10/20/2012

No more walking round with my head down. I'm so over being blue, crying over you and how every song reminds me of what used to be

karvahuivi145_zps661793c7 karvahuivi183_zpsbb4d4dab karvahuivi111_zps6ce38608
 Karvahuivi 14.95€ H&M

En ehtinyt tänään salille tuulettamaan ajatuksia jumpan pariin. Olin laiska ja parhaimmat jumpat meni aamupäivällä. Silloin kun mä rustasin ajatuksiani tänne aikaisempaan postaukseen. Sen sijaan käväsin ostamassa ton ylläolevan ihanan karvahuivin itselleni piristykseksi :) Oikeastaan heti kun astuin ovesta ulos tonne raikkaaseen syysilmaan mun mieli virkeni ja kuljin melkein suu hymyssä. Teidän tsemppaavat kommentit tais olla osasyynä tähän, kiitos<3 Ihanaa lauantai-iltaa jokaiselle!

-Linda

8 kommenttia:

  1. oon varmaan ennenkin maininnut, mutta sun kasvot on niin mielettömän kauniit! ja oon edelleen kade noista pisamista.

    Hyvä, jos fiilis on jo parempi. Itelläki olo parani kun pääsi aamulla ulos, ja auriko vaan paisto. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voooi ihana kiitos<3 Joo täälläki paisto aurinko voi että se sai hymyn mun huulille :)

      Poista
  2. Voi Linda, tekis mieli halata sua. :) Luin ton edellisen postauksen ja tuli jotenkin niin sellanen olo siitä. Voi sua, kun mietit noita asioita ja hyvähän se on et mietit, mut se ei oo kiva, jos ne asiat saa sut surulliseks. :( Paljon tsemppiä sulle ihana. <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No halaat kun nähdään!:) Kiitos<3

      Poista
  3. http://www.huuto.net/kohteet/zaran-uusi-kayttamaton-valkoinen-untuvatakki-s_m/240698353

    Et olis hienoa talvitakkia vailla? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itseasiassa oon, mutta mulla on jo tiedossa minkälaisen oon ostamassa :)

      Poista