12/16/2012

Testissä St. Moriz & Garnier summerface

Teen yhteistyötä Thebos nimisen verkkokaupan kanssa, joka avattiin vuoden 2012 alussa.Verkkokauppa toimii myös Vantaan Koivukylässä Blackout Store liikkeen yhteydessä. Thebosin laajaan tuotevalikoimaan kuuluu mm. kosmetiikkaa, vaatteita, aurinkolaseja, asusteita ja koruja. Kosmetiikkatuotteeet ovat huippuedullisia, joka johtuu siitä, että heidän meikkinsä ovat sekalaisia lajitelmia erilaisista eristä tai he ovat tuoneet ne itse maahan. Mukana on myös harvinaisia meikkejä, joita ei muualta Suomesta saa. Thebos verkkokauppa on saanut kehuja harvinaisen nopeasta toimituksesta, jonka myös itse koin osuvan oikeaan omalla kohdallani ;)

Sain valita heiltä testattavaksi jonkin aikaa sitten St. Morizin vaahtoitseruskettavan ja Garnierin summerface päivettävän kasvovoiteen. Oon nyt käyttänyt kummankin purkin melkein loppuun ja nyt on hyvä aika tehdä postaus näistä ja kertoa vähän tarkemmin minkälaisista tuotteista on kysymys, sillä oon saanut paljon kysymyksiä sekä kavereilta että lukijoilta!

itseruskettavatestaus018 Valitsin itselleni testiin St. Morizin vaahtoitseruskettavan, koska oon aikasemmin ostanut Seppälästä samaa St. Morizin itseruskettavaa sprayna sen edullisen hinnan vuoksi ja lähdin mielenkiinnolla testaamaan samaa vaahtona! Tässä kohtaa voin sanoa oman kokemuksen pohjalta, että älkää vaan ostako tota Seppälästä saatavaa itseruskettavaa sprayna, koska toi vaahto on paljon parempaa ja helpompi levittää! St. Morizia löytyi joskus Seppälästä vaahtona, mutta he eivät mun tietääkseni tilaa sitä talveksi varastoihin, joten jos kiinnostusta löytyy, suosittelen tilaamaan thebosilta :)

itseruskettavatestaus145
Thebosin verkkokaupassa tummusasteikko vaihtoehdot on medium ja dark ja itse otin mediumin, sillä olin lukenut netistä, että medium on jo aika tummaa - kuten kuvasta näkyy. Tommosta vaahtoa sieltä pullosta sitten tulee!

itseruskettavatestaus152
Levittämistä suositellaan pyörivin liikkein ja itse oon tähänasti käyttänyt levittämisessä kumihanskoja, sillä tilatessani itseruskettavan levittämiseen tarkoitettu kinnas oli loppu varastoista. Ensi kerralla pääsen kuitenkin tilaamaan kinttaan ja kertomaan teille arvosteluni siitä, jee :) Kinttaan sijasta mikä tahansa rätti tai vanha sukka käy, sillä en suosittele levittämään paljain käsin, koska väri imeytyy todella nopeasti ja seurauksena on aivan tummat kämmenet ja siitä seuraava hirveä hinkkaus.

itseruskettavatestaus192
Tommosta jälkeä toi saa siis aikaan melkein heti levityksen alottaessa. Toi vaikuttaa tosi nopeesti ja noista sormenväleistä huomaa ton suuren värieron. Mitä useammin tota käyttää sitä paremmin tota sävyä saa syvennettyä. Käsissä kannattaa olla tarkka, ettei jää samanlaisia rajoja, kun mulla tossa kuvassa!

2012-11-029_zps0262bf4c Siinä kuvaa jaloista ja yläkropasta rusketusaineen käytön ensimmäisiltä kerroilta. Huomatkaa miten tasainen lopputulos!

