2/12/2013

Kuka haluaa kenkiä?

 photo c60dba8b-1441-46fa-a7e8-00014f1c15da_zps481d7d9a.jpg
Nyt pukkaa kyllä todella hyvää kilpailua, nimittäin nyt olis jaossa teille ihanille lukijoille 100€ lahjakortti Footwaylle! Ja parasta tässä on se, että toimitus ja palautus on ilmaista, kengillä on hintatakuu sekä kaikkia kenkiä löytyy varastosta! Footway tarjoaa kenkiä laidasta laitaan niin pieni- kuin isojalkaisille. Koot vaihtelevat naisilla 32-41 ja miehillä 38-47 välillä. Mulla on itelläni pieni jalka, joka vaihtelee 35-37 ja mun on usein tosi vaikea löytää sopivankokoisia kenkiä, joten tää sivu osu nappiin! Myös merkkikenkiä löytyy, kuten Gant, Hunter, Nike, Converse, Tommy Hilfiger.. Kilpailuun osallistut kommentoimalla tähän postaukseen miksi juuri sinun tulisi voittaa kyseinen lahjakortti. Paras vastaus voittakoon ;) Muistakaa s-posti! Kilpailu päättyy 19.2.2013. Onnea kilpailuun!

Lux-Case.fi arvonnan voittajaksi paljastui:
suszu_91@hotmail.com
Lähetin sulle s-postia, joten vastaileppas mahdollisimman pian! Onnea voittajalle :)

-Linda

91 kommenttia:

  1. Uudet kengät kevättä ajatellen olisivat enemmän kuin tarpeelliset! :) Kenkiä tulee ostettua muutenkin aivan liian harvoin ja kun vanhat vetelevät viimisiä uusien kenkien aika koittaa. Omat jalkani ovat kokoa 40 joten yleensä hyvin istuvia on vaikea löytää sekä sellasia jotka näyttäisivat vielä kohtuullisen siroilta jaloissa :S

    VastaaPoista
  2. Voi miten mahtava kilpailu! Mun on tositosi vaikea löytää mun makuun ja jalkaan sopivia kenkiä ja nopeelta vilkasulta nettisivujen tarjonta näytti tosi lupaavalta. Oon todellinen kenkäfiikki ja rakastan kierrellä kenkäkaupasta toiseen, mutta en edes muista milloin olisin ostanut itselleni kengät ja turhan usein löydänkin itteni talsimassa äidin jättimäisissä kengissä.
    Olisi mielettömän upeaa kotiuttaa kesäksi jotkut täydelliset kenkulit joissa kelpaisi kesällä talsia ympäriinsä :)!
    minerva.juhola@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Minä haluan kenkiä! Oon melkonen shoeholic, joten tää taitaa olla just mun kilpailu 8) Valikoimakin tuolla sivustolla on aika huippu!
    emilia.94@windowslive.com

    VastaaPoista
  4. Mulla on se ongelma että kaiki kengät näyttää hienolta jalassa siellä kaupassa, mutta kotona ne näyttää ihan erilaisilta..olis ihan huippuu muutenkin saada jotkut upeet kengät kevääks :) se vois olla palkinto siitä, että peruskoulu on pian ohi!


    mariajokinen-@hotmail.com

    VastaaPoista
  5. Mulla ei ole oikeastaan yhtäkään korollista kenkäparia, joita voisi käyttää melkeinpä jokaisena vuodenaikana. Eniten tarvitsisin juuri keväällä/syksyllä käytettäviä ihania kenkiä, joita sivustolla näyttää olevan paljonkin! Aina kun olen löytänyt ihanan kenkäparin kaupasta, ne ovat joko liian kalliit tai niissä ei ole kokoja jäljellä. Rakastan kenkiä ylikaiken ja haluaisin ostaa niitä koko ajan, mutta budjettini ei valitettavasti tätä salli :(
    mariettehulk@hotmail.com

    VastaaPoista
  6. Yleensä ostan yhdet kengät ja kulutan ne puhki. Sit yritän epätoivosesti ettiä uusia, mikä ei tietenkään onnistu, kun kengännumero on luokkaa 40. Tämän lisäksi mulla on vain huonoja kokemuksia esim. zalandosta, jossa kooksi sanotaan ihan jotain muuta kuin oikeasti ovat. Ja nyt haluaisin kokeilla onneani, jos tärppäisi ja saisin ihka uudet - ja ensimmäiset merkkikengät! :)

    jenriijoh_95@hotmail.com

    VastaaPoista
  7. No aattelin kevääks ostaa ittelleni jotkut kivat kengät ja jos toi lahjakortti riittää niin ostan samalla parhaalle ystävälleni synttärilahjaks hienot kengät, sil on synttärit maaliskuussa :)

