5/22/2012

Huomio kaikki napakorun omistavat tamperelaiset :)

 
Ollaan kaverin kanssa ottamassa napakorut piakoin ja ajattelin kysellä teiltä lukijoilta, joilla jotakin kokemusta napakorusta on, että missä kannattaa käydä ottamassa :) Etenkin nyt tamperelaiset huomio, missä paikassa olette itse käyneet ottamassa ja mitkä olivat kokemukset paikasta? Lueskelin netistä kokemuksia ja Mad Maxia sielä ehkä eniten suositeltiin, mutta silti olis mukava jos kertoisitte vähän vinkkejä :) Kiitti!

-Linda

32 kommenttia:

  1. tampereella on lävistys paikka nimeltä putka , sieälä itse menen ottamaan jossain kohtaa napakorun sillä monet kaverini on ottanut sieltä ja hyvää palvelua aina!

    VastaaPoista
  2. ite otin putkassa ja hyvä tuli. henkilökunta oli ehkä jotenkin vähän tyly, mutta lävistys on kuitenkin fine. :)
    siitä ideaparkin paikasta oon kuullu pelkkää huonoa lävistyksien puolesta..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tässä mitään muuta että kun kaverin isosisko on ottanut siellä ideaparkin lävistysliikkeessä napakorun, ei oo ky kertonu millasta siellä oli mutta re lävistys näyttää tosi onnistuneelta ja on TOSI hieno ;)) itekki haluisin napakorun C:

      Poista
  3. Itse otin Putkassa ja oikein hyvää palvelua oli, ohjeetkin olivat hyviä eikä lävistys ole tulehtunut kertaakaan tai ollut muuten kipeä.
    Suosittelen!

    VastaaPoista
  4. mulla on kaksi napakorua, toisen otin putkassa ja toisen madmaxissa:) tykkäsin putka palvelusta enemmän mutta lopputuloksessa ei valittamista kummassakaan!

    VastaaPoista
  5. Otin putkassa eikä ollu mitään ongelmii, kasvo ulos 5vuodenjälkee ja jäi ruma reikä :<

    VastaaPoista
  6. En omista itse, mutta kaveri on ottanut Madmaxissa tatskan ja hyvä oli palvelu! Myös oon kuullut,että putka olis tosi hyvä.

    VastaaPoista
  7. Mun kaikki kaverit on ottanu putkassa ja siellä on aina ollu hyvää palvelua! :)

    VastaaPoista
  8. Otin kans mad maxissa, olin kuullu siitä et palvelu on tylyä mut mulal ei ainakaa ollu, tosi kiva paikka eikä korussa jälkeen päin mitään valittamista, tosin siellä "alotus korussa" on vaa 1 kivi ku muualla kait saa kakskivisiä.. :)

    VastaaPoista
  9. Oon ottanu sekä traguksen että napakorun Putkassa ja ihan tosi tyytyväinen oon ollu kyseiseen paikkaan! Kummankaan lävistyksen kanssa ei oo ollu ongelmia ja mun mielestä palvelu Putkassa on just ystävällistä :) Madmaxista on aika huonoja kokemuksia kun kaverille laitettiin liian lyhyt koru ja siskon napakoru kasvo ulos vuoden jälkeen :( Eli Putkaa suosittelen! :)

    VastaaPoista
  10. Ite kävin putkassa ja oli hyvä palvelu ja siellä tosiaan oli koruvalikoimaakin enemmän kuin vaan se yks väri :)Suosittelen!

    VastaaPoista
  11. Otin ite putkassa ja oon tyytyväinen. Hyvä palvelu ja kivoja koruja. :)

    VastaaPoista
  12. Mä kävin kans Putkassa ottamassa ja mullakaan ei mitään valittamista, se oli tosi nopee juttu eikä sattunu oikeestaan:) suosittelen sitä siis!

