6/28/2012

I know sometimes I get angry, and I say what i don't mean. But don't ever question if my heart beats only for you, it beats only for you.

Naminami
Misukin tuli ruokapöydän luokse ja katteli että mitä herkkuja meillä on haha :D
Seksikästä..
Eilen Anton tuli meille yöksi ja hilluttiin vaan meillä. Anton katseli futista ja mä kävin sillä aikaa pienellä 30 minsan lenkillä testailemassa jalkaa. Herrrajumala miten kunto voi laskea kuukaudessa.. Oon ollu laiska hyi mua. Tuli taas nälkä, kun katseli kuvia noista ranskiksista ja siivistä hehe :D Oon ollu tänään niin huonolla tuulella ja tuntuu että maailma pomppii silmille ja kaikki ärsyttää! Ajattelin levätä tänään ja olla vaan sekä tehdä juhannuspostauksen, jospa sitä huomenna nousis paremmalla jalalla uuteen päivään :)

-Linda

2 kommenttia:

  1. Näytät mun mielest ihan silt 70's shown donnalta! (et uskokkaa kuinka kauan mietin et kenelt oikee näytät:D) mutjoo, kiva blogi ja toi oli siis kohteliaisuus tietty.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha piti googlata ennen kun nimi sano jotain :D kiitti:)

      Poista