    lindaah_lindaah@hotmail.com

    VastaaPoista
  8. vautsi! mulla on pieni probleema kun mun jalka on 35 paikkeilla.. kenkiä on hankala löytää :--D kyllähän ILMAISET kengät on mun kenkähyllyyn aina tervetulleita haha :DD <3

    pauliina.pekkonen@luukku.com

    VastaaPoista
  9. Ihan superkiva kilpailu!:D Ja voi ompas sulla pienet jalat :) Mulla ei itselläni ole mitään hyviä kenkiä näille kevättalven loskasäille, vaan kengät menee uggeista suoraan converseihin. Oon jo pitkään himoinnut Huntereita ja ne olis näille keleille kyllä ihan täydelliset! Ne menisivät sitten monta vuotta kun pitää hyvää huolta, eikä jalkakaan enää kasva ;) Toisivat myös ihanaa piristystä, eikä tonne loskaan rämpimään lähteminen tuntuisi enää ehkä ihan niin kamalalta ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. unohdin sitten sen s-postin... pinja.kuivalainen@gmail.com :)

      Poista
  10. Kenkävarastot on pienentyny huimasti ja ois kiva saada sinne vähän jo kevät kenkiä!

    rimbee@hotmail.com

    VastaaPoista
  11. Ihana kilpailu! :D
    Mä ansaitsisin voittaa tuon lahjakortin, koska omistan oikeesti tosi vähän kenkiä. Olis aivan ihanaa voittaa jotkut kestävät ja hienot kengät, joita ei heti parin kuukauden välein tarvis olla uusimassa! Opiskelija budjetilla vaan nyt ei kauheasti ostella hyviä kenkiä :( Olisin ehkäpä maailman onnellisin ihminen, jos tää voitto osuisi kohdalle! :D

    maria.kehusmaa@hotmail.fi

    VastaaPoista
  12. Olen jo kauan miettinyt ostaa uusia kenkiä, mutta en ole vaan ehtinyt. Minulla on kans vaikeeta löytää kaupasta just niitä sopivia kenkiä. Rakastan kenkiä ylikaiken ja tämä olisi hyvää mahdollisuus minulle. :)

    marilyn.amon@mail.ee

    VastaaPoista
  13. Ooo mikä kilpailu! Itelläni on ollu mietinnässä uudet kengät kevääksi, valkoset matalavartiset converset ois aika kivat!:-D

    nnniina@hotmail.com

    VastaaPoista
  14. Mulla ei juurikaan ole kevätkenkiä ja ne, mitä mulla jo löytyy ovat jo vähän kulahtaneita ja semmosia. Lisäks opiskelijabudjetti ei aina riitä kaiken hankkimiseen, joten tää olis ihana mahtava juttu mulle! Olis joskus kiva ostaa jotkut "vähän kalliimmat" kengät, jotka kestäis käyttöäkin vähän pidempään. :)

    linna.hanna@gmail.com

    VastaaPoista
  15. Rahaa ei opiskelijabudjetilla ole hienoja kenkiä ostaa ja aina kun kauppaan menee niin koot on loppu tai tuote poistettu valikoimasta :( yhtiäkään ulkokorkkiksia en siis omista ja sellaiset olisi ihana saada :)
    emilia_omena@hotmail.com

    VastaaPoista
  16. Ihana kilpailu jossa kerranki oikeasti tällä hetkellä hyödyllinen palkinto!! Nyt on kyllä niin suuri halu saada Hunterin kumpparit näillä loskasäillä eli lahjakortti tulis niin tarpeeseen! Toivottavasti onni suosisi :) niinimari@gmail.com

    VastaaPoista
  17. Oon kaipaillu hyvin istuvia korollisia nilkkureita jo pidemmän aikaa, mutta kaikki on aina liian kapeita mun räpylöille :( Oon ennenkin tilannu Footwaylta kengät ja ne oli just eikä melkein, joten nyt kun voitto osuis kohdalle nii saisin vihdoinki täydelliset kopot kevääksi!

    emmipauliina@windowslive.com

    VastaaPoista
  18. Vautsi mikä mahollisuus!
    Tää olis aivan loistava tilaisuus voittaa jotkut korkkarit, joita itseasiassa omistan vain yhdet kappaleet,ja neki on vaa kaapin nurkassa. :-(
    Haluisin löytää jotkut ihanat kengät mitä osaisin pitää ja jolla saisin vähä pituutta näin alle 160senttisenä.. Musta tuntuu et tää olis nyt niin mun tilaisuus saada jotkut kengät joita en ikinä tulis ostaan muuten! :)
    Ps.
    Sun blogis on tosi kiva,tykkään vierailla täällä aina kattomassa sun kuulumisias. :)
    jjulsku@live.fi

