12/14/2012

Uusi vaaterekki

0uusirekki089c_zps399b862b-1_zpsd11ee174
Mun vanha vaaterekki on vedelly viimesiään jo jonkin aikaa ja aikaiseks joululahjaks oli sitten hommattava uusi samanlainen. Vanhaa ei saanu edes nostettua korkeemalle ja sen takia koko vaaterekki näytti ihan sekaselta. Tää vaaterekki on Jyskistä ja hintaa oli vain 12€. Onhan toi vähän heppanen, mutta kantaa silti hyvin tarvittavat vaatteet.
0uusirekki147_zps7118e9b2
2012-12-140uusirekki_zps80fd4ff8
Siinä näätte eron vanhan ja uuden vaaterekin välillä. Vanha oli niin rikki, että oli käytettävä hätäapuna maalarinteippiä, että toi pysy kasassa haha :D
2012-12-015muok_zps3f4888b7
Tässä vielä kuvat ennen ja jälkeen ja on toi nyt paljon siistimmän näkönen :) Saa vaan nähdä, kuinka kauan toi pysyy tommosena haha
0uusirekki207_zpsa4142f08
0uusirekki076_zps3e1f1800linskujasansku071-1-2Juuri nyt makaan sairaana kotona, kuuntelen Groovea ja juon kaakaota. Hemmetin flunssa!

-Linda

25 kommenttia:

  1. Toi näyttää tosi kivalta! Mäki haluisin tollasen ;)

    VastaaPoista
  2. Pitää munkin hankkii tommonen! tosi kätevä, varsinkin kun oon vähän huono pitään vaatteita hyillä niin saa sit tohon kivasti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mäkin oon tooosi huono pitää vaatekaapin järjestyksessä ;DDD

      Poista
  3. voi mäkin haluisin tollasen, mutta mun huoneeseen ei mahdu :(

    VastaaPoista
  4. Hieno! mutta miten meinaat ylettyä ottamaan vaatteet noin korkealta ?:) Ja toihan peittää nuo alimmat julisteet .

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ihankun mä en muka ylettyis tonne :DDD nii ja rekki vaihto just äsken paikkaakin, kun mua häiritsi noi julisteet XD

      Poista
    2. Saatat ylettyäkkin ja helposti, mutta tuo uusi näytti niin paljon korkeammalta kuin vanha :)

      Poista
    3. Tietysti mä yletyn, miten olisin muuten saanu ton rekin edes laitettua tonne ja noi vaatteet tohon :)

      Poista
    4. Jos A laittoi ne sinne ?:)

      Poista
    5. Mä laitoin ton tosta ylhäältä ku halusin kattoo oikeen korkeuden :DD

      Poista
    6. Sovitaan näin ;)

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Vielä ehtii toivoa pukinkonttiin ;) ei oo paha hintakaan!

      Poista
  6. kukas sinua autto?;)

    VastaaPoista
  7. Paljon toi maksoi?=)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se lukee tuolla heti tekstin alussa, 12 € :)

      Poista
  8. oletteko A kanssa palanneet?:)

    VastaaPoista
  9. kannattaa saappaiden varsiin pistää sisälle rullatut aikakauslehdet ni pysyy varret suorina ja kestää kengät pidempään parempina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei kiitos vinkistä miksen aikasemmi oo tajunnu!

      Poista