1/27/2013

Good things come to those who don't wait for the right time or right place.

ost9ksiaaaa040_zps5ae31876 photo ost9ksiaaaa040_zps5ae31876-1_zps2e9d7bb5.jpg
Paljettihame 3€ ja kaulakoru 1.50€ Gina Tricot
2013-01-27ost9ksiaaaa_zpsf8f3f57c photo 2013-01-27ost9ksiaaaa_zpsf8f3f57c-1_zpsab0df0a5.jpg
Neule 14.95€ H&M
ost9ksiaaaa079_zpsbe8152f7 photo ost9ksiaaaa079_zpsbe8152f7-1_zps72a7dc25.jpg
Pipo ja kaulahuivi 5€ (ota kaksi, maksa yksi) H&M
2013-01-028_zps22dddffd photo 2013-01-028_zps22dddffd-1_zpsea4bdb0f.jpg
Siinä kuvaa uudesta tukasta! Tosiaan pitää vielä värjäillä omaan tukkaan raitoja, sillä uudet pidennykset on pari astetta tummemmat ja ihan tarkoituksella. Tossa noi on nyt miten sattuu, joten älkää heti arvioiko haha koska tää ei oo lopullista :) Parempaa hiuspostausta tulossa pian!
ost9ksiaaaa093_zps0f2b142f photo ost9ksiaaaa093_zps0f2b142f-1_zps2e89f89d.jpg
Heippahei kaikki ihanat! Mun viikonloppu on ollut ihana ja kiireinen. Arvatkaa mitä odotin koko viime viikon? Sitä että saan nukkua pitkään, mutta sekin riistettiin multa lauantaina, kun piti käydä 12 maissa sielä mekkoliikkeessä laittamassa mekkoon mitat kenkien kanssa - ja tämäkin krapulassa. Tosiaan kengät löyty viime viikolla vihdoin, kiitos siitä kuuluu Emilialle! Perjantaina lähettiin viettämään iltaa parin muikelin kanssa ja tänään käytiin tyhjentämässä Essin kanssa meidän radiokirppispöytä. Olin ihan äimänä, kun saatiin rahat käteemme. Lopputilitys oli 326€. Kiitos vaan teille lukijoille, jotka kävitte ostelemassa ja toivottavasti löysitte jotain kivaa itsellenne! Parhaimmat vaatteet tosiaan meni jo heti kahtena ekana päivänä.. Pari tuntia sitten näin Emiliaa nopeasti kahvittelun parissa ja sitten Vilma tuli meille ja laitto mulle mun ihka ekat lettipidennykset. Tai siis yhden lettipidennykset, katsotaan kuinka kauan toi kestää ja jos on hyvä, niin laitetaan mulle vielä tommonen toinen :) Helpottaa kummasti mun elämää näitten hiusten kanssa! Nyt ei ainakaan tunnu päässä minkäänlaista kiristystä - tää tuntuu itseasiassa aika jännältä! Huomenna olis tarkotus käydä vähän törsäilemässä rahoja Emilian kanssa, mulla on ollut pari kuukautta hirveä ostoslista, mitä kaikkea pitää ostaa ja nyt pääsen vihdoin vetämään ruksit niiden yli heh. Huomenna on tasan neljä päivää mun 18-vuotis synttäreihin, omg.. Pitää miettiä kaikki synttäriasiat kuntoon! Ai niin älkää ihmetelkö miks tää ulkoasu menee näin, yritän korjata tän mahdollisimman pian - toi sivupalkki vaan yhtäkkiä hyppäs tonne alas :O Mutta ihanaa sunnuntaita teille!

-Linda

27 kommenttia:

  1. oi toi kaakao <3 ja kivoja ostoksia! oot hirmuisen nätti tyttö ja jotenki sun blogissas on "sitä jotain". postaukses piristää aina! kiitos siitä:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dumle Mocha ;) aina ehdoton ykkönen coffarissa :D Voi kiitos tosi mukava kuulla!!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Kiitos paljon, vaikka noi ei tuukkaa jäämää iha tommosiks :)

      Poista
  3. mitkä pidennykset sulla on ja paljonko hiusta on?:o AIVAN ihanan paksut ja kaikkee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Dreamhairilta tilasin aitohiusnauhaa 40cm sävyä 4#. Tossa on 100g hiusta, mutta ompelin noihin hiusnauhoihin vanhoja vaaleampia hiusnauhoja, jotta väriero ei olis niin suuri ja hiusta on myös vähän enemmän. Lopuks ompelin clipsit vielä niihin, kun hiusnauhassa on se hyvä, että saa ite määrittää kuinka leveitä kaistaleita tekee!

      Tossa linkki vielä niihin, jotka tilasin: http://www.dreamhair.fi/227,aitohiusnauha-40cm-4-.html

      Poista
    2. aaa juu vois kiitos :)

      Poista
  4. Tykkään tosi paljon sun blogista!! :) ootko muuten autokoulussa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mukava kuulla :) En ole vielä, mutta kyllä sitä vielä ehtii ei kiirettä!

