7/17/2012

Päivän outfittiä

 Aikas vekkuli
 Farkkutakki kirppis / paita Zara / laukku GT / housut GT
Eilen tuli kävästyä Julpen ja sen poikakaverin kanssa kaupungilla ja kahveella ja pari kivaa ostosta tarttu samalla mukaan (niistä myöhemmin lisää) vaikka huiviahan mä tuloksetta yritin metsästää. Tänäänkin tuli kävästyä kapungissa tekemässä muutamia kauppoja ja tossa olis tän päivän outfittiä. Meillä on Antonin kanssa menossa kamera"kurssi" - yritän opettaa sitä ottaan hyviä kuvia ja tarkentaan ja ihan hyvin se suoriutu tänään! Oon kierrelly äipän kanssa kirppiksiä ahkerasti ja hirveesti on tarttunu mukaan kaikennäköstä ja niistä kuulette aika varmasti myöhemmin, mutta mietin vain että rohkenisinko esitellä ne videolla, koska sitä ollaan toivottu niin paljon ja mulla olis pieni hinku ehkä tehdä se video.. Jaa-a saa nähdä ;)

PS. Miten saan blogin bannerin ja tekstin otsikon väliä pienemmäksi ja kertokaa mulle miksen saa tekstin otsikkoa keskitettyä??

-Linda

20 kommenttia:

  1. IHANA PAITA JA KELLO<3

    http://morethanyouknow-sohvi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  2. Ainakin kannattaa tosta bannerista tehdä leveämpi ns. alasuuntaan, siis silleen että laitat ton blogin nimen yläreunaan kun muokkaat tota banneria ja jätät valkosta tyhjää tilaa vähän tohon alareunaan tai siis ettet tee tosta bannerista noin ohutta pituussuunnassa :D (haha et muuten varmaan tajunnu yhtään mitään tosta mun selityksestä!!)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yritin mutta ei tepsiny :O En kyllä tie teinkö oikein mutta pistin paintilla just alas enemmän tilaa plääh ärsyttää!!:D

      Poista
  3. Ihana asu! Toivottavasti kerettäis treffailemaan vielä ennen koulujen alkua, ilmottelehan jos oot tulossa käymään täällä päin jossain vaiheessa, voi olla että mäki tuun käymään Tampereella vielä elokuun alussa nii katellaan viimeistää sillon? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihi kiitti :) Niimpä joo ilmottelen jos oon paitsi että en usko et oon tulossa jyväskylään päin mutta nähdään sit viimestää ku tuut tampereelle :)

      Poista
  4. oioi tee ehdottomasti video! :)

    VastaaPoista
  5. http://bloggeriniksitjavinkit.blogspot.fi/
    täällä on jotai ohjeita ! miks sä mun muistaakseni linkitit ton blogin täällä ? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin linkitin ja oon käyny läpi tuolla kerrotut vinkit mutta mulla ei toimi toi html koodin muokkaus tai jos yritän tehdä jotain ni se ei tallenna tai esikatsele ollenkaa vaikka malli on simple :O :(

      Poista
  6. Miks sulla on tyylii joka postauksessa miljoona kuvaa poikaystävästäs? Joo me tiedetään jo et sulla on sellanen ja tiedetään miltä hän näyttää koska oot varmasti joka kuvakulmasta tänne kuvannu häntä. Alkaa nimittäin oikeesti ärsyttää. Ei millään pahalla ja joo tiiän "mun blogi, kuvaan mitä haluun" mut ite en ainakaa henkilökohtasesti jaksa lukee enää tätä jos jokatoinen kuva on poikaystävästäs.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha hassua miten toisen poikaystävän kuvat voi saada ihmisen noin vittuuntuneeksi :D Noh mutta kaikkia ärsyttää erilaiset asiat, mutta yhtälailla kuvailen Antonia kuin myös mun kavereita tänne blogin puolelle, että tuskin tulee vähentymään joten jos et henkilökohtaisesti jaksa lukea niin lopeta lukeminen vapaasti eipä yksi puuttuva anonyymi mua hirveesti hetkauta :)

      Poista
  7. Miten sait sen "himmennyksen" noista kuvista pois? En löydä mistään sellasta kohtaa mistä voisin poistaa sen css- tiedoston.

    http://livelikelastday.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin etin sitä hetken aikaa ja mietin että missä hitossa se on, mutta sit muistin että sehän on sielä mallin suunnittelutyökaluissa. Meet vaan sinne ja sieltä lisäasetukset ja se css ni sieltä poistat sen koodin muuten en osaa neuvoa :)

      Poista