11/19/2012

Juuri nyt

Lämmintä kaakaota, villasukat, nrj love ja tuoksukynttilöitä
ihanailta015
ihanailta043 ihanailta092Mun sunnuntai on mennyt hölläillessä, tehden pari postausta, syöden, siivoillen ja huoneen järjestystä muuttaessa. Haha oon vähän laiska, kun en saanu raahattua itseeni bodypumppiin ja valitsin sen sijasta pizzaa ja hyvää seuraa. Mutta positiivista tässä on se, että pyyhin pölyni pitkästä aikaan varmaan puoleen vuoteen hah, siinä vasta oon laiska. Imuroiminen on enemmän se mun juttu >:D Tällänen perus letkee kotisunnuntai rauhottaa ihanasti ja valmistelee tulevaan koeviikkoon. Pian vois alkaa mennä unten maille ja huomenna sitten pirteänä kouluun. Mukavaa alkavaa viikkoa jokaiselle<3

-Linda

5 kommenttia:

  1. Millä salilla käyt? :)

    VastaaPoista
  2. Mulle kävi eilen ihan samanlailla! Olin suunnitellu meneväni salille, mut sänky ja pizza vei voiton. :DD Mut välillä se on ihan oikein tehä noin. ;)

    VastaaPoista