8/06/2012

I don't wanna close my eyes I don't wanna fall asleep 'Cause I'd miss you, babe And I don't wanna miss a thing


Viime viikolla tuli tilattua vihdoin uudet Dreamhairin Hiustenpidennykset. Heti seuraavana päivänä postiluukusta tipahti Dreamhairin paketti, aitohiusnauhaa 40cm sävyssä 6#, 100g hiusta ja hinta 98€. Oon todella tyytyväinen nopeaan kuljetukseen sekä tähän sävyyn, luulisin että tää on paras sävy ikinä, joka sopii mun omiin hiuksiin, sillä oon jo jonkin aikaa kasvattanut omaa väriä, joten tässä taidan pysyä ;) Viimeksi tilaamani clip-on hiustenpidennykset oli sävyä 8# ja taittuivat vähän punertavaan. Nyt ajatttelin kokeilla tilata asteen tummemmat hiusnauhaa ja ommella itse clipsit, jotta saan ite määritellä nauhojen leveyden ja kyllä kannatti! Oon super tyytyväinen näihin hihi :)
Mitä ootte mieltä?:)
-Linda

58 kommenttia:

  1. vähän ihanat! näyttää tosi paksuilt ja hyväkuntosilt ja aidoilt hiuksilt (:

    VastaaPoista
  2. Aivan ihana tukka! Siis onko tuo sun oma väri?! :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu toi joka tuolta juuresta kumpuaa haha tollanen maantienharmaa aikalailla, nyt näyttää vaaleemmalta kun aurinko on vaalentanu :) Ja kiitos!

      Poista
  3. tosi kivat tuli :) aion itekki hankkia clipsi pidennykset joten kumpaa suosittelet tätä dreamhairia vai rapunzel of swedeniä ?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen Dreamhairia ainakin sen perusteella, mitä oon ite aina sieltä tilannu :)

      Poista
  4. ja ihana toi paita ! mistä se on ? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kirppikselä sen löysin joku päivä :)

      Poista
  5. Ihania kuvia ♥ Noi pidennykset sopii sulle kuin unelma! :)

    http://lovinclothes-tuulia.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Tosi kivat hiukset!:)
    Hei minkä pituset sun omat hiukset on? Mietin vaan kun sulautuu noin hyvin sun omiin hiuksiin nuo pidennykset:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Mun omat hiukset on olkapäihin eli aika lyhkäset, mutta musta ihan hyvin sointuu omiin hiuksiin tosin joskus huonoina hiuspäivinä näkyy pakollakin clipsiä jostain jos on kiireessä laittanu tai oma hius vääntyy kikkuralle kosteella ilmalla :D

      Poista
  7. Aivan ihanat noi sun hiukset ! Sopii sulle ihan täydellisesti :) ♥

    VastaaPoista
  8. noi on kyllä kivan näköset mut toi juurikasvu näyttää aika pahalta :S

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei toi juurikasvu oikeesti edes näy ollenkaa mutta tossa toi valo jotenki tuli ettei se oo muuten huomiotaherättävä eikä kyl häiritte mua :D

      Poista
  9. Ei sulla kyllä mitään juurikasvua tossa näy:) tosi ihanat hiukset ja toi paita on täydellinen sulle:3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noissa ekoissa kuvissa näyttää ku valotus menee tollai mutta normisti ei kyllä huomaa mitää juurikasvua ja kiitoksia :))

      Poista
  10. Ooii ihanat nuo! :-)

    VastaaPoista
  11. tosi nätiltä näyttää !
    ihana blogi muutenki , jään seuraamaan :)

    VastaaPoista
  12. Hyvältä näyttää ! Oot ihan älyttömän kaunis ja noi hiuksetkin on niin ihanat :)

    VastaaPoista
  13. Hei mä suosittelisin paljon mielummin Headkandya! Laatu ihan mielettömän hyvää ja yhessä paketissa on 180g hiusta!!! Ja hinnat kulkee ihan samoissa :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O Pitääpä käydä tutustumassa paremmin noihi sivuihin :) Tosin just löysin dreamhairin pidennyksistä sen oikeen sävyn oman tukan kanssa, joten siinä varmaan siltikin pysytään :P

      Poista
  14. ootko vielä kirjottamassa sitä postaustoivetta sun ja A:n rakkaustarinasta:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jaa-a, se on nyt aikalailla jääny kyllä puolitiehen.. :( Saa nähdä :)

      Poista
  15. ihanat nuo pidennykset!sopii tooosi hyvin!sulle ois haaste mun blogissa :-)

    http://petra-perfect-life-my-way.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  16. siis saatko dreamhairilta iha ilmatteeks noita pidennyksiä vai jotain alennusta? ku kerroit et aijemmin et tuo dreamhair on sun yhteistyökumppani tai jotain sinnepäin...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Maksan noista itse tilatessani ja mainostamalla niitä täällä ansaitsen rahaa tai saan tuotteita ilmaiseksi :)

      Poista
  17. Mun mielestä sulle vois sopia vielä paremmin astetta tummempi tukka, tiekkö sellanen suklaanrsukee :-) Mut upee tuokin on<3

    <3: Anniina

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ehkä, ehkä.. :) Mutta en viittis lähtee taas värjäyskierteesee oman tukan kanssa :) Kiitoksia!