2012-11-030_zpsaf7fc022
Vas. puoleisessa kuvassa oon käyttäny St. Morizin vaahtoitseruskettavaa vaan pari kertaa. Oik. puoleisessa taas oon käyttänyt tuotetta pari viikkoa. Tosta huomaatte miten toi väri syvenee käyttäessä :)

Plussat ja miinukset

+Kuivuu nopeasti
+Väri on tasainen
+Ei oranssia
+Kaunis rusketus
+Helppo levittää ja nähdä mihin on jo levittänyt
+Edullinen

 -Lisää ihon epäpuhtauksia
-Tarttuu vaatteisiin (varsinkin hikoillessa)
 -Mieto itseruskettavan tuoksu
-Jos ihoa ei muista hoitaa kunnolla, kuten rasvata ja kuoria niin pitkän käytön jälkeen iho alkaa halkeilla ja jättää rumat jäljet ruskettavasta, jolloin se pitää yrittää hangata pois tai antaa itsestään kulua pois.

itseruskettavatestaus047
Sitten päästään Garnierin ruskettavaan kasvokosteusvoiteeseen! Garnierin summerface päivettää ja antaa ihoon kivaa pientä hehkua, mutta itse en käytä tätä kasvoihin pelkiltään vaan lisään päälle kevyesti vielä St. Morizin vaahtoitseruskettavaa. Garnierin summerfacen ainoat miinukset on, että siinä on aika pistävä itseruskettavan haju ja sen vaikutus ei oo hirveän tehokas.
face031
Tässä kuvassa mulla on laitettu ensin kasvoihin Garnierin ruskettavaa kosteusvoidetta ja päälle oon pistäny kevyesti tota aikaisempaa St. Morezin vaahtoitseruskettavaa. Huulten ympäriltä huomaa pientä rajaa, eli tommonen on sävyero. Jos innostuit St. Morizin itseruskettavista, niin tästä pääset Thebos verkkokaupan valikoimaan St. Morizin itseruskettavista. Vastaan myös lisäkysymyksiin!

-Linda

14 kommenttia:

  1. Tarttuuks toi pahasti vaatteisiin, oon miettinyt ton tilaamista, mutta salilla kuitenkin hikoilee nii ei oo kiva jos salivaatteet on iha ruskeet? :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No mulla kyllä jää treenitoppeihin tosta pienet jäljet varsinki jos ne ei oo mustia, mutta en jaksa välittää vaan pistän ne vaa useammin pesuun ja vaihtelen toppeja :)

      Poista
  2. mistä toi valkonen paita on ostettu ja koska oot sen ostanu?:) etin jotain tontyylistä joulujuhlaan mut ei oo vie löytyny mistään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Toi on ostettu Seppälästä joku puoltoista kuukautta sitte :)

      Poista
  3. Mut mikä toi tokan kuvan käsi on? Eikai tota noin vaikee levittää oo :o

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha en ees ite huomannu tota, oottepas te lukijat tarkkoja :D Mutta valoja kuitenkin, ei oo vaikee levittää oon vaan laiska :DDD

      Poista
  4. ehdotitko ite tota yhteistyötä vai otettiinko suhun niiltä yhteyttä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä menin rohkeena kyselemään :)

      Poista
    2. vähän kiva:) jouduitko kirjoittamaan pitkän sepustuksen blogistas tai mitä niille oikeen kirjotit:D ja tuutko saamaan nyt säännöllisesti tuolta aina joitain tuotteita itselles käyttöön vai mitä tuo yhteistyö käytännös tarkottaa;)

      Poista
    3. Esittelin itseni ja kerroin vähä ittestäni ja linkkasin blogini :) En osaa vielä vastata, kuinka säännöllisesti ja kuinka kauan tuun tuotteita saamaan, mutta kyllä oon saamassa lisää tuotteita lähiaikoina :) Yhteistyö tarkoittaa käytännössä sitä, että he lähettää mulle valitsemiani tuotteita testattavaksi ja kerron blogissa niistä sitten testauksen jälkeen :)

      Poista
  5. pitää varmaan koittaa tota vaahto juttua ku sitä on monet kehunu! :)

    VastaaPoista
  6. Mä en oikeen taho ymmärtää näiden käyttöä joten autatko mua! :-D jos levität sitä esim. illalla, käytkö aamulla suihkussa? entäs siitä edespäin, kuoritko ihon ja rasvaat sen ja illalla taas laitat?
    voi minua onnetonta.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nosiis ite oon hirveen laiska ton itseruskettavan käytössä, että jos jaksan niin levitän tota vaan illalla ja aamulla yleensä laitan naamaan tai jos oon menossa juhliin ni laitan sit päivällä sitä suihkun jälkeen :) kuorin ihon kerran viikossa ja rasvaan yleensä ennenkun laitan itsaria :)

      Poista