3/20/2012

Uutta luettavaa mulle ja tietenkin teille lukijoille

Eihän siinä mennyt kuin tasan kuukausi, kun sain tehtyä tän toisen lemppari blogi postauksen. Hirveesti olitte pommittanu mua kivoilla blogeilla ja tässä on nyt kuusi parasta esiteltynä ja muutama muu erityismaininnan arvoinen blogi ;) Blogit eivät oo minkäänlaisessa järjestyksessä :)

 Heti kun Ella oli käynyt linkittämässä bloginsa, mä aloin seuraamaan sitä sillä samalla sekunnilla. Tää vaan osu ja uppos kertaheitolla. Ella on musta persoonallisen kaunis, blogikin näyttää hyvältä - erityisesti kuvat!

Riinan blogia oon seuraillut jo pitemmän aikaa ja heti kun hän kävi linkittämänsä bloginsa tiesin, että tää tulee olemaan tässä postauksessa. Eniten muhun uppoo Riinan blogissa hänen tyylinsä ja asukuvat - paljon ei häneltä vaadittu pääsemään tänne kärkikuusikkoon - on siinä blogi mun makuun!;)

Viime blogipostauksessapa ei ollut yhtään poikaa, nyt on JOPA 2! Hetki sitten löysin tän timantin ja seuraan uteliaana jokaista postausta. Siinä vasta persoonallinen tyyppi :) Tyyli paikallaan sanon minä!

Tää kuvankaunistyttö on ihan uusia tulokkaita mun bloglovin listalla. En oikein oo varma, että mikä tässä heti veti niin puoleensa, mutta rakastuin heti ensisilmäyksellä banneriin. Mutta kyllä se varmaan on se kokonaisuus, joka niin puoleensa veti :)

Lyhyesti ja ytimekkäästi: Wow mitä kuvia! Jos kaipaatte inspiraatiota kipeesti, kattokaa tää. Blogi sisältää hyvää kuvausmatskua :) Erityisesti ihastuin tän blogin banneriin, ihana!

Iidan blogia on tullut seurailtua jo jonkin aikaa ja koukussa ollaan - kuten varmaan monet muutkin heh :) Hänen tyyli, kuvat ja erityisesti hiukset... kaikki miellyttää ainakin mun silmää!

Muita erityismaininnan arvoisia blogeja:

-Linda

14 kommenttia:

  1. WOU! Kiitos ihan hirmusesti!!! :'>

    VastaaPoista
  2. ekan blogin osote on väärä?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sattui pieni kömmähdys, mutta se on nyt korjattu :)

      Poista
  3. Oo Markuksen blogi on niin ihana :)
    Ja suuret kiitokset erityismaininnasta, piristi päivää! Ja näistä riittää luettavaa vie pitkälle :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jepjep:) Eipä mitää, kiva että piristi!

      Poista
  4. hiihi sain "erityismaininnan" ootpa ihana <3

    VastaaPoista
  5. Vastaukset
    1. no voi kiitos, mutta ihan kuule paikkas ansaitsit!!

      Poista