10/14/2012

Parin päivän takaista outfittiä

Neule GT / Housut H&M / Kengät Skopunkten

Mun piti aluksi väsätä tänne teille isompi postaus eilisistä kuvailuista kavereiden kanssa, mutta siinä kävi sitten niin, että mun pitää pienentää ne kaikki 20 kuvaa tänne samankokoisiksi, joten teen sen myöhemmin :) Ennen oon ladannu vaan bloggeriin suoraan kuvat ja ne on tulleet sopivan kokoisiksi, mutta ei nyt. Pienentämistä ei yhtään auta se, että kuvat on otettu kahdella eri kameralla, eli ei auta että naputtelee sinne paintiin sen tietyn pienennysluvun -.- Noh sehän meni putkeen, mutta kyllä tästä selvitään :) Mutta tässä tällästä parin päivän takasta asua teille yhden kuvan kera. Rakastan noita punaisia housuja! Palaillaan myöhemmin suuremman kuvasaldon kera;)

-Linda

8 kommenttia:

  1. photobucketilla voit valita minkä suuruseks haluut kuvat ku lataat ne sinne ni ne tulee samankokosiks :) käytän ite ja toimii hyvin, säilyttää laadun ym. + sillä voi muokatakkin kuvia.

    http://addicted-elizabeth.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitti paljon vinkistä! Mutta miten tuolla voi pienentää kuvia?:)

      Poista
  2. Ihana kuva! Noi punaset housut sopii sulle kyllä niin hyvin :)

    VastaaPoista
  3. punaset housut sopii sulle kyl älyttömän hyvin! :)

    VastaaPoista
  4. Vauuu mikä bella! :-) mä kävin kans eilen ihastelemassa skopunktenissa noita kenkiä ja itseasiassa monia muitakin, mutta.. Ei kokoja mulle:-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hehee kiitos:) Joo koko liike täynnä ihania kenkiä ja hinnat ei oo todellakaa pahat, taitaa tulla vakkari kenkäkauppa:D Höh:(

      Poista