12/29/2012

I know that if we give this a little time it'll only bring us closer to the love we wanna find.

IMG_1706_zpsa9dced92essijaasu_zpsc71c0f6e
Nahkatakki H&M / huivi ja housut Cubus / neule JC / kengät Skopunkten
IMG_1700_zps6a96d664
Tultiin just Essin kanssa kuvailemasta asukuvat tuolta jäätävästä ilmasta. Mun Iphone näyttää, että tuolla olis +14 haha. Tossa näkyy hyvin toinen mun alesta nappaama ostos, nimittäin toi ihana Cubuksen huivi, joka makso 10€. Niin ja näkyy tossa pikkasen tota uutta neulettakin, jonka nappasin JC:n alesta 20€. Mua ärsyttää, kun toi huivi menee hassusti noissa kuvissa, mutta ei voi mitään :D Eipä muuta ihmeellistä, peffa sanoo halleluja eilisestä spinningistä ja huomenna sitten taas treenailemaan! Pitäis muuten uudenvuoden kunniaks suunnitella joku parempi saliohjelma, josta ei sitten kans lipsuta! Nyt heipat<3

-Linda

16 kommenttia:

  1. oi linda oon nii nätti! :-) tosi kiva asu!

    VastaaPoista
  2. Hei kuule, haluisitkohan tehä postausta, et miten meikkaat sun silmät? :) niin nätit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisinhan mä tehä, mutta tosiaan niissä ei oo mtn ihmeellistä, kun sohin vaan jotenkin eyelineriä yläluomiin jotai ruskeeta rajauskynää vaan ala- ja yläluomiin :)

      Poista
    2. Niin ja tietysti ripsaria XD

      Poista
  3. Ei ihme jos oot koko ajan kipeenä kun kuljet pelkällä nahkatakilla

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt vähän valoja päälle. Varmaan mä oikeesti kuljen ulkona pelkässä nahkatakissa? Takki on vaan otettu pois näiden kuvien ajaksi :D

      Poista
  4. Heei jos teet reeniohjelmaa nii laita se tänne ku mäki käyn gogolla niin voin ottaa sit vinkkejä :P ps oot älyttömän kaunis, sulla on ihana tyyli ja tosi kiva blogi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo hei nyt voin sanoo, että oon iha amatööri näissä ja kysyn aina kavereilta vinkkejä ku ne käy jonkun poikaystävänsä kanssa salilla ja antaa vinkkejä niille :D Mutta kyllä mä voin jotakin joskus pistää, kun saan ensin aikaseks toteuttaa tän!:D

      Kiitos paljon, mukava kuulla!

      Poista
  5. Oot kyllä tosi kaunis! Mulla olis ihan hirmusesti intoo liikkua, mutta aina työpäivän jälkeen jää vaan kotiin makaamaan, pitäis päästä huonosta tavasta eroon:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon :) Teeppä parina iltana noihi "sääntöihin" poikkeus ni kyllä se kankku sieltä sohvalta nopeasti nousee ;) Ei mutta parhain on, kun ei mieti vaan menee vaan niin ei ala jahkailee!

      Poista
  6. voi miten ihana blogi sulla! :)

    VastaaPoista
  7. Mikä järkkäri sulla on, haluisin kans mutten tiedä minkä ostaisi. Kuvat on upeita

    VastaaPoista