    VastaaPoista
  19. Uudet kengät ois enemmänkin kuin tarpeen! Löydän tosi harvoin sopivia kenkiä kaupoista, mutta tuolla näyttäisi niitä olevan paljon. Kevätkengät mulla on hankinnassa ja saa nähdä uskallanko korolliset ottaa. Oon kuitenkin aika pitkä ja en oo tottunu käveleen koroilla sen takii, koska musta tulee niin pitkä sitten:-D Jos mä tuon lahjakortin voittaisin, niin saa nähdä uskaltaisinko korolliset tilata! Mulla on myöskin tosi vähän hyviä kenkiä ja olis mahtavaa päästä täyttään kenkävarastoo jollain vähän paremmilla kengillä...

    reetta.virtanen@outlook.com

    VastaaPoista
  20. Jos voittaisin tämän kilpailun niin käyttäisin tuon lahjakortin ehdottomasti Niken lenkkareihin. Olen jo kauan himoinnut tuota yhtä niken lenkkari mallia ja nyt tulisi todellakin tarpeeseen kun ostin salille kausikortin. Treeni iloa tuo myös yleensä kivat treenivaatteet ja näyttävät kengät! Tai toinen vaihtoehto olisi nuo vähän Jeffrey Campbellin kenkiä muistuttavat mustat Duffy kengät :)Toivottavasti onni suosii minua tällä kertaa!
    ida.pessi@luukku.com

    VastaaPoista
  21. Oon kiertäny kaikki lahden kenkäkaupat tän viikon aikana läpi ja tuloksetta. Tällä hetkellä kun satun omistamaan tasan kahdet talvikengät, toiset on feikkiugit joita käytän vain kollareiden kanssa ja joista menee vesi läpi ja toiset sitten onkin viime talvena ostetut saappaat, joista lähtee pohja irti ja kantapäässä on reikä, eli sukat kastuu myös niissä :-D Nettikauppojakin oon yrittänyt selailla, mutta en ookkaan ennen kuullut tästä kaupasta, joten pitääkin mennä heti kattomaan heidän valmikoimansa! Tulis kyllä todellakin enemmän kun tarpeeseen, ettei tarvis aina kulkea sukat märkinä :-D

    eell-a@hotmail.com

    VastaaPoista
  22. Ai että olisi ihanaa voittaa tuo lahjakortti! Oon menossa emma-gaalaan maaliskuussa ja nyt tarvitsisin kyllä kuumeisesti ihanat kengät sinne. Opiskelija kun olen niin on tiukka budjetti itsellä, mutta lahjakortin kanssa pystyisin ostamaan unelmien kengät juurikin tuonne gaalaan!:)Toivottavasti tämä toiveeni toteutuu...
    -Ninni, nins-ku@hotmail.com

    VastaaPoista
  23. No money, no funny.
    - katrrii@hotmail.com

    VastaaPoista
  24. mulla ei oo talvikenkiä :(

    viivi.pehkonen@gmail.com

    VastaaPoista
  25. Toi lahjakortti kelpais mulle paremmin kuin hyvin! :) Olis saada pitkästä aikaa uudet kengät, koska oon tosi huono ostaan uusia kenkiä. Jostain syystä aina kulutan rahat mielummin pariin uuteen paitaan kuin kenkiin. Kuitenkin haaveilen aina suuresta kenkävarastosta, joka olisi täynnä ihania nilkkureita ja korkokenkiä. Omistan kuitenkin vain yhdet nilkkurit ja yhdet perus korkkarit, joten lahjakortti tulis enemmän ku tarpeeseen! :)

    petra.eerika@gmail.com

    VastaaPoista
  26. Oon toivoton kenkäholisti. Selailen nettikaupoista kuola valuen unelmakenkiä, mutta tällasenä köyhänä opiskelijana mulla on harvemmin varaa ostaa mitään uusia kenkiä. Täähän ois siis mulle aivan loistava tilaisuus saada uudet popot jalkoihi kevääks! :---) Muutenki toisi jotain piristystä tähän mielettömän streessaavaan abikevääseen!

    -milla, mil-lie@hotmail.com

    VastaaPoista
  27. Haluan kesäksi kunnon ballerinat, en enää kestä yhden kesän kenkiä! Köyhällä ei ole varaa ostaa skeidaa...vai miten se sanonta meneekään :D

    paula.karlsson87@gmail.com

    VastaaPoista
  28. Tuo lahjakortti tulis tosi tarpeen, koska; a) kunnon talvikengille ois tarvetta. Mulla on ainoastaan kahdet talvikengät, toiset maksanu 7 euroa (:D) ja toiset 60 euroa. Kummatki yhtä kulahtaneet ugg-tyyppiset. Oon hieman tähän malliin jo kyllästynyt, niin ois kiva saada jotkut ihan uudet... b) Huomasin eilen, että mun lenkkareissa on reikä ja varvas meinaa siitä tulla läpitte, sellasillekki ois tarvetta siis! c) Rippijuhlat ens kesänä eessä ja näillä näkymin tassuttelen vanhoilla kiilakoroilla siellä. Ihan sellaisilla yksinkertasilla mustilla kengillä ilman minkäänlaisia yksityiskohtia ja oranssi mekko siinä kaverina. Oon kai vaativakin, mutta ei se minusta yhteen sovi :D

