12/15/2012

Maybe it's time to change and leave it all behind. I've never been one to walk alone. I've always been scared to try.

2012-12-15paumlivaumlnoutfit_zps70f1897e
Paita H&M / housut ja pipo GT / kengät Dinsko
paumlivaumlnoutfit107_zps7440f155
Mä oon ollu tänään jo aikaisin hereillä ja ehtinyt tekeen vaikka mitä! Ette ikinä arvaa mitä unta mä näin viime yönä. Salkkareiden Aaro jahtas mua siinä - ehkä hirvein painajainen ikinä. Olin kuulemma vielä itkeny ja huutanu unissani.. Ehkä en kato vähään aikaan salkkareita haha. Onko kukaan muuten käyny kattoo jo sitä uutta salkkarit leffaa? Mun on ihan pakko käydä katsomassa se ihan vain mielenkiinnosta haha. Hennesille on muuten tullu hopeisia niittejä, pitää käydä ostamassa ja vähä tuunailla niillä tota farkkupaitaa!

-Linda

31 kommenttia:

  1. Hah me käytii poikaystävän kanssa kattomassa toi salkkarileffa, ihan siis huumorimielessä todellakin:D, ja täytyy sanoa et se oli kyl niiiin surkee :D tai siis tavallaa hauska, ku se oli niin huono. Vaik täytyy myöntää et kyl mä pari kertaa vähän pelkäsinki haha oon niin jänishousu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah aijaa :D Sitä vähän epäilenki että se on ihan paska mutta silti pakko nähä!:D

      Poista
  2. se oli ihan paras!! :D:D:D sai kyllä päivän naurut siinä! Kannattaa mennä kattomaan!!

    VastaaPoista
  3. ootko meikkaillu jotenki erillaisesti ,sun kasvot näyttää jotenki erillaisilta. näytät tosi nätiltä nois kuvis:) siis oot kyllä muutenki himo nätti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei oo mikään muu muuttunu, kun että oon vaihtanu meikkivoiteen tummempaan itseruskettavan takia ja alkanu tekeen silmiin rajaukset. Kiitos paljon:)

      Poista
  4. Hahha mäki oon nähny painajaista salkkareista XD joskus ku se miika ahdisteli sitä katariinaa niin mää näin jotain et lähin mun huoneesta ja tulin ihan sekunnin päästä ja joku oli pedannu mun pedin tai jtn semmosta:D se oli ihan kamalaa.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä XDDD Se miika oli kyllä ihan skitso

      Poista
  5. Voi kuinka kaaunis on tuo naine, kuka hän on ja mistä tänne saapui.:)

    VastaaPoista
  6. sun meikit näyttää tosi näteiltä näissä kuvissa :)

    VastaaPoista
  7. ooot niin kaunis! :)

    VastaaPoista
  8. Oot ihan mielettömän kaunis! :)

    VastaaPoista
  9. huhhuh mikä väri ero sun kasvoissa ja käsissä................. Opettele käyttämään ruskettavaa ja valitse meikkivoide vähän paremmin. Yökättävää tollanen. Kiitos.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvasin, että tästä tulee jotain sanomista :D En vaan yksinkertasesti jaksanu levittää tota käsiinki niin sen takia toi väriero on tommonen ja toi valaistus ei yhtää paranna tota :D

      Poista
    2. Mutta meikkivoiteessa ei oo mtn vikaa, toi johtuu vaan siitä että mulla on naamassa itseruskettavaa ja käsissä ei :D

      Poista
  10. Aivan upea meikki!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha ihan normaali arkimeikki toi on mut kiitti:)

      Poista
  11. Hei mitä itseruskettavaa käytät naamaa?:) näyttää oikeesti hyvältä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. St. Morizia vaahtona:) Siitä tulossa pian postaus!

      Poista
  12. Kauniita kuvia :) plää mäkin haluun vaaterekin mutta myn huoneessa ei oo sellaselle paikkaa :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitosta:) Hööh:( Tee tilaa! Elämässä täytyy tehdä kompromisseja!

      Poista
  13. mitä rajausta laitat silmiin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Yves Saint Laurentin eyelineriä ja H&M:n perus rajauskynää :D

      Poista
  14. olette taas yhdessä antonin kans?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se että hengataa vapaa-ajalla ei tarkota sitä että oltais palattu yhteen :)

      Poista