      Poista
  5. Löysin sun blogin vasta vähän aikaa sitten, ja pakko sanoo, että oon aivan ihastunut tähän!:) erityisesti kuviin; ne on upeita!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten mukava kuulla! Käväsin katsomassa myös sun blogin, tosi kivoja kuvia ja hauska juttu että vielä Tampereelta oot!:)

      Poista
  6. Voi ootpa ihanan näkönen tossa kuvassa! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha aijaa mä taas mietin et iha sama antaa mennä nyt toi kuva, että parempaa en ehtiny saamaa x)

      Poista
  7. Tosi kivoja ostoksia Linda! :-) Toi kaulahuivi ja pipo on nii lämpimän näkösiä, mä haluan myös!

    VastaaPoista
  8. Oliks toi summa se mitä sun kaveri ja sä tienasitte yhteensä, vai pelkkä sun osuus? :) Ja oliko siitä miinustettu jo se kirppispöydän hinta? Mietin vaan jos itekki veis tonne radiolle vaatteita :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo yhteensä saatii ja ei oo miinustettu kirppispöydän hintaa koska se maksettiin 3vrk ennen tavaroiden tuontia :) kannattaa viedä!

      Poista
  9. Hyvä luoja miten olet kaunis, ja nuo hiukset!!! ♥ Ootko saanu sponssia noihin pidennyksiin Dreamhairilta, kun huomasin tuon mainoksen sivussa? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha apua kiitos :) juu teen yhteistyötä dreamhairin kanssa :)

      Poista
  10. Etkö koskaan mieti kun ostelet noin paljon vaatteita kuinka paljon kulutat luontoa? Kuulostan joltain viherpiiperöltä mut mun mielestä tollanen jokapäiväisten "rakkausrytkyjen" osteleminen (jotka kuitenkin päätyvät muutaman käyttökerran jälkeen kirppiskasaan) on aika noh, suoraan sanottuna typerää.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ai paljon? Niin sähän se parhaiten tiedät kuinka paljon ostan näitä "rakkausrytkyjä". Toi sun jokapäiväinen on vähän liiottelua sillä mä en vaatteita joka viikko kotiini kanna vaan ostan kunnolla pari vaatetta kerran kuussa jos rahaa on ja sillonkun sitä on enemmän niin ostan tasan ne mitä tarvitsen ja joita oon miettiny pitkään enkä turhanpäiväsiä ostoksia. Typerää tulla tänne kertoo mielipidettään asiasta, jonka ite tiedän parhaiten. Itseasiassa se on naurettavaa :) ja mitä siihen luontoon tulee, niin ei mulla tommosta ole käynyt mielessä. Ostan vaatteita jos niitä tarvitsen ja jos rahaa löytyy.

      Poista
    2. Voi ei! Vastailet todella kärkkäästi heti edes vähän negatiivisiin kommenteihin, haukut lapsellisiksi ja naurettaviksi nämä anonyymit. Mielestäni tässä kommentissa ei ollut mitään väärää. Tuntuu että et osaa ottaa kritiikkiä vastaan laisinkaan, koska sulta aina tulee tosi vihaseen sävyyn vastuis :( rauhotu hyvä ihminen! :)

      Poista
    3. Mäkin olen ihminen ja mulla on myös huonoja päiviä. Okei voisin kyllä jättää vastaamatta silloin kommentteihin, kun en ole parhaimmalla tuulella, mutta sitten saan kommenttia, jossa mulle valitetaan etten vastaa kommentteihin.

      KERRAN jos vastaan ärhäkkäämminen, ei tarkoita ettenkö KOSKAAN osaisi ottaa negatiivista kritiikkiä vastaan. Kyllä mä siihen olen tottunut ja oppinut käsittelemään niitä. Mutta kyllä mulla on oikeus ilmaista mielipiteeni asioista ärhäkkäämminkin, jos mua suoraan sanottuna vituttaa, kun mulle tullaan pätemään asioista, josta tiedän itse parhaiten.

      Poista
  11. no kyllä sen verran ainakin tietää mitä täällä blogissas esittelet? :D tottakai on se mahdollisus, että ostelet vielä enemmän etkä kaikkea täällä esittele, siitä en tiedä enkä rupea väittään mitään. oli vaan pakko kommentoida kun niin moni postaus tuntuu koostuvan uusista rakkausrytkyistä. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pyydän anteeksi ärhäkkäästä ja hyökkäävästä vastaustavastani edelliseen kommenttiisi, mulla oli huono päivä ja vitutti myös se, että mulle tullaan päteen asioista, joista tiedän parhaiten, mutta jokainen käyttäköön rahansa miten itse haluaa ja jokaisella on erilainen käsitys mikä on paljon ja mikä vähän, turha tästä asiasta on alkaa viilaamaan pilkkua enempää :)

      Poista