4/10/2012

Päivän asua

Tää kuva on omistettu teille säälittäville anonyymeille, jotka tulevat pätemään mun blogiin nimettömänä mun ystävistä. Ei siinä mitään, jos teillä olis pokkaa tulla sanomaan asioita omalla nimellänne, mutta toi on säälittävää. Mikä hitto teidät oikein pistää sanomaan tollasia, mitä helvetin mielihyvää te siitä saatte? Menkää itsenne ja oikeesti kasvakaa.. Eikö teille riitä jo se, että mä oon täällä arvostelun alaisena? Lisäksi teette tota aivan turhaan, koska en julkaise kommentteja eli ne jäävät vaan mun tietoon, joten älkää turhaa hukatko aikaanne. Ainiin, eihän teillä olekkaan muuta tekemistä :D

Eipäs mentykään leffaa, vierekkäisiä paikkoja ei enää ollut vapaana - joten päädyttiin istumaan Coffee houseen ja hakemaan makuunista karkkia ja leffa. Toi leffa ei olis ollu kyllä mitään ilman Patrick Dempseytä. Hitto multa jäi täykkärit välistä, tietääkö joku mistä niitä jaksoja voi katsoa tekstitysten kanssa? Ruutu.fi:ssä ei ole kun ennakkoklippejä :( Ei mulla muuta ihmeellistä, palaillaan :)

-Linda

20 kommenttia:

  1. Sunnuntain ja maanantain välisenä yönä tulee neloselta uusinta, mutta vasta puoli kahden aikaan, joten et luultavasti koulua käyvänä ihmisenä sitä voi kattoo. Olimpas nyt avulias :D Hehe. Mut toi oli ainut mikä nyt tuli mieleen. Outoo että ruutu.fi:ssa ei oo niitä jaksoja....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voihan helvetti, miks ne niin tyhmiin aikoihin niitä on pistäny pyöriin :(

      Poista
  2. Hyvä toi teksti ;) ihan oikein sanottu :D kivoja kuvia!

    VastaaPoista
  3. Mullakin jäi eilinen jakso välistä mutta ei varmaan auta muu mun odottaa sunnuntain uusintaa :( en oo ainakaa koskaan löytäny mistää tekstitysten kannsssa ja ilman tekstejä en kyllä ala kattomaa, siinä se katsomisnautinto sitten meniskin... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah jep sama täällä, ja varsinkin mun englannin kielellä ei hirveesti yritetä katsella mitään ilman tekstitystä.. valitettavasti :/

      Poista
  4. hahaha, aivan loistava toi viimenen kuva ja siihen liittyvä teksti!

    VastaaPoista
  5. Ihana asu ja toi huivi, i like it ! :)♥

    VastaaPoista
  6. http://www.cucirca.com/2007/05/22/watch-desperate-housewives-online/
    tosta löydät kaikki täykkäreiden 1-8 kauden jaksot:) tosiaan ilman tekstitystä, mutta en oo tähän mennessä muutakaan sivua löytänyt. toivottavasti tosta oli edes jonkin verran apua:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos vaivannäöstä, vaikka mä tuskin oon kykenevä noita katsomaan ilman tekstityksiä.. :( hah ;D

      Poista
  7. onks sulla käyny noissa housuissa silleen että noi reijät tai ne reikien langat on alkanu katkeilla? ;o mulla on nimittäin käyny silleen. ihana blogi sulla, oot niin sulonen!:-) jatka samaan malliin:-)<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin on.. Ärsyttää ku ne vielä taittuu just polvesta ku istuu ni sitte vielä enemmä uhkaa hajota :( Voi kiitos, jatkan ;)!

      Poista
  8. onks noi farkut ginasta?:) sopii sulle tosi hyvin:)

    http://tiinajunnila.blogspot.com/

    VastaaPoista
  9. Mahtavaa teksitä ja mahtava kuva toi viimene! Oikee asenne :)

    VastaaPoista
  10. Onko sulla näissä kuvissa pidennykset? :)

    VastaaPoista