    VastaaPoista
  13. otin ite putkassa:) ja se oli muistaakseni ihan hyvä paikka, siitä on joku kolme vuotta niin en muista enää kunnolla:-D

    VastaaPoista
  14. Oon käynyt ottamassa napakorun Modessa, joka sijaitsi ainakin silloin anttilan lähellä, varmaan vieläkin. Henkilökunta ystävällistä! Itsellä napakoru kirpaisi hieman, mutta kannatti ottaa. Siellä myös silloin useita koruvaihtoehtoja. Kannatan!

    VastaaPoista
  15. mä kävin madmaxissa ja olin kyllä tosi tyytyväinen palveluuun :)

    VastaaPoista
  16. Musta madmaxissa ei oo ainakaan kauheen hyvä palvelu, laittaa esim alotuskoruksi liian lyhyen

    VastaaPoista
  17. Mä kävin ottaan who's nextissä, siä Sokoksen takana. Rahatilanteen takia koitin löytää kaikista halvimman paikan ja tuola napakoru laitetaan kolmellakympillä kun taas putkassa se tais olla jopa 50e..:) Olin ihan tyytyväinen palveluun, ja lävistäjä osas hommansa ja sain vielä hyvät hoito-ohjeet kotiin. Koruissa oli paljon valinnanvaraa ja kiviä oli montaa eri väriä, ite otin pinkin!:) suosittelen kyllä ehdottomasti ja tonne saa aikaa melkein millon vaan, koska ne tulee myös sopimuksen mukaan ja ainakin mulle ne oli tosi joustavia!:)

    VastaaPoista
  18. Otin omani putkassa, ja kaikki kaverinikin on ottanut siellä ja ollu tyytyväisiä. Ainakin se joka mut lävisti niin oli tosi mukava ja yritti parhaansa mukaan mua rauhotella :P Ne on ainakin ammattitaitosia ja auttaa jos tulee ongelmia sen kanssa. Suosittelen :)

    VastaaPoista
  19. Oon ottanut napakorun ja kulmakorun Mad Maxissa ja palvelu on ollut hyvää. Itellä napakoru sattu enemmän kun mikään muu tähän mennessä mut kipukin on ihan henkilökohtasta :)

    VastaaPoista
  20. Putkas kävin itse ottamassa ööää joskus 5 vuotta sitten. Hyvä palvelu, ammattitaitoinen lävistäjä ja koru pysynyt hyvin tosiaan ton 5 vuotta. Suosittelen !

    VastaaPoista
  21. Älä ota. Kadut myöhemmin.

    VastaaPoista
  22. mad maxissa ite oon ottanu ja oon tyytyväine :)

    VastaaPoista
  23. Kiitos kaikille vinkeistä ja kokemuksista :)

    VastaaPoista
  24. Mä otin ite putkassa ja huomasin kyl kuinka paljon ongelmia sen kaa tuli. Ei voinu käyttää tietynlaisia vaatteita, se jäi kaikkeen kiinni ja oli tiellä semmosissakin ku huvipuistojen laitteet. 4 kuukaudessa kasvo ulos ja jäi 3cm halkaisijaltaan oleva pyöree arpi joka ei näytä tod.kivalta kesällä bigineissä. Hoidin sitä niiku ohjeissa sanottiin mutta sen kaa tuli vaan ongelmii ja sitä on jouduttu hoitaan kirurgin pöydälläkin ja itse kaiken maailman voiteilla. Nahka on niin ohut arven kohalta ettei kestä raapaisuakaan ettei tule verta. En kyllä suosittele itse, sillä se on kyl yks haitallisimmista paikoista mihin korun voi ottaa. Ei voi edes salilla treenata kunnolla esim.vatsalihaksia. Kauhee vuodatus, mutta halusin jakaa tän näkökulman tästä asiasta vaikken kiistä sitä etteikö napakoru näyttäisi kivalta mutta totuus on että: sen kaa on hankala elää ja ikävämpää sen jälkeen jos se kasvaa ulos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti pitkästä kommentistas, arvostan oikeesti kun jaksatte kirjottaa tälläsiä pitkiä ja jakaa tietoa omalta kohdaltanne! Mulla ei tullut ollenkaa mieleen että se haittais just salilla yms mitä kerroit :O Vitsi nyt aloin epäröimään.. :(

