meni mulle loistavasti ja oli vielä "ipana" conversit eli 10€ halvemmat kuin aikuisten hehee ;) Mua jäi kuitenkin mietityttää vielä kauppaan jääneet pitkävartiset punaset "ipana" converset, ja taidan mennä hakee ne vielä joku päivä jos kokoja on! Oli muuten ihana saada paljon kommentteja edelliseen hiuspostaukseen ja kuulla teidän mielipiteitä asiasta sekä vinkkejä ja omia kokemuksia! Jokainen kommentti sai mut iloiseksi, kiitos!:) Ajattelin ottaa viikonlopun suhtkoht rennosti ja hakea huomenna uuden cosmon ;) Mutta huomenna olis tiedossa teatteria, hyvää ruokaa ja yhden todella tärkeän ihmisen syntymäpäivä! Kuunnelkaa muuten toi biisi, toi on vaan niin ihana ja vielä ihanempaa viikonloppua kaikille!:)

PS. Blogikirppiksellä taas uusia kohteita!
http://lindassecretsblogikirppis.blogspot.com/

-Linda

13 kommenttia:

  1. oon ettiny tollasta tuubitoppia kesästä asti ja sydän hypähti kurkkuun kun näin ton kuvan mutta "jaa kirppikseltä" :D miks mä en osaa tehä kirppislöytöjä ! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah joo jemban kommenttiin vedoten toi on seppälästä alunperin :)

      Poista
  2. Ilona, tollasia tuubitoppeja on seppälässä ainakin :)

    VastaaPoista
  3. Haha mulla on just sama juttu kenkien kanssa! ostin punaset converset, mutta siis tosiaan Stokkan lasten puolelta :D

    VastaaPoista
  4. ihania kuvia, varsinkin noi missä sulla on toi punainen tuubi :)

    VastaaPoista
  5. ihanat kengät ja toi huivi ! :)♥

    VastaaPoista
  6. Sitten kun kyllästyt tuohon takkiin, täällä yksi halukas ostamaan sen :-)!

    VastaaPoista