5/25/2012

Viimeaikaisia ostoksia

Shortsit GT 14.95€ / Toppi Myydään / Ostetaan / Vaihdetaan ryhmän kautta 5€. Normaalihinta 9.95€ GT
Toppi 14.95€ GT
Toppi on muuten kiva, mutta huomasin vasta nyt, että pitsiselkä onkin täynnä pääkalloja. Joten mitä sanotte, otanko vai vienkö takaisin?
 Peakin hyväkuntoinen huppari Myydään / Ostetaan / Vaihdetaan ryhmän kautta 7€

Sellaisia ostoksia on tullut osteltua viimeaikoina. Hitsi oon aivan rakastunut noihin pinkkeihin shortseihin! PS. En ole valitettavasti noin ruskea, kuten ekoissa kuvissa sillä valo väärentää, mutta tällä menolla meikä kyllä tulee olemaan hehee :) Ainii joku on löytänyt mun blogin hakusanalla "munapää" Mmm.. mielenkiintoista ;)

-Linda

8 kommenttia:

  1. en oikeesti kestä noita hiuksia ! :DDD ota ne pois niin mun ei tarvii itkee kateudesta :D
    noi shortsit näyttää tosi kivoilta !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ilona heiii, sulla on hyvät omat hiukset!:D Tykkään itekin, ihanan kesäset :)

      Poista
  2. Pidä toi pääkallopaita! Ihan sikamakee jonnekkin kesän festareille farkkusortsien kans;)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hmm.. festareilla en oo ikinä käyny mutta ehkä tämä muuttuu.. ;) Pitää kattoo!

      Poista
  3. mikä se ryhmä on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Myydään / Ostetaan / Annetaan / Vaihdetaan Tampere Naisten vaatteet - tollanen ryhmä. Voin linkata vielä mutta en tiedä toimiiko linkki :) Todennäkösesti toimii vain sisäänkirjautuneena.

      http://www.facebook.com/groups/230376273665002/

      Poista
  4. Kivoja kesäkuteita :) ootko raskaana kun näytät kuvissa jotenkin pyöreemmältä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) En ole raskaana, joten älä huolehdi ;) Jotkut kuvat voi helposti saada näyttämään mut pyöreämmältä ja jotkut hoikemmilta, mutta tällänen normaalihan mä olen ja salilla ei ole tullut käytyä 2 viikkoon että, musta vähän itekin tuntuu että oon pyöristynyt :D:D

      Poista