    kati.korteniemi@hotmail.com

    VastaaPoista
  29. tarttisin jotkut hyvät kevätkengät kun en enää yksiäkään omista:D

    erikaa.h@hotmail.com

    VastaaPoista
  30. Loistava kilpailu! Oon footwayn sivuilta jonkin aikaa jo kuolannut parejakin kenkiä ja olis aivan unelma jos pääsisin ne kotiuttamaan mun niukkaan kenkävalikoimaan! :) tällä hetkellä kun rahat menee oikeestaan kaikki viikonlopun junamatkoihin 300km päähän katsoon poikaystävää lomilla olis samalla ihana päästä hemmotteleen itseäkin tollaisella lahjakortilla :)

    ninni942@hotmail.com

    VastaaPoista
  31. Haluan ihanat tennarit ensi kesäksi!!:) Mieluiten vaikka matalavartiset conssit, ois niin kivat:) Rahan vähyyden vuoksi en välttämättä voi unelmiani ostaa, joten tää lahjakortti tulis niin nappiin mulle:)

    Suklaasika@gmail.com

    VastaaPoista
  32. Oon itekin selaillut kyseisen kenkäkaupan sivuja ja siellä on valtavasti ihania kenkiä! Ens kesäksi olisi hankinnassa uudet sandaalit ja balleriinat joten tämä lahjakortti tulisi todellakin tarpeeseen, entiset nimittäin vetelee jo viimeisiään :-D

    heikkinen.mari@luukku.com

    VastaaPoista
  33. Mä ansaitsisin tuon lahjakortin, koska mun kaikki kengät on halppiskamaa, jotka hajoaa heti. En oikein uskalla panostaa kunnon kenkiin, pelkään niidenkin hajoavan. Ehkä lahjakortin voitto sysäis mut ostamaan kunnon kengät!

    VastaaPoista
  34. Muutama vuos takaperin en kattonu kenkii ikin sillä silmäl ja ny viime aikoina on noussu kiinnostus kenkiin ja kauniit kengät ovat ihania! Multa löytyy nyt kahdet ihanat kengät mut haluaisin lisää! Tällä opiskelijabudjetilla ei oo helppo hankkia lisää kenkiä tosta vaan.. :) Kevät tulee ja olis kiva saada kauniit kengät jalkaan!

    miinahelia@gmail.com

    VastaaPoista
  35. Täytän toukokuun28 pv 18 ja ois mitä mahtavinta saada synttäreiks jokku mielettömät bile popot!!:)

    VastaaPoista
  36. Täytän toukokuun28 pv 18 ja ois mitä mahtavinta saada synttäreiks jokku mielettömät bile popot!!::)

    emuumi@hotmail.com

    VastaaPoista
  37. Mä rakastan kenkiä, eikä kenkiä voi olla koskaan liikaa! Nyt auton oston jälkeen ei oo yhtään ylimäärästä, kun kaikki menee auton vakuutuksiin, bensoihin, ajoneuvoveroihin ja itse auton pois maksamiseen. :-( Kevät kengistä haaveilen, kun ei oo oikeastaan muita kun talvisaappaita ja balleriinoja, joten jotkun välimuodot olis tarpeen :)

    heiskasi@hotmail.com

    VastaaPoista
  38. Kävelen näillä loskakeleillä Consseilla ja villasukilla, ei hyvä. Jotain uutta kaivataan. Ja jos sattuisi niin ihanasti, että ilmat muuttuisi tässä muutaman kolmen viikon sisällä, niin arkikenkien sijaan ostaisin mieluusti kunnolliset uudet juoksulenkkarit, että pääsisin viipottamaan kevätkatuja pitkin ja saisin itseni taas kuntoon. <3 fevejii@gmail.com

    VastaaPoista
  39. en omista viel yhtiäkää consseja ja niistä oon haaveillu jo pitkää, mut aina laitan rahat johonki muka parempaan :D tilaisisin itselle siis conssit kesäksi ja kevääksi! :)
    ssaralotta@gmail.com

