10/02/2012

Look in my life. Look in my heart. I have seen them fall apart. Now I'm ready to rise again. Just look in my hopes. Look at my dreams building bridges from these scenes. Yes, I'm ready to rise again.

Toinen postaus päivässä, wuhuu! Parin kuvan kera ajattelin vaan tulla kertomaan kuulumisia, kun en halunnu änkee niitä tohon edelliseen asupostaukseen - oon niin pikkutarkka. Huomenna olis sitten vika koe lukuunottamatta uusinnoissa olevia kokeita. Mutta en jaksa stressata niistä nyt, oon nimittäin niin happy nyt! Oon löytäny tän kuukauden aikana ittestäni nii paljon uusia puolia niin positiivisia että negatiivisiakin. Tuntuu jotenkin, että oon kasvanu henkisesti hurjasti näin lyhyessä ajassa. Ehkä ero on tehny tehtävänsä? Oon myös pikku hiljaa alkanu löytää niitä kadoksissa olleita omia juttuja, jotka tuntuu oikeelta ja mielenkiintosilta. Oon ollut vuoden niin kadoksissa tulevaisuudensuunnitelmien kanssa, mutta nyt mulla alkaa olee pientä käsitystä mikä on se mun juttu heh :) Ja mikä tärkeintä, oon alkanu pikkuhiljaa löytää kadoksissa ollutta itseeni ja oppinut nauttiin taas niistä arjen ihanista pikkuasioista yksin. Loppuenlopuksi vaikka kunnioitan ystäviä aivan suunnattomasti ja rakastan teitä, niin on tärkeetä tulla itsensä kanssa juttuun. Sillon on homma hanskassa ja kaikki tarvittavat eväät tuleviin koitoksiin ja haasteisiin! Tiettekö sen tunteen, joka kumpuaa jostain alitajunnasta ja kertoo, että on juuri oikeassa paikassa juuri oikeaan aikaan? Se on ihana! Nyt vaan pitää puskuttaa eteenpäin ja toivoa, että näitä "tunnepuuskanvaistoja" iskee eteen lisää - saa nähdä! Tää nyt oli tällästä joutavaa höpötystä, nyt meen avaan enkunkirjaa huomista varten. Kuunnelkaa ihmiset toi biisi, sanat on aivan mahtavat. Heippa<3

-Linda

16 kommenttia:

  1. Wau, oot upea. Toivottavasti mullekki selkenis tulevaisuus kun se ei millään tunnu selviävän.. en kyllä sanoisi tätä höpötykseksi, aivan mahtavaa tekstiä :) mikä se sun juttu sit on? Jos saa olla utelias, hih :) vitsit ku noi sun hiukset on super ihanat ja nyt tekis taas mieli värjää ruskeeks eikä vaaleks, apua kun en tiedä mikä kannattais...?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana<3 Haha se jää vielä salaisuudeks kaippa se joskus tässä selviää;) Mullaki on kokoaja että haluun tummat ja sit haluun vaaleet jne vaihtelee mieli ihan hullusti :D Päädyin sit värjää raitoja

      Poista
  2. Oot todella kaunis! Sun hiukset on myös upeet :)

    Heidi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih kiitos<3 Hamppulatvaa aikalailla kun värjäsin pidennyksiin raitoja :(

      Poista
  3. Oot nätti! sulla on kans kivan isoja kuvia :)

    http://addicted-elizabeth.blogspot.com

    VastaaPoista
  4. Ihania noi kuvat :) hyvä että oot päässy elämässä eteen päin ;)

    VastaaPoista
  5. Voi ihana paita, oot tosi kaunis :)

    http://id-bn.blogspot.fi

    VastaaPoista
  6. Ihana tyttö ja ihanat hiukset :---)

    VastaaPoista
  7. nice shirt! I´m in love with lace!

    VastaaPoista
  8. Hassua, mulla kävi melkein samallailla kun aikanani erosin pitemmästä suhteesta. Onneks ettet oo jääny vaan murehtiin, toi on niin ihana tunne! Ja apua kuinka kaunis oot näissä kuvissa..!

    VastaaPoista