1/17/2013

Sometimes I feel I'm going nowhere. I'm moving but I just can't find the way. I miss the girl I used to be, so full of life that so cant be.

2013-01-018_zps382af48a
Kengät Seppälä / takki Jeane Blush / huivi Cubus / housut H&M / kännykkäpussukka Vero Moda
2013-01-17vilmajeeee_zps0cc53510
Heippa vaan täältäkin! Harvoin nykyään tulee käytyä koneella - käytän tätä ainoastaan enää kuvien muokkaukseen ja postauksien tekoon. Ennen saatoin kepeesti istua yli pari tuntia koneella melkein joka päivä tehden kaikkea tärkeää ja ei niin tärkeää. Nyt kun on tää älykapula, niin saan hoidettua ne kaikki tärkeät hommat nopeasti puhelimella ihan missä vaan ja säästän aikaa ja turhaa koneella kökkimistä. Siis tätä ei voi edes kuvailla, kuinka paljon tää puhelin on helpottanu mun elämää! Ehdottomasti viime vuoden paras ostos :) Mun viikon kohokohdat on olleet ihanien ihmisten näkeminen, vanhojentanssimekon osto ja sen mukana tullut yhteistyö. Jälkimmäisestä lisää myöhemmin! Vielä 15 päivää niin tämä tyttö täyttää 18-vuotta! Kauhee stressi meneillään koulusta, ihmissuhteista, vanhoista ja synttäreistä. Lisäks tuntuu, että mulla on joku uupumus, kun mitään ei jaksa eikä mikään innosta ja kaikki asiat tuntuu painavan päälle - oon vaan niin väsynyt. Ehkä pitäis nukkua paremmin ja mennä purkamaan sydäntä salille. En vaan yksinkertasesti jaksa :D Pitää miettiä myös, että mistä hitosta mä vedän rahat kaikkeen siihen, mitä mun tarvis ostella ennen mun synttäreitä ja vanhoja. Ollaan kaverin kanssa luultavasti ottamassa kirppispöytä radiolta tän kuukauden aikana, joten infoan siitä lisää, kun ollaan saatu hoidettua homma kasaan :) Tää tammi- ja helmikuun välinen aika tulee olemaan todella kiireellistä ja stressaavaa. Musta tuntuu, että tää vuosi tuo muutenkin mukanaan paljon uutta ja pelottavaa, sillä mulla on edessä paljon muutoksia seuraavan puolen vuoden aikana ja niissä muutoksissa mun on oltava täysillä mukana, jotta voin saavuttaa haluamani. Haha kuulostipa dramaattiselta. Paljastelen kuitenkin asioita blogin puolella enemmän, kun ne tulee ajankohtasiksi ja varmemmiksi ;) Ylhäällä pari tunnelmallista kuvaa päivän asusta, jotka Vilma samalla räpsäs kun käytiin kaupungilla. Oli muuten hyytävän kylmä! Nyt tekee mieli mangorahkaa..... Seuraavaksi vuorossa Olipa kerran ja pari salkkarijaksoa haha. Tsau :)

-Linda

10 kommenttia:

  1. tuntuu niin oudolta kun joko kaikki täytti viime vuonna tai sit täyttää tänä vuonna 18 ja ite vasta 17 :D mut kai se vuos ihan nopeesti menee..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha kyllä se nopeesti menee, muistan kun vuos sitten mietin että vielä vuosi.. :D

      Poista
  2. Tilasin tuon saman takin Nellyltä, mutta valkoisena ja on kyllä super lämmin! Innolla odottelen vanhojenpäivä postauksia! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo rakastan tota takkia. Sit kun oon rahoissa niin taidan tilata vielä toisen erivärisenä, kun alennuksessakin ovat :) Haha toivottavasti kaikki kuvat menee putkeen niin saadaan hyvä postaus aikaseks :)

      Poista
  3. Tsemppiä hei tähän vuoteen. Vaikka oonkin uusi lukija ja ehkä noin 10 vuotta sua vanhempi, mutta tiedän hyvin mitä tarkoitat tuolla uupumuksella ja väsymyksellä, koska oon niistä itsekin kärsinyt. Parhaimpana neuvona mulla ois tällainen yleinen, että silloin kun sulla on mahdollista niin nuku niin pitkään kun mahdollista. Joo tiedän, tylsä neuvo, mutta en tunne enkä tiedä paljoa sun elämästä, joten en voi oikein muuta sanoa. *hali ♥* En edes lähde siihen, että kyllä kaikki vielä muuttuu paremmaksi ja plää plää, kun tiedän ettei se sillä hetkellä auta kun itse on voimaton, väsynyt ja ehkä hieman turhautunutkin.

    Ihanan tunnelmallisia nuo siun asukuvat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu uskon että jokanen joskus kärsii niistä :) joo oon kans huomannu että viikonloppuna varsinkin kun nukkuu pitkään niin saa ladattua hyvin akut seuraavaa viikkoa varten! kiitoksia :)

      Poista
  4. Siis voiko tuota takkia ihan nelly.comista tilata? Paljon on hintaa ja mikä koko sulla on? Se on ihana!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tietenkin voi ja muistaakseni ne taitaa olla nyt vielä alessa sielä, mulla makso 120€ ku tilasin nyt ne maksaa kai 70€ muistaakseni?? Ja mulla on XS :)

      Poista