1/05/2013

Hurahtanut Instagramiin

Okei okei.. Myönnetään, että muistan kun kirjottelin tänne, että pidän Instagram kuvat kaukana blogistani ja kuinka vihaan, että muut blogit on täynnä näitä kollaaseja. Mun on pakko ottaa sanani nyt takasin. Vähän ehkä hävettää, mutta oon aivan hurahtanut Instagramiin! Niin helppo vaan napsasta kuva ja vähän muokata ja that's it. Yksi kuva tageineen kertoo paljon ja vie vähän aikaa, verrattuna siihen kuinka kauan yksi blogipostaus vie aikaa, jossa on pari kuvaa ja vähän tekstiä. Niimpä ajattelin silloin tällöin rustata tännekkin noita instagram kuvia, koska sinne päivittelen lähes aina missä huidon ja kenen kanssa. Tosiaan pistin tohon sivupalkkiin gadgetin, josta voi seurata mua Instagramissa nimimerkillä Linpaa. No tässä teille 36 kuvaa vähän yli viikon ajalta, joka on tiivistettynä kuuteen kollaasiin heti ensimmäisestä päivästä asti, kun sain luotua Instagramin. Ahkeraa päivittelyä haha.

1. Romantic 2. Lainasin kaverilta The Hilssin viidennen tuotantokauden 3. Yksi joululahjoistani, korupuu 4. Uudet ostokset ja päivän asua 5. Jouluaattona meillä oli tommonen pukki! 6. Pärstäkuva

1. Vanhempi kuva Misusta ja musta 2. Tääkin on vähä vanhempi kuva, joka on napsastu kameralla asukuvien yhteydessä 3. Johan ja mä :) 4. Sanna ja mä Essin synttäreillä 5. Käytiin Essin kanssa testaamassa Daddy's Dinner ja otettiin kanasalaatit 6. Ystäväni Essi ja mä

1. Päivän asua 2. That's true 3. Milja ja mä menossa polttaa joulukinkkuja spinningiin 4. Vanhempia kuvia kuvausreissulta 5. Misu<3 6. Salipäivän asua

1. Pärstäkuva 2. Uutta vuotta odotellessa ja Bottega gold 3. Essi ja mä ja kaakaot kylmän kuvausreissun jälkeen 4. Lyhyt tukka 5. Kalsarikännit Linnean kanssa haha 6. Kuvausreissulla napattu kuva

1. Kuvausreissulla napattu kuva 2. Ensimmäinen päivä tätä vuotta, cosmo ja kaakao 3. Juhlimassa Majurin saunalla uuttavuotta 4. Ja siinä lisää juhlimista ja kavereita 5. Siemailua ja odottelua, että päästään viettään uuttavuotta 6. Ystäväni ja mä kaverilla alottelemassa porukalla

1. Hookissa kaverin kanssa 2. Mitä löytyikään punanaamiosta? 3. Testaamassa Emilian kanssa Wrong Noodle bar 4. Rusketusta pintaan St.Morizilla 5. Juhlimassa Linnean 18-vuotis synttäreitä ja booli 6. Kuva ennen juhliin lähtemistä

Sanokaapas rehellisesti, mitä mieltä te ootte siitä että blogit on nykyään täynnä näitä Instagram kollaaseja? Kuulostaako hyvältä vai ehdoton no? Haluatteko, että päivittelen viikkoni pieneen kuvasuppuun vielä blogin puolelle vai saako nää jutut jäädä Instagramiin?

-Linda

17 kommenttia:

  1. Musta nää on mukavia välillä ! :-)

    VastaaPoista
  2. Musta on ihan kiva jos vaikka kerran viikossa, esim sunnuntaina lisäilee sen viikon parhaat instagram kuvat kollaaseina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo siis just jotenki noi tai sitten aina 2 viikon takaa jokku tärkeimmät kuvat tai kuukaudelta :)

      Poista
  3. kuka Johan on? ;) onks mulla jäänyt joku postaus lukematta :D onks toi poika porilainen, joka on sun kaverin vieressä (kuva majurin saunalta)? jos on niin näin sen baarissa :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mm.. tätä on vaikea määritellä mutta läheinen on :) Ei sulta ei ole jäänyt mitään postausta lukematta, koska en kerro täällä paljoa yksityisasioistani :D Juu on se porilainen :D

      Poista
  4. mun mielestä nää on kivoja:D. Esim. mä en pysty seurailemaan sua Ingstramissa, joten nää on kivoja välillä:)!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii totta ne joilla ei oo niin ne ei kyl pysty seuraa :)

      Poista
  5. aivan ihania kuvia ja super blogi!!!!!! :)http://smile-jass.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  6. ite en hirveesti tykkää instagram postauksista, mut tää postaus oli kyl ihan älyttömän kiva ! :) tee tälläsiä vaikka kerran kuukaudessa ? :)

    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla :) joo jotain semmosta ajattelin ettei näitö kuitenkaa koko ajan :D

      Poista
  7. Puhelimella kun selaan nii noi kollaasit on tosi pieniä eikä nää kunnol kuvia :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa mun muelestä ne on iha ok kokosia ja mahtuu hyvi ruutuu :D

      Poista
  8. mustaki tosi kivoja ku mäkää en pysty seuraa muuten ja mua kiinnostaa just enemmän tommoset kuvat kun sitte monta samanlaista kameralla ehkä :P mut siis just joku viikottainen tai kuukausittainenn kollaasi ois kiva!

    VastaaPoista