7/22/2012

Lempparimekko

Yleensä katon vähän pahalla pari kuvaa sisältäviä postauksia, että mitäs järkee niissä on, että ennemmin teen isompia postauksia ja annan lukijoiden vähän odotella, mutta nyt on pakko peruu sanani vaikka se joskus vähän vaikeeta mulle onkin. Nimittäin oon rakastunut tähän kyseiseen mekkoon ja en malta olla esittelemättä tätä myös teille. Ensimmäisen kerran, kun kokeilin tota en tajunnu että tossa on sivussa vetoketju ja harmittelin miten S koko on mulle iso kainaloiden ja rinnuksien kohdalta ja ihmettelin ompas oudosti suunniteltu mekko. Kysäsin myyjältä, että oliko heillä varastoissa pienempää ja myyjä ihmetteli, että eikö mekko ole aika tiukka rinnuksien kohdalta ja kävi katsomassa varastosta ja palasi pahoitellen, että S on viimeinen koko. Sitten palasin kuitenkin vielä uudestaan sovittamaan mekkoa Linnean kannustuksella ja vaiston sanomana ja huomasin että kappas, tässähän onkin se vetoketju ja ampasin uudelleen sovittamaan. Samana hetkenä päällä rakastuin tohon mekkoon ja siitä tuli myös mun lemppari. Kassalle mennessä ei voinut, kun nauraa ja selittää myyjälle, että en huomannut vetoketjua. Naurussa oli pidäteltävää kassalla, kun Linnea totesi nauraen, että "oot sä kyllä aikamoinen." Tämä ihanuus tarttui siis mukaan Spiritstoresta 19 eurolla.

Mun tekis mieli käyttää tota arjessakin, kun oon niin mieltyny tohon. Mua kiinnostais kuulla teidän mielipiteitä, että onko tää mekko liian juhlava arkeen?

-Linda

55 kommenttia:

  1. Oon ihastellut tota samaa mekkoa keltasena ja pinkkinä, mutta vetoketjusta huolimatta ne on ollut mulle XS kokosenakin ihan teltat :( Laita jossain kohtaa kuvaa millainen toi on päällä, meinaan toi on ihana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin oon ihastellu tota kun oon nähny tosta sen punasen version jonkun päällä ja miettiny että mistä toi on! Joo pistän kuvaa sit, kun saan ton johki päälleni ;D

      Poista
  2. Mulla on toi sama korallisena ja on se kyllä varsinainen rakkausmekko <3 Haha, kirjotin eka raskaus :') Ainut ärsyttävä juttu siinä on, että kun sen laittaa päälle niin hiukset tulee ihan sähkösiks :s

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi on korallinvärinen, mutta säädin kuvaa kirkkaammaks niin näyttää siniseltä hehe :) Aijaa en oo ite huomannu vielä, mutta vähä ärsyttävää :( Haha raskausmekkopa hyvinkin ;)

      Poista
    2. Eikun siis turkoosi toi on haha voi että miten sotken noi :D sotken joskus sarkasmin ja rasisminkin :D Mutta joo siis korallinväristä oon ihastellu paljo ku oon nähny jonku päällä ja miettiny just et ää mistä toi on mäkin haluun :D

      Poista
    3. Haha voi sun kanssas :') Kun luin ton sun ekan kommentin, ni pelästyin ite et oon mennuäy nois termeis sekasin, mut 'onneks' se olikin sun moka :D
      Ja ei voi ku nauraa, sarkasmi ja rasismi..... :D

      Poista
    4. Hahah joo.. oon tälläne sähläri perus mä:D:D

      Poista
  3. Todella ihana ja erikoisen värinen ! <3 :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on siis oikeesti korallinvärinen, näyttää siniseltä kun säädin kirkkautta ja kiitos tykkään itekin superisti :)

      Poista
    2. Eikun siis korallia tarkotin haha :D

      Poista
    3. menit taas sekasin :-D turkoosia tarkotit.. :D

      Poista
    4. Voi että en voi ku nauraa ittelleni nyt XD

      Poista
  4. siis eikö korallinvärinen oo se punanen versio tosta :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiku hahaha oho siis piti sanoo turkoosi sekotin korallin ja turkoosin täysin mun moka XD voiettä miten hömelö ihminen voi olla

      Poista
  5. Aivan ihana ja ei kalliskaan!! (:

    VastaaPoista
  6. ihana mekko. haluisin nähä tosta kuvaa sun päällä! :)
    ja ei oo liian juhlava arkeen jos sen saa yhdistettyä jotenkin hyvin muihin vaatteisiin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuvaa tulee sitten kun saan kehiteltyä ton jotenki arkeen sopivaks tai sitten viimestää kun pistän sen päälle johki juhlimaan :P Onko ideoita mihin vaatteisiin?:)

      Poista
  7. Siis mitä ihmettä eihän toi oo mekko vaan tunika?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mietin itseasiassa tätä postausta tehdessä, että onko toi mekko vai tunika, mutta päädyin sitten lopulta sanoon tota mekoks. Loppuenlopuksi mietin, että onko sillä edes mitään väliä :D

      Poista
  8. laitat ton arkena mustien sandaalien kaa ja sit joku rento laukku! :)

    sandaaleiks esim jokku tän tapaset: http://nelly.com/fi/kengät-naiset/kengät/arkikengät/nelly-shoes-427/tikka-428102-14/

    ja laukuks joku tälläne rento vaa: http://nelly.com/fi/vaatteita-naisille/asusteet/laukut/selected-femme-796/denima-bag-exa-796257-14/

    hahha mulla on kyllä vähä tylsää ku alan suunnittelee sulle täällä jo asukokonaisuuksia :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha just ihana kun kerrot mielipiteitäs ja vastaat tän postauksen ydinkysymykseen :) omassa mielessä on pyöriny kans ton suuntasta, mutta sä taisit valottaa niitä juuri äsken selvemmiksi ;)