      Poista
    2. Eihän se kaikilla kasva ulos, mutta aina ajatellaan ''ettei mulle mitään satu'' mut voi yhtähyvin sattua. Ja varsinkin jos uloskasvun jälkeen siihen tulee jotain oireita niin ei oo kiva ravata hatanpäällä pisteleen napaan kortisonipiikkejä (tuntuu muuten hirveemmältä ku napakorun otto). Mutta jos kuitenkin otat korun niin kannattaa valita kaikista kevyin vaihtoehto ekaks ja olla varovainen ekoina kuukausina sen kanssa kaikessa mitä teet. :) Mulla uloskasvun syy oli siihen kohdistuvat iskut kun treenaan 2-3 kertaa viikos salilla ja oon muutenkin menevä ihminen. Napa ei päässyt rauhottuun kunnolla ja siks se ärsyyntykin. Ja tosiaan se uloskasvaminen voi tapahtuu herkimmin ekana 6 kuukautena. Mulla alko kasvaa ulos tosiaan neljännellä kuukaudella kun sitä ennen en ollut huomannu mitään erikoisempaa muutosta navassa. Ja ei se uloskasvu kestäny ku pari viikkoo ja viimesenä päivänä ei ollu ku millin ihonvaraa siinä missä se roikku nii repäsin sen suihkun alla pois. Kyllä tuli pieni poru kun sitä koruu si ei enää ollukkaa ja sen tilalla vaa iha kamala jälki. Ei se oo kivaa si ku kaikki kyselee et ''mikä sun navas on'', varsinkin jos kysyjä on joku kiva poika...

      Poista
  25. putkassa oon ottanu kaikki lävistykset, eikä mulla ainakaa oo mitää pahaa sanottavaa :) kaikki tehty siististi oikein eikä oo tullu mitää ongelmii parantumisien kans !

    VastaaPoista
  26. Mä oon ottanu mun napiksen Hämeenpuiston Kallas Tattoossa, hinta oli muistaakseni jotain 35 e, mutta sillon oli joku tarjous eli jos nyt meet ottaan niin voi olla kalliimpi :) paikka oli siisti, ja lävistäjä oli ihana, kyseli kokoajan fiiliksiä ja taisin saada jotain syötäväääkin :D Sain myös hyvät ohjeet ja sen oman numeron mihin soittaa jos tulee kysyttävää. Suosittelen siis! Ite napakoru mulla on tulehtunu kerran tosi pahasti, koko napa oli peittyny sellasella kudosnesteen täyttämällä patilla ja oli tosi kipee. Kyllä se sitte parani kun hauduttelin suolalioksessa pari kertaa päivässä. Sillon ärsytti että olin menny koko korun ottaan, mutta loppujen lopuks onhan se kiva nyt varsinkin kesällä, enkä enään osais olla ilman sitä kun napa näyttää muuten jotenkin niin orvolta. Mullakin alko jossain kohtaa se väli pienentyyn, mutta läviståjä sano että se on ihan normaalia että se vähän pienenee eikä tarkota että se uloskasvaa. Kaveri taas joutu ottaa korun kokonaan pois, koska ihoo ei ollu lähes ollenkaan jäljellä, ja nyt sillä on kans arpi siitä. Mutta siis mulla ei oo kyllä ollu mitään haittaa korusta esim salilla, ja pysyny hyvässä kunnossa kun oon välttäny pitämästä painavia koruja pitkään tai räpläämästä sitä turhaan :)

    VastaaPoista
  27. ite kävin ottamassa Putkassa ja oli ihana kokemus henkilöknta oli iloisia, että laittoin korun alas ku pyysin ylös ihan paska paikka!

    VastaaPoista
  28. Hei te jotka ootte käyny putkassa nii kuka oli lävistäjä??:))

    VastaaPoista