    VastaaPoista
  40. mulla on tosi vaikea löytää sopivia kenkiä,koska mun jalka on just sen 41 ja tietenkin kaikki ihanat naisten kengät loppuu monissa paikoissa kokoon 40...siinä sitten joudut tyytymään joihinkin perus mustiin ja tylsiin kenkiin,kun mieli olisi tehnyt joitakin värikkäitä ja kimmeltäviä korkkareita..:) Musta jokainen nainen tarvitsisi täydelliset korkkarit, ja mulla kun sellaisia ei vielä ole niin todellakin tulisi tarpeeseen !:)

    venla.aalto@elisanet.fi

    VastaaPoista
  41. Ostan kenkiä joka paikasta ja satun myös pitämään niitä ns koristeena, koska kaikkia ei kerkeä tai ne eivät vain tule käytetyiksi. Suurin osa näistä kengistä onkin avokkaita, mitä pystyy pitämään todella harvoin koko vuonna. Siispä haluaisin vihdoin jotkut ihanat korolliset kengät (tai miksei ilman korkoa), joita voisi käyttää ympäri vuoden kelistä riippumatta :) Aivan mahtava arvonta!
    jensku.hokkanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  42. Mun tämänhetkiset talvikengät on musta rumat ja meen siks useimmiten (matalillakin) consseilla, ei kiva! Rahaa ei mul oo ostaa uusia, ja hei, toi kilpailu loppuu mun synttäreinä joten ois ihan kiva lahja haha :D

    rah.234@hotmail.com

    VastaaPoista
  43. Omistan varmaa viidet talvikengät, mut kaikki on semmosia huonokuntosia ja siks rikki... haluisin jotkut kivat ja kestävät kengät, mitä vois käyttää koko piitkän talven läpi :D Talvee ei kestä järjissää, ellei oo kivoja kenkiä :D

    VastaaPoista
  44. rakastan kenkiä yli kaiken!mutta valitettavasti minulla on niin pieni jalka,että on vaikeuksia löytää ihanuuksia tai edes juuri oikealla tavalla istuvia kenkiä.tilaisin itselleni jotkut ihanat ja hyvät kengät,jotka sopisivat asuun kuin asuun:)
    petra.pirhonen@luukku.com

    VastaaPoista
  45. ooi noi jeffrey campbellin feikit on upeet! opiskelijabudjetilla ei ainakaa aitoihin varaa! Ois nättii saada ees feikit:)

    noora--96@hotmail.com

    VastaaPoista
  46. Mulla on yhtä pieni jalka kun sulla, jonka takia kaikista kaupoista on AINA pienet koot loppu. Sitten joudun kauheessa vihassa etsimään netistä jos nyt sattuis löytymään ees vahingossa joku pikkunen koko. Loppujen lopuks yleensä kaikilta nettisivuilta (muilta kuin tuo footway) niin niissä alkaa koot yleensä vasta 37 tai kyllä 36 löytyy mutta niitäkin on vaan pari kenkäparia ja nekin on jo mennyt kun oon niin hidas :D
    Olis tarkotuksena hankkia Converset, joita tuskin löytyy helposti pienijalkaselle sekä uudet juoksulenkkarit sillä vanhoilla on ikää semmoset 5 vuotta ja sen on näkösetkin :D Ja jos olisi uudet juoksulenkkarit (semmoset ihanat pinkit Niket joita oon kuolannu KAUAN muttakun ne maksaa joku 120€ niin ei oo tullu ostettua) niin ne antais lisävirtaa ja intoa lenkkeilyyn! Ei kauheesti tee mieli juosta mutasilla harmaanvärisillä :( Muttakun koskaan ei viitti laittaa rahaa kalliisiin lenkkareihin tai kenkiin, varsinkaan omaa, koska aina löytyy joku syy miksi ei osta tai löytää jotain parempaa ostettavaa. Ja kun haluaisin vielä jotkut hienot kengät ja laadukkaat enkä mitään h&m 20€ maksavia kangasrimpuloita. Äääh mä niin haluan tän! Ja olis niin ihana tuntea se tunne kun saa vaan klikkauttaa jotkut kengät sinne ostoskoriin eikä alkais omatunto kolkuttaa ja miettiä "hmmm mistäs mä nyt säästän ja nyt mä en voi ostaa kuukauteen yhtään uutta paitaa!" Tai äiti ei tuu marmattamaan siitä kun ostaa kalliit kengät... Kyllähän tähän voisi listata vielä että haluais korkkaritkin (huom. en omista yksiäkään koska en ole koskaan viittinyt niihin laittaa rahaa koska juhlia on kerran vuodessa! Haluaisin edes yhdet normaalit!). Kenkiä ei oo koskaan liikaa!

    laura.ramstadius97@gmail.com

    VastaaPoista
  47. Kenkiä ei voi koskaan olla liikaa! Eksyn aina lähes huomaamatta kiertelemään kenkäkauppoja, mutta nyt oon pitkään myös hillinny itteni, enkä ole sortunut ostamaan mustia nilkkureita, saappaita enkä korkokenkiä vähään aikaan :-) mun melkein kaikki kengät on mustia, ja lahjakortin käyttäsin johonkin erivärisiin kivoihin kenkiin, jotka ois mahdollisimman erilaiset kun mitkään aiemmat ! omia rahoja en uskalla laittaa ikinä mihinkään cooleihin ja erilaisiin, pelkään että jää sit käyttämättä... Joten mulle pliiiis, kaipaan vähä vaihtelua ! :D

