4/23/2012

Everything that I understand, I understand only because I love.

Huh huh mitkä kengät, mikä löytö<3 6€ Bonus kirppis
1€ Bonus kirppis 
Balleriinakausi avattu!
Kevätpäivät jatkuu, en pysty vieläkään ymmärtämään miten tuolla on niin lämmin.. Tänään tuli avattua balleriinakausi lemppariballeriinat tassuissa ja vietettyä pitkästä aikaa meidän perheen naisten laatuaikaa mamman kanssa :) Kävästiin pitkästä aikaa kirpparilla ja vetämässä heseruokaa hah. Me nuoret vaan ollaan liian "kiireisiä" viettämään joskus sitä laatuaikaa perheen tai vanhempien kanssa. Vitsi pitäis kyllä enemmän, äiti on ihana<3 Nyt napostelen valkosipulipatonkia ja mangorahkaa naminami<3 Hah mulla soi muuten päässä Justin Bieberin boyfriend.. Kokosin tossa viime viikonloppuna pari asukokonaisuus kollaasia just nyt mieleisistä vaatteista, kengistä ja asusteista ja seuraavia tarttui mukaan kollaaseihin:

Rannalle
Noi bikinit vallotti mun sydämmen heti ensinäkemisellä. Meen kyllä kalastelee ne kaupoista joku päivä - toivottavasti kokoja on vielä! Olkihattu on mulle tän kesäin halutuin juttu, rakastan sitä!!

Arkeen
Tästä kollaasista selvästi halutuin on toi nahkatakki tai joku ton tyylinen ja vaaleat housut :) Kävin myös kalasteleen tota pitsistä paitaa aikoja sitten h&m:ssä kun törmäsin siihen nettikaupassa mutta niitä ei vielä ollut tullut myymälöihin - viimeksi kun kävin kokoja ei enää ollu pläääh :(

Juhliin
Lisäks oon jonkin aikaa yrittäny löytää jotain vaaleata nahkatakin tyyppistä kivaa takkia kevääksi :) Kollaaseista puuttuu tämä ihana hame, oon miettiny vakavasti tän ostoa, mutta en oo varma tuunko koskaan käyttään tota ja minkä kanssa.. Tälläsiä kollaaseja kuitenkin pitkästä aikaa tuli väsättyä, mitä ootte mieltä asuista ja vaatteista? Löytyykö samoja "pakko saada" vaatteita?:) Kollaaseista viellä, että kahdessa ekassa kaikki on H&M:stä ja vikassa kollaasissa tuotteiden vierestä löytyy kauppa. Mulla nää rajottuu aina H&M:ään ja Ginaan hah - mulla tulee harvoin osteltua muualta mitään :D Tällästä tältä erää, heipat!

-Linda

22 kommenttia:

  1. Ompa kivan olone blogi! :)

    www.paivanvalossa-tiia.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Järisyttävän ihanat kengät! T. Kenkäfetisti

    VastaaPoista
  3. kuuuinka söpöt noi pitsi ballerinat ! :)

    VastaaPoista
  4. OI noi kengät! mahtilöytö!! :) Ja noi H&M:n uudet valkoset biksut on rakkautta!♥

    VastaaPoista
  5. Noi valkoset pitsiballerinat on aaaivan ihanat !! Voiettä :) Ja oon kans kattellu noiden hm:n valkosten biksujen perään !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee mäkin tyksin :) Jep ne on kyllä ihanat, uskon että aivan liian moni on käyny jo ostaa ne :(

      Poista
  6. toi h&m luonnonvalkonen pitsi t-paita oli mulle sellanen must have juttu! tuli mulle postissa joskus 3vko sitten, ja en oo kertaakaan käyttäny.. :D haha, tuntuu aika usein käyvän näin!

    VastaaPoista
  7. Ihanat nuo kengät. On tosiaan ollut onnistunut kirppislöytö. Tykkään myös sun pitsiballeriinoista. Oon harkinnut itsekin niiden hankkimista. Onks ne hyvät jalassa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin ;) Mä tykkään kyllä noista paljon ja mukavat ne on myös jalassa - ei purista mistään :)

      Poista
  8. wooow noi kengät on makeet! tosi hyvä kirppis löyty :)!

    VastaaPoista
  9. oooijooi minkä merkkiset noi kengät on näin kerran valtterin kirppiksellä ja minä tyhmä en ostanu ku oli vähän huonossa kunnossa jos löytyis jostai netistä niin voisin ostaa (::

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai noi vaaleat pitsiballeriinat? Ne on ostettu hetki sitten H&M:stä :)

      Poista
  10. meinasin noita niitti nilkkureita (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. AAA hupsis, ne on bonus kirppikseltä :)

      Poista
  11. siis minkä merkkiset ei mistä ostettu :D:D:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aa hupsista oonpas käynyt hitaalla :D Kenkien sisäpohjissa lukee ainakin Bvllboxen :)

      Poista