5/30/2012

No air

Takki GT / paita H&M / farkut GT

Tälläsessä asussa tuli tehtyä tämän vuoden viimeinen koeviikon virallinen koe! Perjantaina tosin on vielä edessä viimeiset loppurutistukset parin uusintakokeen kanssa. Aivan uskomaton määrä tahdonvoimaa löytyi lopputöiden kanssa, jotka olin jättänyt viimetippaan suuressa pinossa.. Esimerkiksi eilinen ilta meni kahden kuviskurssin töitä väsertäessä. Nyt en voi kun ihmetellä, että miten helvetissä mä oikein jaksoin?! Hehee nyt on voittajafiilis :) Tänään sain s-postissa tiedotetta, että kesälukion geometrian kurssi on peruttu. Luultavasti syy oli vähäinen ilmottautujien määrä.. Kuten kerroin teille vähän aikaa sitten Liettuan matkasta, joka omalta osaltani peruuntui kesälukion takia niin taitaapa tämä tyttö nyt päästäkin sinne, sillä onneksi lentokoneessa on vielä vapaita paikkoja wuhuu :) Mutta kaksi nelosta matikasta ja etenemiseste ei naurata nyt eikä varsinkaan ensivuonna.. Plääh :( Asiasta toiseen monet teistä on toivoneet ja kyselleet mun ja Antonin rakkaustarinan perään ja toiveenne toteutuu heti, kun päästään viettämään lomaa ;) Varoitan, siitä postauksesta saattaa tulla PITKÄ!

-Linda

6 kommenttia:

  1. Plaah mulla on vielä huomenna koe! Ja uusinnat on kesälomalla, tosi kivaa! :( Kuinka sulla on menny lukio? Ootko joutunu uusiin paljon kokeita? :) Ja siis eiks matikassa saa olla kun kaks hylättyä ja sit jo tulee etenemiseste :o oon luullu et kolme!!:D


    nimimerkki ahkera lukion eka joka on käyny 10 uusinnassa tänä lukuvuonna....:-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ;) Nojaa mun lukio ei oo mennyt mitenkään erikoisen hyvin, numerot vaihtelee 4-10 ja ainoa 10 on terveystieto hah:D Ja oon ollut jokaisissa uusinnoissa uusimassa kokeita XD Mä en oikeestaa ole itekkään täysin varma onko se 2 vai 3 hylättyä ennenkuin tulee etenemiseste.. Pitänee ottaa selvää ;D

      Poista
  2. Minnepäin Liettuaa olisit menossa?(: Kiva blogi sullaa!(:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo ihan varma vielä, mutta jotain kuulin että Kaunasiin oltais menossa :) Mukava kuulla, kiitos!:)

      Poista
  3. miten voi olla noin kauniit silmät ;o ! ja ihanat sulkakorvikset sulla :)

    http://susannacmv.blogspot.com/

    VastaaPoista