    riina.ruotsalainen@hotmail.fi

    VastaaPoista
  48. Mulla on yhtä pieni jalka kun sulla, jonka takia kaikista kaupoista on AINA pienet koot loppu. Sitten joudun kauheessa vihassa etsimään netistä jos nyt sattuis löytymään ees vahingossa joku pikkunen koko. Loppujen lopuks kaikilta nettisivuilta (muilta kuin tuo footway) niin niissä alkaa koot yleensä vasta 37 tai kyllä 36 löytyy mutta niitäkin on vaan pari kenkäparia, jotka kaikki on mennyt kun oon niin hidas :D Olis tarkotuksena hankkia Converset, joita tuskin löytyy helposti pienijalkaselle sekä uudet juoksulenkkarit sillä vanhoilla on ikää semmoset 5 vuotta ja sen on näkösetkin :D Ei paljoakaan anna intoa lenkkeilyyn nuo mutaset harmaan väriset lenkkarit. Mutta ne ihanat pinkit Niken juoksulenkkarit, ne olis niin hienot juostessa, mutta ei vaan oo koskaan tullu pistettyy 120€ niihin :(. Ja muutenkaan ei tuu laitettuu rahaa, varsinkaan omaa lenkkareihin tai kenkiin koska aina löytyy joku syy miksi ei osta tai löytää jotain parempaa ostettavaa. Ja kun pian musta tulee köyhä opiskelija, niin pitää alkaa jo vähän säästämään pahanpäivän varalta.
    Kaiken lisäks olis niin hieno tuntea se fiilis kun saa vaan klikkauttaa haluamansa kengät sinne ostoskoriin eikä tarvi alkaa omatunnon kolkuttamaan ja miettimään "hmm nyt mä en saa ostaa kuukauteen yhtään mitään tai mistä mä nyt säästän", eikä varsinkaan tarvis kuunnella sitä äitin marmatusta: "Et sä tarvi kenkiä niitä on jo ihan tarpeeks, osta halvemmat!" mutta kun mä en halua h&m 20€ kangasrimpuloita jotka ei todellakaan kestä sadetta. Mulla ei oo mitään muita kuin niitä, tämän takia varpaat aina jäässä, joten olis varmaan aika hankkia kunnon nahkakengät. Voishan tolla rahalla hankkia myös ihka ekat korkokengät rippikenkien lisäks. Minä kun en nuukana oo viitsinyt laittaa rahaa korkokenkiin kun juhlia on kerran vuodessa :D
    laura.ramstadius97@gmail.com

    VastaaPoista
  49. uusille kengille ois tarvetta ! mul on vaa kaht kengät ja alkaa kyllästyttää samois kengis kulkemine.. ooon jo pitkää haaveillu jeffrey campbellin kengistä !! aaa ne ois nii unelmat ja ton lahjakortin varmaaa niihi si käyttäisin :)

    janska96@hotmail.com

    VastaaPoista
  50. Mun äiti on ehkä maailman pihein ja joudun pärjäämään samoilla kengillä niin kauan, että ne käytännössä hajoaa jalasta. Viime vuoden kesäkengät hajos mulla niin, että pohja lähti irti ja jouduin käyttämään teipattuja kenkiä pari päivää kun äiti usko, että kyllä ne toimii vielä:D! Lisäks mulla on astunnassa jotain vikaa, kun ei mulla oo koskaan mitään kunnon kenkiä ollu ja ois kiva saada jotkut kunnon kengät jotka tukee jalkaa ja sais nääki joskus kuntoon:)!

    veraveli@windowslive.com

    VastaaPoista
  51. Itselläni on myös hyvin pieni jalka juuri tuo 35-37, vaikea on kenkiä löytää. Haluaisin voittaa tämän palkinnon koska varpaani ovat vihdoinkin parantuneet monien vuosien kroonisten kynsivallien tulehduksien jälkeen, parantuminen on ollut vaikeaa, sillä varpaani ovat saaneet monet antibiootit, leikkauksen ja titaani-viritelmiä. Nyt kun ratkaisu on löytynyt ja varpaani eivät ole enää turvoksissa on kenkäkokoni numeroita pienempi ja tämän voittaminen olisi mahtava tilaisuus saada uusia sopivia kenkiä:)

    katsw_@windowslive.com

    VastaaPoista
  52. pääsen ylioppilaaks keväällä ja siihen juhlaan jos mihin tarvii upeet popot! mulla on hyvät mustat korkkarit vanhoista jääny, eikä äiti todennäkösesti halua kustantaa uusia, joten lahjakortti olis mitä mieluisin:) ostaisin jotku tavallista korkeemmat korot, baariin ja sinne ylppäreihin. mä mietin aina välillä et haluisin korkeet korot, mutta pelkään ettei tulis käytettyä niin en raaski ostaa. tällä lahjakortilla raaskisin ja lupaisin niitä myös käyttää :)
    hanna.kauranen@hotmail.com

