12/23/2012

Finally I got it!

sujauutta030_zpscae3afdb-1_zpsc3272e29iphone001_zpsbaa3fba4
Tätä on odotettu liian kauan. En edes muista, kuinka kauan mulla on ollut käytössä mun vanha Nokia, joka veteli ihan viimesiään näppäimiä myöten. Mulla ei toiminu siinä ollenkaan 7 näppäin ja mun viestit oli täynnä suomienglantia ja shekin merkkejä S-kirjaimien tilalla haha. Oon niin onnellinen, kun käytiin ostamassa toi mulle viime viikolla. Oon nyt jo ihan addiktoitunu tohon. Ajattelin pistää kohta blogin facebook sivut pystyyn, kun kännykällä on niin näppärä päivitellä niitä :) Tänään sain vihdoin tehtyä myös kauan odotetun Instagramin. Mut löytää sieltä nimimerkillä linpaa. Tosin en oo ehtiny päivittelee vielä oikein mitään :D Tää oli tavallaan mun aikanen synttärilahja, kun täytän 18 vuotta jo 1.2  ;) Sitä odotellessa!! Oon ladannu ton aika täyteen eri sovelluksia, mutta mulle saa vinkata lisää hyviä, varsinkin pelejä haha.

Vahingossa paljastu myös toinen ilonen ylläri, kun ostettiin toi. Nimittäin olin luullu parisen vuotta, että mun vanha ipod oli hajonnu, kun se ei enää menny päälle vaikka latasin sitä. Nyt kokeilin sattumalta tota iphonen laturia siihen ja nyt toimii! Vika oli siis laturissa ei ipodissa paitsi, että nyt mulla on iphone niin en tarvii oikein tota ipodia tai sit pistän sen vaan myyntiin. Will see :) Oli hauska kattella parin vuoden takasia videoita sieltä ja kuunnella vanhoja suosikkibiisejä. Itseasiassa just nytkin kuuntelen noita vanhoja kipaleita =D

sujauutta050_zps603cdaf2
Käytiin myös viime viikolla hakemassa mulle uusi pöytä Ikeasta Joululahjaksi. Itse kokosin ja ei siinä mennyt kun sellaset reilut 4 tuntia haha =D I love it<3 Ootteko te saanu jotain aikaisia joululahjoja?

-Linda

29 kommenttia:

  1. ookko muuten jo autokoulussa ku sun aikaisemmissa postauksissas esittelit sitä autoa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En oo vielä autokoulussa valitettavasti :(

      Poista
    2. Sullehan tulee kiire :s

      Poista
    3. Siis kuinka niin kiire? Ei mulla tietääkseni oo mitään kiirettä sen kanssa :D

      Poista
  2. kattelin äskö meiän yhteisiä fb kavereita ja en ois uskonu et just ne on meiän yhteisiä kavereita, oli meinaan muutama mun tositosi hyvä kaveri!:D

    jahei lataa sellanen peli kun clash of clans, siihen jää koukkuun!:D

    http://inka-allornothing.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa :D Joo mäpäs kokoilen ja lataan sen :)

      Poista
  3. mikä ipod sulla on jos oot myymässä sitä? :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ipod nano pinkkinä :) Eli tommonen: http://images.worldofapple.com/ipodnano_hero20080909.jpg

      Poista
    2. onks tos kameraa vai onks vaa niis ihan uusimmis :-D?

      Poista
    3. Joo tossa mun on kamera jolla saa myös videota :)

      Poista
    4. onks tos myös se et se toimii jos on wlan tai miten se nyt pitäis sanoo :-D?

      Poista
    5. ups tos tekstis viel lukiki et "vanhoja videoita" haha .. :-D

      Poista
    6. Haha joo:D Öö mun käsityksen mukaa tossa ei oo mtn nettiä tai muuta vastaavaa että just musiikin saa ja kuvat ja videoita ja sit jotai pientä muuta hömppää:)

      Poista
  4. jos ipod on menossa myyntiin niin täällä kiinnostunut ostaja, haha! :--D ihanan värinen ja uuden podin hankkiminen on ollut suunnitteilla. oompas tyrkky....... noh, meni jo! ps ihana blogi, olet suloinen ja ihanaa joulua! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha no hyvä että sille löytyy jo ostajia ;) kiitoksia ja samoin sinne :)

      Poista
  5. Siis pidätkö vielä blogin täällä kun teet sivun facebookiin ?:)

    VastaaPoista
  6. Suosittelen peliä "tap tap" se vie ihan oikeasti mennessään kokemuksella voin kertoa xd rauhallista joulua!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha pitää ladata ja kokeilla ;D samoin sulle :)

      Poista
  7. täälläkin päin olisi yksi ostaja :)!
    mitä meinaat pyytää? laita kuvia siitä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saa nähdä myynkö sitä nyt, mut pistän tänne siitä parempaa infoa jos päädyn myymää enkä yhtää tie mikä olis kohtuu hinta pyytää siitä kun se on kuitenki vanhempaa malliaki :)

      Poista
    2. juu :)!
      jouluja sinnekkin päin.

      Poista
  8. ootkoskuullut iltalehden uusimpia uutisia instagramista? facebook on ostanut ign ja ig alkaa myymään sun kuvia 16.1.2013 ilman sun tietämättä , joku voi mailman toiselta puolen ostaa sun kuvia , ja voit jopa nähä sun oman kuvan mainoksessa... http://www.iltalehti.fi/digi/2012121816466729_du.shtml tossa linkki siihen uutiseen , mutta nyt on tullut jo uus uutinen http://www.iltalehti.fi/digi/2012121916469919_du.shtml , mutta kumpaan voi luottaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En ollu lukenut, mutta varmaan toi viimeinen pitää paikkaansa kun se väärä käsitys korjattiin :D

      Poista
  9. mullaki oli muutama vuosi sitte puhelin tollee rikki ja käytin kans § s-kirjamen tilalta ja > p-kirjaimen tilalta ja jotain merkkiä tyylii ¤ r-kirjaimen tilalta :-D jee liityn lukijaks

    VastaaPoista
  10. Oon ehkä ihan pikkusen kateellinen täällä päässä! Mäkin niin paljon haluisin iphonen, eikä sen tarvis ees olla se 5 vaan 4s:kin riittää vallan mainiosti. Meillä kun kaikki muut kannattaa Nokiaa henkeen ja vereen niin jään tällä toiveellani ihan muiden jalkoihin. Paljon toi puhelin oikein makso? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä!:D Sun pitää vaan pysyä vahvana sielä! Toi makso joku 600€.. ei mikään halpa puhelin ja toi on 4S. Nelosen saa melkei puolet halvemmalla! Nyt jälkeenpäin kaduttaa etten ottanu sitä puolet halvempaa puhelinta, kun pelottaa että hajotan ton, pitää vaan nyt kohdella tota ku kukkaa kämmenellä, samanlailla kun kameraa :)

      Poista