2/25/2013

Do you believe in the things that were just meant to be?

 photo 92b2137e-3814-4bbb-af90-a1774a7ca71f_zps5ae71652.jpg
 photo 6fb141bc-99d1-4c77-89fd-a6e85ab63d4f_zpsf7a3afa4.jpg
 photo d0b8266c-d045-4801-b13d-704c6c62a081_zpsa30911dd.jpg
Karvaturri
 photo 4e7b515c-fcfe-400f-9ea2-83253a050128_zps6d047e2d.jpg
Lähdössä pirteenä Särkän työhaastatteluun!
 photo aa8d557f-03e0-4d07-9597-89b954afa5a3_zpsc9821fb5.jpg
Aamupalaa
 photo e8554baf-e597-499a-a359-5facd7e4a0b3_zps96aa3ec0.jpg
Kahvittelua rakkaan ystävän kanssa
 photo 46e4d47f-bcb7-4ff6-ad1d-fdc452fc9813_zps1aab0807.jpg
En kommentoi
 photo 1b442c49-114f-46bd-8411-e926cc7a4110_zps5b073e38.jpg  photo 720a16a2-fda5-4570-9a77-484bd18fec2f_zps0666e34b.jpgHeippa vaan pitkästä aikaa! Mulla on niin paljon kerrottavaa, että en tiedä mistä alottaa, enkä halua että tästä postauksen tekstistä tulee ylipitkää, että te jaksatte lukea haha - no yritän olla lyhytpuheinen ja ytimekäs. En tiedä onnistuuko se.. Musta tuntuu, että oon vasta nyt selvinnyt kaikista viime viikkojen stressipaineista, kuten vanhojentanssit, ihmissuhdesotkut ja kouluhommat. Mulle kävi aika ikävästi, koska viikko ennen vanhojentansseja mulle tuli silmätulehdus ja vanhojen viikolla sairastuin ihan kunnolla ja siinä se koko viikko meni sairastellessa. Kyllä oli itku herkässä, kun pelotti että jaksaako sitä tanssia ollenkaan - niin ärhäkkänä se mun flunssa paino päälle. Pari päivää ennen vanhoja mun tulehdusarvot oli päälle sata. Jotenkin ihmeellisesti mä kuitenki selviydyin perjantai aamuna kampaajalle ja mun olo ei edes ollut niin huono, kun olin pelännyt. Ehkä se johtu tahdonvoimasta? haha okei en tiedä.

Vanhojentanssit meni todella hyvin ja koko päivä ja ilta oli ihanaa juhlaa! Julkaisen postauksen heti kun saan sen valmiiksi, koska haluan käyttää kunnolla aikaa sen tekemiseen. Haluaisin kokea sen päivän uudelleen. Onneksi lähdin vanhojentansseihin mukaan, sillä musta tuntu että jo se yksi tanssikurssi vahvisti vanhoja ihmissuhteita ja lähensi porukkaa. Itseasiassa mulla on vähän ikävä niitä harjoituksia, niin hauskaa sielä välillä oli! Tuntu että kaikki koulustressi katosi ihmisten väliltä ja kaikki oli enemmän omia itsejään ja vapautuneempia. Siis musta oikeesti tuntuu, että koulussa kaikki näkee vaan toistensa huonot puolet, koska mulla on ainakin naama usein peruslukemilla kun väsyttää ja turhauttaa eikä yhtään jaksa kiinnostaa ja saatan olla kylmä ja etäinen vaikka oikeasti haluaisin tutustua kaikkiin paremmin. Mikä avautuminen tää nyt oli?? 

Okei kuitenkin, myt kun loma on vihdoin alkanut mulla on myös aikaa kunnolla panostaa blogiin! Olin jo unohtanut miten ihanaa on vaan räpsiä fiiliskuvia ja rakentaa niistä tänne fiilistelypostaus - kun alotin kirjoittamaan blogia, niin nää fiilistelypostaukset oli just se, joka mua tässä eniten kiehto. Nyt fiilistelypostaukset on jäänyt harmittavan vähäisiksi ja oon keskittynyt enemmän asukuviin ja yhteistöihin. Mutta yritän parhaani tehdä myös näitä enemmän ja muita juttuja! Oon saanut pari kommenttia siitä, että blogi on täynnä yhteistyöjuttuja ja mun täytyy yleisesti sanoa, että niitä on tullut nyt enemmän, mutta se ylikorostuu sillä että en ole tasapainottanut postauksia. Esim nyt kuun oon ollut pari viikkoa kipeenä ja hirveessä kiireessä niin en ole ehtinyt tekemään asupostauksia ja muita vaan oon yrittänyt tehdä noi pakonalla olevat yhteistyöpostaukset ja niitä on tullut peräkanaan.. No mitäpä tästä opimme? Ei liikaa makeaa mahantäydeltä ;) Yritän parhaani tasopainottaa blogin yhteistyöpostaukset ja ne postaukset, joista te pidätte.

