12/14/2012

"I like my money right where I can see it.. hanging in my closet." -Sarah Jessica Parker

nice006_zpsd20de88c
Oon kokonaan unohtanu esitellä, mitä nappasin mukaani viime viikolla kaupungilta! Tälläset ihanuudet tarttu mukaan Skopunktenista 24,95€. Oikeastaan nää on mun ensimmäiset mustat korkkarit! Oli pakko kotiuttaa joku varma valinta, joka on ratkaisu joka ikiseen asuongelmaan juhlimaan mennessä, koska sopii kaiken kanssa. Mä oon sitä mieltä, että jokainen nainen tarvitsee ainakin yhdet mustat korkkarit ;) Mutta eikö tää olekin aika itsestäänselvyys? Onhan noissa tota korkoa ja kärjet on vähän hankalat, kun tuntuu kävellessä työntävän eteen ja vetävän nurin, mutta harjoittelua, harjoittelua! Sen verran käyttöön on päässy, että noi edusti mua viime perjantaina huimat 15 minuuttia ja loppullan ne edusti itse itseään pöydällä hahah.. No ainakin noi on hienot!

-Linda

18 kommenttia:

  1. apua ihanat!! siis miten voi olla noin halvat?! :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en mää tiedä, metsästin halvimpia ja tommoset ihanuudet löyty! Tossa oli muistaaksee joku alennus, kun katoin pohjasta ni normaalihinta oli 40€ :)

      Poista
  2. ihanat kengät ja noi näyttää huiman korkeilta! :D

    VastaaPoista
  3. Oisko nää synttärikengät ?;D

    VastaaPoista
  4. noin, minkä korkuset korot noissa on, osaakko sanoo? : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. on noissa varmaa joku 13 cm :)

      Poista
    2. okei! ei siis onneks mitkään ihan mahdottomat, vaikka on noilla varmaan aika hankalaa ainaki aluks : Dd

      Poista
    3. entie miten korkeilla koroilla sä kävelet mutta musta noi on aika mahdottomat haha :DD

      Poista
  5. oijoijoi miten ihanat<3 toi malli on täydellinen! hitto ku oon näin hujoppi että mua katottais pikkusen oudosti jos käyttäisin noin korkeita korkoja... :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jotain etua tästä lyhyydestäkin näköjää on haha :D

      Poista