      Poista
    2. noniin kiva jos oli oikeesti apuakin tosta! :)

      Poista
  9. Mul on kans toi mekko mut se on vaa pinkkinä :) Munki mielest toi on niin kiva !:)

    VastaaPoista
  10. aivan ihana mekko:3 on varmasti sun päällä tosi nätti vaikka ite en mekkoja tykkää pitää:D ei oo mun mielestä liian juhlava :) kaunis kuva mikä sulla on tuolla oikeessa sivupalkissa =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii nii mustaki, saa nähdä mitä keksin ton kanssa :) Voi kiitos:)

      Poista
  11. ootko vielä saanu yhteistyökumppaneita?:) kun sulla vaikuttaa olevan niin paljon lukioita.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dreamhairin kanssa oon tehny ainoastaan hiljattain yhteistyötä, että ei ole ollut vielä mitään muita :)

      Poista
  12. mun mielestä menee arkenakin mutta myös juhlissa ! Käyttäjästä kiinni ;)

    http://jennina97.blogspot.com

    VastaaPoista
  13. Ihanan näkönen mekko :) mun mielestä tota voi ihan hyvin käyttää ihan arkipäivinäkin, ite käyttäisin ballerinojen tai kiilakorkojen kanssa, korujakaan ei välttämättä tarvii kun tossa on jo valmiiks niin nätti toi koriste :) ota kuvia toi sun päälläs, ois kiva nähä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi ei kyllä koruja kaipaakkaan :) Joo otetaan kunhan saan sen päälleni johonkin :)

      Poista
  14. Toihan on kiva! Ehkä turhan "muodoton" omaan käyttööni, mutta miltä näyttäisi jos siihen laittaisi vyön? Ihanan värinen se kyllä on! Noista kuvista ei oikein saa selvää että kuinka pitkä se sitten onkaan - mutta tuskin sitä ilman housuja voi käyttää, tai legginsejä. Balleriinat tai korkokengät näyttäisivät tuon kanssa kyllä hyviltä, eikä paljoa koruja koska aika koristeellinen tuo kaula-aukko.

    Ja kiva tuo sähellyksesi kaupassa! Hih vahinkoja sattuu kaikille! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on mulla johki melkei puoleereiteen tai johki ei iha et tyylii mietin et voisin pistää sellaset mustat trikooshortsit alle tai jtn jos aikoo mekkona käyttää ettei vilku ku tykkään tosta mekkona :) oon ite kato vaan 156cm pitkä :D vois kokeilla vyötä :) haha mää aina sählään ja tuun sähläämään XD

      Poista
  15. Vastaukset
    1. Niin on! Mut haluisin niin käyttää tota mekkona mutta pelkään että toi on muiden mielestä liian lyhyt :D en haluu saada paheksuvia katseita

      Poista
  16. ihastuttava blogi sulla! oli pakko liittyä lukijaks :)

    VastaaPoista
  17. tulee ainaki jonki verra rennompi ku laittais legginsit ja sit mietin jos joku farkkutakki tms niin sitte menis ehkä arkenaki:) mulla on toi kans pinkkinä ja oon sen verran pitkä etten ilman tummia sukkiksia uskalla käyttää enkä oo niin juhlavaa tyyppiä että ite viittisin arkena käyttää:) mutta kerro ihmeessä jos saat sommiteltua jonku arkiasun, ehkä mäki uskallan kokeilee:P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäki mietin farkkutakkia ja jotain sukkiksia tai entiä pitää kokeilla joku ehdotteli vyötä tai sit tunkee johki hyviin housuihin toi helma jos se menee eikä jää kummuiks :P

      Poista
  18. ihana mekko ja tää sun blogi on tosi kiva!!

    http://petra-perfect-life-my-way.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  19. kiva mekko tosiaan!:) ja mun mielestä, ne ihan parin kuvan postauksen kuvatkin on kivoja luettavia, että jatka vaan näidenkin tekemistä. ite en jaksa ees kovin pitkää postausta lukee, ja ihan sellaset yhenkin kivan kuvan sisältävät kuulumisen kertoilu poastaukset on kivoi:) kivaa kesän jatkoo:)

    VastaaPoista
  20. Voi miten ihana!! Löytyisköhän oman kaupungin piritorilta (niinkuin poikaystäväni aina liikettä kutsuu :D) muillekkin tällainen! Voisi olla tuleviin kastajaisiinkin ihan sievä (: ?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis toi on spiritstoresta että ei ollu kirppislöytö mut saattaa löytyy! Oon ite nähny monesti kivoja juhjamekkoja :)

      Poista
  21. Miten sä teit sun hiuksiin ne laineet mitä pidit usein tos vähän aikaa sitten? esim tässä http://mysecrets-linda.blogspot.fi/2012/05/lovely-day.html

    ihan mielettömän upean näköset! :D <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tein ne kihartimella ja annoin niitten laskeutuu tollasiks etten laittanu mitää lakkaa tai mitää ku tykkään enemmä noista ku niistä kiharoista mut en osaa tehä laineita ku vaa et kihartaa ja oottaa et ne lässähtää :)

      Poista
  22. lisääää postauksia!:)

    VastaaPoista