Tossa ylempänä on sekalaisia kuvia tältä päivältä ja viime viikoilta, joita en oo ollut julkassu. Tänään oon vaan ollut kotona, sillä viikonloppu meni juhliessa kaverin synttäreitä 90 luvun tyyliin ja oon vielä yrittänyt parannella itteeni ottamalla rennosti. Lauantaina kävin muuten Antonin kanssa Särkän työhaastattelussa, toivottavasti nappaa! En ookkaan kertonut, että mun GoGo jäsenyys loppuu tän kuun lopussa ja sen kalliin hinnan takia en aijo jatkaa jäsenyyttä, joten oon solminut jäsenyyden juuri tulleeseen Acticiin, jossa on myös Pyynikin uimahallin uudistetut tilat käytössä. Erityisesti kiinnitin huomiota Acticissa sen halpaan hintaan, nimittäin liittymisetuna se tulee maksamaan vain 32€/kk! Käytössä on mm. erilaiset kuntosalitilat, ryhmäliikuntatunnit ja rentoutusosasto johon kuuluu uinti, sauna, pore- ja kylmäallas. Yritän päästä huomenna sinne kokeilemaan ja kertoa teille vähän minkälainen paikka se on, jos teitä kiinnostaa :) Tulipas tätä tekstiä nyt paljon.. no joskus näin!

-Linda

23 kommenttia:

  1. onko sulla jotain ir naamassa? näytät niin ruskeelta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo on mulla tossa yhessä silmälasikuvassa :)

      Poista
  2. Seurusteletko sä tällä hetkellä? Eikös toi anton ole sun exä vai muistanko ihan väärin?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu Anton on mun exä ja silti todella tärkeä ihminen mun elämässä. Tohon seurustelujuttuun en kommentoi mitään, mutta jotain siltä väliltä :)

      Poista
  3. Löysin vasta tän sun blogin ja luin heti kaikki vanhat postaukset läpi!!:D ihastuin tähän blogiin niin paljon<3 kirjotat meinaan todella hyvin ja asiallisesti ja just sillä tavalla kun mä tykkään blogeja lukea:D tosi hyvä blogi sulla <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi ihana kommentti! Haha miten jaksoit lukea kaikki??? Mukava kuulla että pidät tästä:)

      Poista
  4. Oot toosi kaunis ja sun blogi on ihana! <3 Olin vähän kaipaillukki tämmösiä fiilistelypostauksii;)

    VastaaPoista
  5. Toi Anttoni olis niin sopinut sulle, höh

    VastaaPoista
  6. pääsitkös särkkään?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tänään tulikin sähkäriä työpaikoista, mutta ei napannu :( Ihmettelin, kun mulla jäi nii hyvä fiilis haastattelusta, mutta onneks on muitakin paikkoja :)

      Poista
  7. Oon seuraillu sun blogia "vasta" muutaman kuukauden, mut oon tykästynyt tähän ihan täysin!:) Tulikin mieleen muutama kysymys, eli miten saat noi sun postauksien kuvat tollee ettei niissä oo perjaatteessa välejä, et kaikki kuvat on tollee tiiviisti peräkkäin?:D Ja en nyt tiiä miten saisin muotoiltua tän lauseen järkevän kuuloseksi, mut millä keinoin oot saanut ton verran lukijoita?:) En tiiä osasinko selittää nyt yhtään, mut olis kiva jos pystyisit vastaamaan:))

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei tosi mukava kuulla :) Siitä on niin kauan, kun muokkasin blogin ulkoasun kuvavälit tommosiks, joten en yhtään muista :( Mutta sä löydät varmasti ite googlettamalla esim demin keskustelupalstoilla on erilaisia html koodi vinkkejä jne ja on erilaisia blogeja jotka on tehty nimenomaan sitä varten, että sielä neuvotaan näissä blogikoodeissa jne.

      Siis niitä vaan on tullut! Eniten ehkä ratkasi se, että blogini pääsi Deryan linkitä blogisi postaukseen :) Joskus ihan alkuaikoina tungin blogini linkkiä jokaiseen kommenttii, jonka laitoin muiden blogeihin. Nyt ajateltuna se oli ehkä vähän huomionhakuista enkä tee sitä enää :D Oon vaan aina jaksanut ahkerasti kommentoida muiden blogeihin jos on jotain sanottavaa ollut :)

      Poista
  8. Oot niin kaunis tuossa kuvassa, missä sull on silmälasit! Ja sulla on niin söpöt hampaat :--)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia:) Haha mulla on sellanen pieni rakkaus ja vihasuhde niihin :DD Mutta tämmöset on ja pysyy

      Poista
  9. Mä käyn tuolla Acticilla ja oon tykänny tosi paljon! Mulla on jostain ala-asteen voimisteluajoilta jääny semmoset polvivammat, etten välttämättä pysty kauheesti esim juokseen/osallistuun niihin jumppiin, ja siks tykkään kun tossa on se uinti samassa, koska vesijuoksu on ihan mun lempparia :D Tuolla on ihanat uudet laitteet ja tosi kivat tilat, ja tietysti halpa hinta ;) Se tosin vähän kompensoituu sillä, että kun joutuu kulkeen täältä kalevasta keskustan läpi salille, voi ehkä olla että siinä matkalla tulee käytyä parissa vaatekaupassa haha :D mutta tykkään tosi paljon, törmäillään ehkä siellä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei mahtavaa!! Oonkin miettinyt että vitsi tarviin tonne salikaverin ja yrittäny houkutella kavereita käymää tutustumassa haha :D Sielä törmäillään!:) Haha ite kävin viimeks vesijuoksemas kans x)

      Poista