    VastaaPoista
  53. Vau upee kilpailu! :)
    Eli miks mun pitäis voittaa: Oon kilpaurheilija tai vois paremminki sanoa että olin kilpaurheilija... :( Mulla meni tän kauden ekois kisois polvet sijoiltaan ja siitä lähtien ollu nilkat, sääret js polvet huonos kunnos, enkä pahemmin oo päässy urhreilemaan. Viime syksyny muutin opiskelujen takia omaan asuntoon js opintotuki ei oo mitää huippu luokkaa ottaen huomioon, että oon kustantanu nyt ite rakasta ja voimia antavaa kilpaharrastusta joten uusiin kenkiin ei oo hirveästi laittaa rahaa.. Joten mikä ois parempi piristys ku uudet tukevat kauniit kengät vanhojen ja kuluneiden tilalle, eivät varmasti olisi pahitteeksi mun polville ja nilkoille.. :)

    VastaaPoista
  54. Oi just nyt jotkut ihanat kengät ois kivat tulevaa kevättä varten!:) Uudet kengät ois piristys tän rankan opiskelija elämän keskelle!:D

    VastaaPoista
  55. Koska tarviin uudet popot asukuvia varten ja mun kaikki rahat menee Hello Kitty -tarroihin!

    sitasalminen@gmail.com

    VastaaPoista
  56. Tarviin kevääks ehdottomasti uudet kengät! Sanotaanko vaikka niin, ettei naisella ole koskaan liikaa kenkiä ;)

    maisa.valento@hotmail.com

    VastaaPoista
  57. Minun tulisi voittaa, koska kaipaan jotain luksusta elämääni! Minulla on nyt lukuloma ja edessä häämöttää yo-kirjoitukset. Niinpä uudet kengät piristäisivät niin paljon kaiken tämän kauhean stressin keskellä sekä olisi hyvä palkkio kovalle työlle, jonka olen joutunut tekemään menestyäkseni lukiossa! Mahdollisesti saattaisin Footwaylta löytää täydelliset kengät, jotka jalassa saisin pistää valkolakin päähäni! :)

    VastaaPoista
  58. Perusteni kuulosta kliseeltä, mutta mulla on ihan oikeasti iso tarve uusille kengille. Laadukkaat talvikengät olisivat nyt niin tervetulleet. Mulla oli kahdet talvikengät mutta ne päättivät irtisanoutua saman viikon aikana. Toisen parin toinen kenkä repesi auki kantapäästä (koira päätti vielä viimeistellä repimällä suikaleet irti, jottei kenkää enää saa mitenkään korjattua :D) ja toisista lähti vasemman jalan kengästä pohja irti. Nyt se on jonkin liiman varassa paikoillaan enkä tiedä kauanko vielä kestää. Rahaa ei opiskelijana ja omillaan asuvana juuri nyt ole, pelkillä tuilla tässä pörrätään, joten olisi kyllä suuren suuri apu ja helpotus jos jostain uudet kengät saisin. Talvea ja lunta vielä luultavimmin riittää joksikin aikaa.

    cinderella_13_@luukku.com

    VastaaPoista
  59. Omistan yhdet balleriinat, converset, feikkiuggit sekä kasan rikkinäisiä H&Mn kenkiä.. Lahjakortti tulis niiiiiiin tarpeeseen...:D Jotenki musta on vaikeeta käyttää kenkiin rahaan kun oon tottunut noilla H&Mn tennareilla meneen ja niillä nyt ei oo korkeeta hintaa:)
    jassunposti@windowslive.com

    VastaaPoista
  60. Osallistun! Rahatilanteen takia ihan koko perheellä on tiukkaa ostella yhtään mtn. Tuntuu että oon häpeäks kaikille naisille kun parit kengät löytyy ainoastaan. Rakastan kyllä kenkiä! Laatua ja tällöin aina se myös maksaa, en osta halpoja vaan sellaiset jotka ovat vielä parin vuoden päästä käyttökelpoiset.

    roosa.n-@hotmail.com

    VastaaPoista
  61. Vähän ihana kilpailu! Ja mun pitäis voittaa sen takia koska rakastan kenkiä yli paljon, mutta mulla eioo ku kaks paria tällähetkellä, kesä ja talvikengät koska mun perheen taloudellinen tilanne on nyt tosi huono, ollu jo muutaman vuoden ja olis aivan unelma saada jotkut upeet kengät!! elinajuulia@gmail.com

    VastaaPoista
  62. Osallistun : )en edes muista millon viimeksi olisin löytänyt itselle sopivat kengät sillä kokona on 35.. ysiluokan päättäjäiset on tulossa ja mulla on kauhea kriisi jos en löydä sopivia kenkiä ja mitä tuolla katoin rakastuin nuihin! raha on toinen joka on esteenä.. olen juuri muuttanu ja en voisi kuvitellakkaan ostavani kenkiä nyt koska rahaa pitää säästää niin paljon kuin mahdollista... olisi ihanaa voittaa tämä arvonta ja saada uudet kengät joilla voisi astella ylpeänä ysiluokan päättäjäisissä! sarasohvi@hotmail.com

