4/02/2012

Onni alkaa lämpimistä jaloista!


 Tällä hetkellä harkitsen ihan vakavissani kuomakenkien ostoa.
En avannut yhdellekkään virpojalle ovea hahaha suckers
Nukkumatti tais yllättää?
Tervehtikää mun koneen uutta taustakuvaa! Kuka voisi olla vastustamatta tota hymyä ja silmiä? Tossa miehessä on sitä tiettyä karismaa ;)
Aamu alko mukavasti noustessa bussiin, jossa iloinen ulkomaalainen kuski tervehti jokaista asiakasta erikseen hymyillen suloisesti "Hyvää huomenta ja iloista päivää." Oli hauska seurata kaikkien bussiinnousijoiden reaktioita. Miten yksi ihminen voi saada mielen niin positiiviseksi säästä huolimatta :) Mukavaa viikon alkua kaikille!

Ps. Kuka tunnustaa hakeneensa/löytäneensä mun blogin hakusanalla mahani murisee koulussa 2012? hahah :D
-Linda

28 kommenttia:

  1. Olet tosi kaunis, ihana asu ja tosi kiva toi taustakuva ;)♥

    VastaaPoista
  2. Sun blogi on aivan sairaan ihana! + toi banneri on täydellinen ja oot kaunis:)

    www.musiclifeandlouise.blogspot.com

    VastaaPoista
  3. Laita mielummin poikaystäväs kuva taustakuvaks:D siitä sitä karismaa löytyy!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hän ei ole poikaystäväni, muuten hyvä ;)

      Poista
  4. oon tainnu törmätä tohon samaan bussikuskiin, se on kyllä ihana :D toivottaa aina rauhalliset joulut ja ystävänpäivät ja muut hahhah! ihana asu:)

    VastaaPoista
  5. Oii söpö taustakuva : DD Ja kauniita kuvia (as always ;))
    Ja kivoi noi ostokset, varsinkin toppi!

    www.getnailedlove.blogspot.com

    VastaaPoista
  6. Mulle on kans osunu pari kertaa tollanen kuski, varmaankin sama joka sullekkin. Niin se vaan menee että aamulla tollanen pieni teko piristää kummasti:)

    http://replaymymemories.blogspot.com/

    VastaaPoista
  7. Ihana postaus! Ja tuollaset kuskit on ihan helmiä, rovaniemellä monet ei sano edes heitä :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos taas jälleen ;) Höh törkeetä!

      Poista
  8. Miks sun ex-poikaystävä on melkei koko ajan sun kanssas vaikka ootte eronnu?? ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miks me ei voitais viettää aikaa yhdessä eron jälkeen?:D En ymmärrä miksi ihmiset yleistää heti parisuhteen loppuessa, ettei voi olla hyviä ystäviä. Musta on ainakin mahtavaa, että voi säilyttää itselle tärkeän ihmisen elämässä vielä parisuhteen jälkeenin. Luuletko, että jokaisen parisuhteen loppuessa ei voisi viettää enää aikaa toisen kanssa tai olla ylipäätänsä ystäviä. Harmillista jos ajattelet niin, mutta sellasen kuvan mä sain tosta sun kommentista :(

      Poista
  9. kivoja löytöjä oot tehny kirppikseltä! ja mulla on noi samat housut ja ne on jotain niin parasta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee kivaa :) Mulle ne on vähän isot vyötäröltä mutta pakko oli ostaa kai mä ne jotenkin saan laitettua heh :D

      Poista
  10. hehee mäki oon tavannu ton bussikuskin! :D t. daria :D

    VastaaPoista
  11. Mistä oot ostanut nuo taulut. Audrey ja Marily !♥ Ihana blogi sullla.

    heli-hhhd.blogspot.com

    VastaaPoista
  12. Patrick Dempseyssä kyllä tosiaan on sitä kuuluisaa karismaa ;) aloin aikoinaa seuraa Greyn Anatomiaa melkei vaa sen takia ja nyt se on yks mun lempparisarjoista mut silti en oo varma voinko jatkaa kattomista ku kuulin kammottavaa huhua että Dempsey ei ois siinä enää ens kaudella :(
    ja mä oon kans törmänny siihen ihanaan kuskiin, piristää aika päivää niin paljon :) ja musta tuntuu et se treenaa sen suomen kieltä sillä et se puhuu mahd. paljon asiakkaille, kuinka kätevää! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep ;) Voi ei, en oo kuullukkaan! Plääh:( Hahah voi olla hyvin mahdollista :)

      Poista
  13. mistä toi sun farkkupaita on joka on päällä noissa vikoissa kuvissa?:) toi sun bannerin kuva on muutes hirmu nätti!

    VastaaPoista