5/24/2012

Lovely day

 Laukku H&M / housut GT / toppi GT / kengät H&M / lasit H&M
-Linda

12 kommenttia:

  1. Ihana asu ja toi paita on ihana <3

    VastaaPoista
  2. hei, mun on ihan pakko kysyä sulta pari asiaa :D
    saanko kysyä minkä ikäinen olet? ja asutko sä vanhempiens kanssa vai yksin? :)
    oot tosi kaunis ja sulla on ihanat hiukset <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ikä näkyy tossa blogin oikeassa yläreunassa eli 17 vuotta ja asun vanhempieni kanssa :D Kiitos :)

      Poista
    2. Aijaa, okei :D Olen sokea, kun en huomannut :)

      Poista
  3. voi että kun oot ihana ! :) noi hiukset on kyllä niin täydelliset! mäkin haluun pidennykset :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi että sait mulle kyllä leveän hymyn nyt, kiitoksia ihana!:)

      Poista
  4. mä oikeesti ihailen sua ! oot niin luonnon kaunis ja sun huulet on aina ihanan punaset ja sun tyyli on upee !:) ja noi hiukset sopii sulle ihan älyttömän hyvin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi ihana kommentti! Kiitos paljonpaljonpaljon :)

      Poista
  5. Hei söpöliini mun blogissa ois haaste ;>

    http://stayclassic.blogspot.com/2012/05/kolme-haastetta-kolmelta-tytsylta.html

    VastaaPoista