4/19/2012

Paloja huoneesta

Mangorahkaa naminami<3
Joskus tuli ylä-asteella väsättyä noi tyynyt, voi että tekis mieli tehdä lisää tollasia erilaisia :)
Kävästiin ostamassa Antonille kivat housut toissa päivänä, I like!
Parin päivän takasia miniostoksia, suosittelen tota huulikiiltoo jokaiselle täydellä kybällä! Ei tahmeaa, hyvä tuoksu ja maku - seppälässä nyt vain 3€! Normaalisti noi on jonkun viiden euron paikkeilla :D
Nyt mulla ei oo valitettavasti jakaa teille mitään asu tai pärstä otoksia - sillä sellasia ei oo viime aikana tullut napsittua, ei ainakaan onnistuneita. Blogikirppis ja koulu on pitäny mut kiireisenä; eilisen ja tän aamupäivän pänttäsin ihan hulluna matematiikan uusintoihin - aiheena ei niin ihana geometria. Entie mistä mä sitä poweria sain, mutta sain kun sainkin päntättyä tehtävien kera melkein koko koealueen läpi ja luulin oikeesti hallitsevani asiat, ainakin sen vaaditun läpi pääsyn verran. Tänään kuitenkin kokeessa kahden ja puolen tunnin tuskallisen aherruksen jälkeen mä sain vain yhden tehtävän ratkaistua, siis miettikää oikeesti - mun pää löi niin tyhjää ja oli samaan aikaan niin täynnä matikkaa, että ei mitään rajaa. Aivot ei ollu ehtinyt käsitteleen asioita, joita hulluna pänttäsin. Ärsyttää miten paljon näin vaivaa.. Mutta oman tyhmyyteni ja saamattomuuden vikahan se oli.. Mua ja geometriaa ei vaan ole luotu yhteistyökumppaneiksi. Mä käyn ihan hulluna ylikierroksilla, joten parempi varmaan painua aikaisin pehkuihin. Yritetään saada huomenna parempaa matskua tänne blogin puolelle :) Heipat!

-Linda

18 kommenttia:

  1. Ihana toi Marilyn (?) taulu! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee mulla on tollasia erilaisia kaapinovet täynnä ja tykkään hirmu paljon itekin niistä :)

      Poista
  2. hienot noi tyynyt, niissä on kiva idea :) miten ootkaan osannu! jos mä olisin tehny tollaset ni niistä ois tuskin tunnistanu että ne on tyynyjä :D
    Kiva huone sulla näyttäis olevan :) oon nii kateellinen kaikille joilla on vaaterekki!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Ei noissa tarvinnu mitään muuta kun osata vähän käyttää ompelukonetta (joka onnistu multa just ja just haha) ja sitte painattaa noi kirjaimet ja sydän :) Hahah :D

      Poista
  3. Ihana huone, tai siis noi osat mitä tässä nyt näkyy. :-D Vaaterekki ois vaan niin ihana, mutta mun kopperoon sellanen ei mahdu. :( Ja tykkään muutenkin tosi paljon sun blogista, aina jotenkin niin ilosia ja kivoja postauksia. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa kiva kuulla :) No höh, onhan se kyllä käytännöllinen mutta kerää vaan kaikki pölypunkit tonne alle heh :D Voi kiva, mukava kuulla että mun iloisuus välttyy tekstissä, oon osannu tehdä jotain heh :)

      Poista
  4. Vastaukset
    1. Haha aijaa, paljon ainaki punasta löytyy paitsi kuvista toi ei välity ruudun toiselle puolelle niinkään parhaimmalla mahdollisimmalla tavalla heh :D

      Poista
  5. Tosi kivoja kuvia!:) varsinki noi julisteet!

    VastaaPoista
  6. Moi. Tässä ois sulle pieni ''palkinto'' :)

    http://andrevei.blogspot.com/2012/04/versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista
  7. ihana söpö lindamainen huone! Muistakko mistä oot ostanut ton vaaterekin? :)

    VastaaPoista
  8. harrastatko/ ootko joskus harrastanu balettia? :) olis kiva kuulla siitä enemmän kun itekin tanssin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En harrasta, ihan pikkusena kyllä päivän mutta se jäi siihen :D Tossut ostin kaverilta joskus vain söpöksi koristeeksi :)

      Poista