      Poista
  18. http://elamaa-enni.blogspot.fi/2012/08/mista-taking-life-as-it-is-on-tehty.html

    sinut on haastettu<3

    VastaaPoista
  19. sulla on ihana blogi! ja noi hiukset sopii sulle tosi hyvin :) mulla on myös dreamhairilta tilatut mustat clipsit ja on pysyny hyvässä kunnossa! vuos sitte mulla oli rapunzelilta tilatut sinettipidennykset ja kestivät kyllä hyvin mut omaa tyhmyyttäni en jaksanu erotella niitä toisistaan joka päivä joten kolme kuukautta pidin niitä ja lopputuloksena oli et päässä oli hirvee takku :D kolme tuntii otettiin niitä pois päästä ja kokemuksen syvällä rintaäänellä voin sanoo että ei kannata ottaa ikinä sinettipidennyksiä ellei oo motivaatioo joka päivä niitä hoitaa :D mee tsekkaa myös mun blogi :)

    http://oili-mylifemyworld.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana! Voi että, vähän ärsyttävää varmaa :D Mulla on pari kertaa käyny mielessä sinetit tai letit mutta en tiä.. klipsit on niin helppo laittaa ja ottaa pois :D

      Poista
  20. Heeei kivat hiukset ! itekki pitäs jaksaa tilaa pidennykset ku omat hiukset on niin ohuet ja ärsyttävät...

    Käykää ihmees kattoo löytyiskö tuolta jotain :) ----> http://sapenkirppis.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja tilaa ihmeessä jos tekee mieli:)

      Poista
  21. http://colours-and-carousels.blogspot.fi/2012/08/blog-post.html

    Hehe :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos haasteesta, teen sen varmasti kun sille päälle satun!:)

      Poista
  22. Kirjoitat nykyään tosi harvoin :( Miksi?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin kirjoitan.. :S Mulla on ollu hirveesti kaikkee muuta ja sit aina kun olis jotain aikaa niin en vain jaksa miettiä mitä tänne kirjoitella, joten palailen kun motivaatio blogin suhteen on palannut :) Mietin aluksi jättää tän tauolle, mutta mitä turhaan sellasia ilmotteleen tai ylipäätänsä päättään, kirjotan sitten kun mieli tekee :)

      Poista
  23. miten noi näyttää noin aidoilta ?? mun omat pidennykset ei jotenki istu mun päähä yhtään, et miten oikein laitat noi et onks sul otai taktiikoita tai jotai :D mut näyttää tosi hyvältä !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha on joskus päiviä kun ne ei sitte yhtää istu :D Mutta siis mulla on hiusnauhasta leikattu 4 yhden clipsin osiota, 2 kolmen clipsin ja 1 neljän clipsin iso osio ja laitan ne 2 kolmen clipsin osiota yleensä sen ison osion ylös aika ylös vieretysten ja noilla 1 clipsin osioilla peitän omia hiuksia näkymästä esim pistän molemmille puolille kaulaa yhdet siihen korvan taakse alas ja ne kaks muuta sit aika päälaelle ohimon kohdille :) Aika sekavasti selitetty, mutta toivottavasti sait jotain tolkkua :D

      Poista
  24. me tosiaan ollaan tosi samanlaisilla ajtuksilla aina liikkeellä :D mullakin on nyt vähän hiljanen kausi menossa kun tuntuu että on vähän kaikkee muuta :D haha

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha voi että:D Oon pari kertaa lukiessa sun postauksia miettiny kans että aika samanlaiset ajatukset ja fiilikset mutten sit oo jaksanu kommentoida aina :P

      Poista
  25. Oon miettiny jo pitkään et jos tilaa kiharat hiustenpidennykset ja suoristaa ne nii meneeks ne sit takasin kiharaks pesun jälkeen? :) anteeks tämmönen tyhmä kysymys :D ja hei ihana blogi sulla:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäkin oon miettiny tota pari kertaa joskus, mutta en todellakaan tiedä vastausta :) Googlettele kokemuksia kiharapidennyksistä ja niiden suoristamisesta sekä pesusta ni saattaa löytyä kokemuksia :) Niin ja kiitos<3

      Poista
  26. oon aika varma että näin sut blockfesteilla tai siis siinä tammelan(?) torin whatever kohalla kävelemässä sinne ylämäkeen :D sorpat, mun tampereen suunnistustaidot on 0! sulla ( jos siis ylipäätään olit sä :D) oli pinkit shortsit ja mustapitsipaita ja hiukset auki? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä se olin haha:DD Olisit tullu morjestaa hehe tosin oon aika jäätävä sellasissa tilanteissa mut on se silti jotenki kivaa :)

      Poista
    2. joo no jos enskerralla nään sut ni tuun varmasti moikkaa! :)

      Poista
    3. Hehe jee :) Tosin saatan olla vähä jäätävä ja hämmästyny alussa mutta kyllä mää yritän parhaani koota itteni XD

      Poista
    4. Haha vähä vanhempaa tukkaa:)

      Poista
  27. Kauanko pysyi noin hyvinä? Minulta lähti noista samoista osioista joka pesun yhteydessä kourallinen hiuksia irti ja lopulta noin 1,5 kuukauden jälkeen teipeissä oli muutama hius kiinni, ettei puhettakaan että niitä olisi voinut käyttää uudestaan. Huonoimmat ikinä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kuten tekstissä kerron, niin ompelin tuohon hiusnauhaan clipsit. Eli en käyttänyt teippeinä ja kyllä nuo pysyivät hyvässä kunnossa saman ajan kun aina ennenkin eli sen 3-4kk että kyllä mä oon ainakin ollut tyytyväinen laatuun o:

      Poista