11/19/2012

Behind every succesful woman is herself

2012-11-19misurakashih
Päivän asu oli hyvin yksinkertainen. En oikeestaan koskaan koe pukeutuvani mitenkään erikoisesti - varsinkaan kouluun, koska en vaan jaksa. Illalla sitä miettii että huomenna panostaa ja pistää nuo ja nuo, mutta aamulla fiilis on eri ja vetää puoliunessa kaapista melkein ekat käsiin osuvat vaatteet päälle haha. Paita ja housut on Gina Tricotista.
misurakashih202-1
misurakashih236
misurakashih142
Tänään oon vaan hengannu ystävien kanssa ja yrittänyt tehdä rästiin jääneitä koulutehtäviä, ei sen ihmeempää. Koeviikkokin alkaa torstaina. Huippiksen voitti Meri, mitä mieltä ootte - menikö voitto oikeeseen osoitteeseen? Musta Polinassa oli alusta lähtien sitä jotain, mutta liika seksikkyys tais viedä siltä voiton mahdollisuudet. Olin kuitenkin jostain syystä hirveen yllättynyt Merin voitosta. Toisaalta mulle on ihan sama kuka sen voiton vei. En oo edes vielä ehtinyt katsoa koko finaalijaksoa hah.

-Linda

11 kommenttia:

  1. Mä olin tosi yllättänyt myös tosta Merin voitosta ja olin alusta asti Polinan puolella, joten vähän harmitti totta kai.. :(

    Vitsit, oot vaan niin suloinen ja sulla on tosi kivat hampaat :)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama! Jotenki Polina veti puoleensa vaikka vaikutti välillä tosi ärsyttävältä! Haha no kiitos, en ookkaan tollasta ennen kuullu :DD

      Poista
  2. tykkään just hirveesti tämmösestä simppelistä tyylistä:) ja mä oisin halunnu et matleena ois voittanu, ihan vaan sen takia että ois näytetty että mallin ei tarvitse olla langan laiha menestyäkseen:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi Matleenajuttu on kyllä hyvä huomio!

      Poista
  3. Voi ei miten pyöreet silmät sun kissalla on! :-D söpö!

    VastaaPoista
  4. Polinan olis kyl kuulunu voittaa! oot tosi kaunis:)

    VastaaPoista