4/03/2012

Uunituoretta sävelkorville

Ehdottomasti päivän biisi! Nyt ei ole valitettavasti muuta matskua, koska kävin tänään vaan tekemässä kokeen ja pohjatunnilla sekä tuli lihotettua itseämme kebabilla Sannan kanssa, joten ei oo mitään ihmeellistä kerrottavaakaan :) Tää oli tällänen hetken mielijohde päivitys ns. päivän biisistä, joten jättäkää turhat valitukset kiitos pois! 

Haluaako joku muuten lisää niitä musapostauksia, kuten esim. eri teemoissa - romanttinen musa, treenimusa jne..? Jotkut ainaki tykkäs kovasti viimesestä, joku taisi sanoa että mukavaa vaihtelua jos oikein muistan..?:)
Postausehdotuksia saa myös pistää tulemaan oik. sivupalkin ideoiden lisäksi ;) Ainiin oon tässä mietiskellyt videota ja kysymyspostausta (jotka tuolla oik. sivupalkissa ovatkin) ja videopostaus onkin saanu rutkasti enemmän ääniä, mutta tähän sais nyt pistää sanallista mielipidettä asiasta jokaiikka - sekä tietysti myös noista muista oik. palkin postausideoista sanallista kommenttia että mikä olis mieleen! Oon nyt avoimella mielellä, joten käyttäkää sitä hyväksenne ;)

Uskon, että joku tulee pyytelemään vielä mun ja A:n rakkaustarinaa, koska sitä toivotaan eniten - joten ilmoitan ihan yleisesti, että sitä ette taida juuri nyt saada, im sorry but maybe someday, who knows? Joten unohtakaa kysymykset, joita mulle onkin rapissu tiuhaa tahtia meidän erosta - kyllä olemme eronneet, nyt se tulee täälläkin julkisemmin esille, vaikka sanoin, että en mainosta sitä blogissani, mutta nyt on pakko, kun tuntuu että noiden kysymysten ja kommenttien satelu ei ala loppua (varsinkin kun antonia on näkynyt täällä blogin puolella, sillä vietämme aikaa yhdessä ja oon onnellinen että voin pitää niin mahtavan ihmisen silti lähelläni, vaikka emme enää seurustele!) sekä porukasta 264 toivoo tota postausta joten infosin nyt vähän teitä ihania. Toistan siis vielä, lopettakaa pliis kysely ja älkää ottako tätä henkilökohtaisesti :) Suhteen loppumisen syyt jää yksityisasiaksi ja te anonyymit jotka tunnette/tiedätte mut, voitte tulla ihan naamatusten kyselemään ja kertomaan mielipiteitänne meidän entisestä ja nykyisestä kaverisuhteesta, en mä pure! Eli keskittykää noihin muihin idiksiin. Ei muuta, BYE BYE BABY BABY GOOD BYE!

-Linda

12 kommenttia:

  1. Voi ei, olitte ihana pari!!! Voimia!! Toiv palaatte yhteen

    VastaaPoista
  2. tee postaus hyvistä treenimusiikista?:)

    VastaaPoista
  3. Mä oon kyllä täysin videopostauksen kannalla! Eikä tarvii kertoo mistään tärkeestä, kunhan höpöttelet rennosti vaikka päivän tapahtumat tai iha mitä mieleen tulee:) Myös päivä kuvina postaus olis kiva.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hah pitää vähä tsempata itteeni siihen, kun meen varmaa vaisuks ku entie mistä puhuu joten mieluummi jostai kivasta jota on tapahtunu :) pistän korvan taakse päivä kuvina!

      Poista
  4. Ymmärrän kyllä että et halua tehdä sinusta ja A postausta, koska erosta on niin vähän aikaa, mutta ehkä myöhemmin sitten. Aika parantaa haavat ja aika kultaa muistot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep juuri niin, saa nähdä mitä tulee tapahtumaan :)

      Poista
  5. Tee postaus treenimusiikista :-) Ois kiva löytää jotain uusia biisejä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo voisin kyl tehdä, pistän sen ihan vakavasti korvan taakse ;)

      Poista
  6. Toi treenimusiikkipostaus ois muuten kiva! Mut hei sulle on haaste mun blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jees :) Mä oon tehny jo ton fakta jutun mut kiitti haasteesta silti ;D

      Poista