1/28/2013

Every endless night has a dawning day, every darkest sky has a shining ray.

2013-01-28jeeuusiaostoksiaihania2_zpse9d6f657 photo 2013-01-28jeeuusiaostoksiaihania2_zpse9d6f657-1_zps52295774.jpg
Takki 70€ Only
2013-01-029_zps1771a604 photo 2013-01-029_zps1771a604-1_zps197f1f3a.jpg
Kyllä nyt kelpaa hymyillä!
Pipo ja farkkupaita H&M / huivi Cubus / takki Jeane Blush / housut ja laukku Gina Tricot / kengät Dinsko
2013-01-28jeeuusiaostoksiaihania1_zps86ff868b photo 2013-01-28jeeuusiaostoksiaihania1_zps86ff868b-1_zpsc9ba302a.jpg
Laukku 33€ Lindex

Nyt vuorossa vähän yksinkertaisempaa ja lyhyttä postausta, nimittäin kuvia päivän ostoksista ja rento shoppailuasu. Tänään pääsin vähän rentoutumaan ja piristämään itseäni törsäilemällä kirppisrahoja ja Emilia oli myös makutuomarina mukana :) Olin jo pitkään kuolannut tota takkia ja laukkua ja odottanut, että saan rahat kasaan, jotta saan käydä ostamassa noi ihanuudet. Kirppispöytä tuotti sen verran tulosta, että mulla jäi vielä hyvin rahaa käteen pariin muuhun tärkeään juttuun! Nyt toi takki odottaa nätisti henkarissa asukokonaisuuden kera ja laukku valmiiksi pakattuna kouluun. Huomenna siis tulossa kunnon kuvia huomisen asusta ;) Ei muuta infottavaa tällä hetkellä, koeviikko aluillaan ja ressiä pukkaa. Hyvää alkanutta viikkoa jokaiselle :) Mä yritän päästä näistä rästitehtävistä eroon nyt!

Ps. Miten te näätte tän ulkoasun? Mulla näyttää, että toi blogin sivupalkki olis kokonaan tippunut alas ja joillakin taas se näkyy siinä ihan normaalisti kuten ennenkin :O

-Linda

24 kommenttia:

  1. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  2. mulla näky eilen se sivupalkki tuola alhaalla, mutta tänään se on näkynyt tossa sivulla ihan nomraalisti :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Miksköhän se mulla ei sit näy sivussa :O Paitsi nyt se näkyy, kun vastailen kommentteihin niin aika normaalisti tuola sivussa, mutta sitten kun meen suoraan linda's secrets niin palkki tippunut alas :O

      Poista
  3. ah ihania! kummanki tyylistä juttua aion itekki metsästää:) äsken mulla oli kaikki bannerista alkaen "tipahtanu" tonne alas, mut nytku avasin kommentit ne on taas normaalisti tuola sivussa :O tai en muista, onko sulla tuolla ylhäällä normipaikassa tarkotus olla banneri? ku nytki on vain tuola sivussa toi pallo. aika jännää tää tekniikka..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mullakin on kommentteihin vastatessa palkki sivussa, mutta muuten alhaalla :O ei oo banneria vaan pyöreä kuva tossa sivussa ja blogin nimi :)

      Poista
  4. Oii super ihana toi takki, love!! :)

    VastaaPoista
  5. hehhe voisin mennä heti huomenna stadii ostaa samat jutut :-D

    VastaaPoista
  6. Pakko käydä hakee tommonen takki, niin upee ! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onhan tolla hintaaki, mutta oli pakko tehdä suurempi satsaus nyt :)

      Poista
  7. käytkö töissä? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En vielä :) Mutta kai näitä blogin yhteistyö juttuja jonkinlaiseksi työksi voi sanoa!

      Poista
  8. Toi takki on nii ihana, ite oottelen et oma tollanen saapuis kauppaan ku oon sen varannut viimeviikolla :-)

    VastaaPoista
  9. aivan unelma takki :3

    VastaaPoista
  10. aivan upee takki! oon ettiny tollasta ikuisuuden!

    VastaaPoista
  11. ihanat ostokset:) ja mulla näkyy se myös tuolla alhaalla.

    VastaaPoista
  12. mulla näkyy ainakin ihan normaalisti tää ulkoasu!:)

    http://inka-allornothing.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O No hyvä että edes jollain x)

      Poista