6/13/2012

Lauren Conrad: Täydellinen kesätukka

Omissa aatteissani täydellinen kesätukka on keskipitkä ja laineikas, herkullisen värinen sisältäen monia eri sävyjä ja auringon vaalentamia haituvia. Sitten hoksasin Laurenin kirjan loppuun luettuani, että tossa se mun unelmatukka on, tohon mä olen huomaamattani pyrkinyt ja alan olemaan kaikenlisäksi oikeilla jäljillä! Olen päässyt tummien hiusten kierteestä pois ja tukka alkaa olemaan lähimpänä omaa sävyäni, kuin on koskaan ennen ollut. Pidennyksetkin ovat vaaleammat ja sointuvat omaan tukkaan paremmin! Tosin huonojakin päiviä on ollut ja tulee olemaan, heh heh..
          Jonkin aikaa sitten raapustelin tänne blogin puolelle hiusongelmistani ja miltä haluan täydellisen tukan näyttävän. Nyt en koe olevani tän pehkon kanssa enää eksyksissä, vaan tiedän mitä täsmälleen haluan. Katsokaa nyt noita Laurenin kauniita laineikkaita hiuksia, värikin syötävän herkullinen ja kaikista tärkeintä on, että se on luonnollinen - napakymppi! Tuohon aijon pyrkiä ja lähtökohdat ovat ihan hyvät, sillä olen kasvattanut omaa väriä juuresta jo jonkin aikaa ja olen lähtenyt pidennyksissä vaaleammalle linjalle. Ainoa mutta on punertava tukka.. Nyt olen kuitenkin alkanut rohkaistumaan ja mietin, että ehkä nyt uskallan kävellä kampaajalle itsevarmana mukanani jokin näistä kuvista ja sanoa "Lisääppä tyttö vähän väriä tähän tukkaan ja loihdi tästä mitättömästä pehkosta ja pidennyksistä kunnon rantatukka, kuten Lauren Conradilla." Noh.. ehkä vielä joku päivä.. :)
          Etsin muuten tänään aivan kärsimättömänä The Hills:in ensimmäisiä jaksoja netistä, mutta tuloksetta.. Näinä kolmena nolife päivänä, jolloin oon tehnyt kaikkea turhaa sängyn-jääkaapin ja vessan väliltä oon saanut vihdoin luettua Laurenin L.A Candy kirjan loppuun ja nyt janoan jo seuraavaa kirjaromaania.. Olen siis ollut kotona selättämässä perjantaina alkanutta flunssaani, jotta oon terveenä reissussa, jonne muuten lähdetään jo huomen illalla! En voi uskoa, että en ole käynyt ulkona kolmeen päivään :D Nooh ainakin oon pelannut varman päälle ja oon terveenä reissussa! Tosiaan seuraavaa postausta taitaa tulla vasta viikonloppuna, joten siihen asti näkemisiin!:)
-Linda

8 kommenttia:

  1. mun hiuksethan olis muuten semi tollaset jos ne olis ehkä vähän paksummat ja jos jaksaisin muotoilla niitä :D

    VastaaPoista
  2. että mtv finland sivulta pitäs löytyä hilssin jaksoja ykköskaudelt alkaen, tee pauski!;)

    VastaaPoista
  3. Noi laurenin kirjottamat kirjat on tosi hyviä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään kovasti, lemppareita :)

      Poista
  4. Tvshow7 näkyy the hillsin kaikki jaksot mutta ei oo suomen tekstejä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa kiitti :) Paitsi että ei onnistu mulla ilman tekstityksiä.. XD

      Poista