2/22/2013

Footwayn paketti

 photo b7dc7fe2-9763-441f-ba96-b6e65f572ec3_zpsb1c499bd.jpg photo 53767b9e-cd1a-44e4-9388-b81583645713_zps1e2f69b4.jpg
Pure love!
 photo 0a626941-d98e-4bc6-9dce-f12303c34ec1_zpsc209c941.jpg
Duffyn korkokenkiin/saapikkaisiin pääset tästä.
 photo e0ec12c5-1e81-4290-89a6-ef681db0f234_zps3d7b97b9.jpg
Duffyn nilkkureihin pääset tästä.

Viime maanantaina sain postitse nämä ihanat itse valitsemani kenkäparit Footwaylta yhteistyön merkeissä ja oon tykännyt kummastakin todella paljon. Kummatkin kenkäparit tulivat tarpeeseen, sillä mun on pitänyt ostaa Skopunktenilta samantapaiset ylemmät niittiset korot, mutta mun on pitänyt lykätä niitten ostoa, sillä raha on mennyt muuhun tarpeelliseen. Onneksi lykkäsin, sillä nyt sain samanlaiset ilmaiseksi! Muistatteko, kun kerroin blogini puolella että kadotin illanistujaisissa alemman kenkäparin tyylisen toisen saapikkaani? Noh, sitähän kenkää ei koskaa löytynyt ja se jäi mysteeriksi, mutta nyt on uudet hienommat popot! Oon myös erittäin tyytyväinen Footwayn nopeaan toimitukseen. Selailin taas Footwayn kenkävalikoimaa ja voi että mitä kaikkia uusia ihanuuksia sinne onkaan ilmestynyt!

Viikko sitten blogin puolella pyrähti arvonta käyntiin, jossa yhdellä teistä onnekkaista oli mahdollisuus voittaa 100€ lahjakortti Footwaylle - teiltä tuli paljon hyviä vastauksia, joista oli vaikea valita, mutta valitettavasti voittajia on vain yksi ja tässä se tulee..

100€ LAHJAKORTIN FOOTWAYLLE VOITTAA:
 tuijja-@suomi24.fi
Onnea voittajalle :) Tarkistappas s-postisi mahdollisimman pian ;)

-Linda

6 kommenttia:

  1. sun blogi on nykyään täynnä näitä yhteistyöpostauksia... aikaisemmin tää oli yks mun lemppariblogeista mutta alkaa pikkuhiljaa kyllästyttää. onhan se mukavaa että saat blogin kautta kivoja tavaroita ilmaiseksi, mutta olisi kiva nähdä enemmän muutakin sisältöä. satunnaiset arvonnat ja kisat on ihan kivoja, mutta jos joka toinen postaus on jotain yhteistyösysteemeitä niin alkaa mennä vähän yli. no hate, ilmaisen vain mielipiteeni!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Arvelinkin että kuulen tästä vielä - mutta toi on ihan totta. Oon itekin huomannut saman, oon ottanut liikaa näitä yhteistyöjuttuja ja unohtanut hetkeksi täysin tän blogin harrastuksena. Nykyään tulee väsättyä postauksia pakon alla ja oon unohtanut täysin ne fiiliskuvailut ja muut. Yritän parhaani panostaa blogin sisältöön enemmän heti kun parannun.

      Poista
  2. Ihanat noi niittikengät!! <3 paljonko saa pituutta nuo jalassa ;D entä vastaako koot todellisia kokoja? Koska esim mulla on jeffrey campbellit nii niissä on yksi koko todellista suurempi:) toivottavasti vastaat näihin ! Olisi ihanna tilata nuo kotiin itselleni :)

    VastaaPoista
  3. tuntuu et teet tästä blogista yhteistyö saadaaks seen ilmasia vaatteita.. onhan se kiva mutta relax joka toinen vaate joku sponssori:D

    VastaaPoista