    VastaaPoista
  63. haluaisin voittaa koska , siskollani on häät 3.3 ja haluaisin hänelle täydellisen lahjan ,osoittaakseni rakkauden häntä kohtaan. Siskoni on minulle kaikki kaikessa <3 ! venla002009@hotmail.com

    VastaaPoista
  64. Osallistun!
    tarttisin tosi paljon jotkut uudet hienot kengät. Mulla ei oo ikinä ollu esim yksiäkään merkkikenkiä:D... Joka kevät ostan tennarit h&m:stä ja ne sopeutuu niin hyvin jalkaan sitten loppujen lopuks et äiti joutuu heittämään ne roskiin kun ovat niin kulahtaneet. Haluaisin tosi paljon jotkut aidot converset mutta rakastan myös korkeita korkoja! :)
    suvi.mannonen123@gmail.com

    VastaaPoista
  65. Tulipas tämä arvonta jotenkin tosi oikeaan aikaan! Olisi ihanaa voittaa tämä arvonta, koska: vaikka aina välillä tulee osteltua vaatteita sun muuta, niin kenkiä en osta lähes koskaan. Se tuntuu jotenkin vaikealta ja opiskelijabudjetilla uusien kenkien osto on aina pitkän ja vakavan harkinnan takana! :/ Nyt viimeaikoina olen taas tajunnut, että olisi aika ostaa edes yhdet uudet popot, mutta jälleen kerran se on jäänyt noiden yllä luettelemieni syiden takia. Joten en voi edes sanoin kuvailla, miten ihanaa olisi voittaa juuri tämä arvonta! Palkinto ei todellakaan minulla menisi hukkaan! :)

    tuijja-@suomi24.fi

    VastaaPoista
  66. kysy mielummin kuka ei haluais 100e lahjakorttia footwaylle :D mutta joo, omat converset on aikalailla hajoamispisteessä (huom, älä ikinä päästä pikkusiskon kania samaan huoneeseen kenkiesi kanssa...) ja normaalit, mustat korkkaritkin tulis niin tarpeeseen.
    sraa@hotmail.fi

    VastaaPoista
  67. Tarvitsen uudet kengät; kauniit, sopivat ja täydelliset.
    Ongelmana on, etten omista tällä hetkellä ollenkaan rahaa, sillä ostin juuri uuden 1400 euron kameran..
    Hemmottelu olisi tarpeen, koska en ole saanut ostettua vaatteita (en edes kenkiä! </3) puoleen vuoteen.
    Kaiken lisäksi poden angiinaa 39,5 asteen kuumeessa, joten piristys olisi tarpeen.
    Ihana kilpailu ihanalta bloggaajalta!
    sivonensonja@gmail.com
    http://fashionfriendsandfootball.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  68. Oon halunnu ihan perus valkoset converset jo monta vuotta, mutta koskaan ei ole varaa ollut ostaa niitä, kaikki rahat menevät vuokraan, ruokaan yms peruselämiseen joten mitään uutta ei itselle voi ostaa. Olisi siis kiva jos kerrankin voittaisin ja saisin kauan himoitut kengät! Ja jotkut täydelliset korkkaritkin ois ihan hyvä saada kaikkia kesän juhlia ajatellen.. :)
    jenna.vainio1@gmail.com

    VastaaPoista
  69. Tarvitsisin korkokengät kevääksi valmistujaisiin ja ongelmanani onse , että omistan 34-36 kokoisen jalan ja kaikki korkokengät pitäisivät olla kokoa 34 . Asun itse Tampereen seudulla ja en millään ikinä löydä riittävän pieniä korkokenkiä , kun valitettavasti ne lähtevät yleensä koosta 36 :(. Huomasin että kyseisellä sivulla naisten koot lähtevät jo 32 koosta :)

    juippeli@luukku.com

    VastaaPoista
  70. tarttisin uudet kengät lopputalven tallailuihin, kun nuo edelliset on puhkikulutetut!

    vwaltari@gmail.com

    VastaaPoista
  71. Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.

    VastaaPoista
  72. Haluaisin ostaa converset jos voittaisin lahjakortin. :) Ne on semmoinen asia mitä omasta kenkähyllystä ei löydy, koska ei ole oikein koskaan rahaa enää ostaa mitään kalliimpaa.. Lahjakortin voittaminen olisi siis täydellinen ratkaisu pulmaani :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ao80963@jao.fi :) siis s-posti vielä mukaan ;)

      Poista
  73. Ensinnäkin, kenkiä ei voi IKINÄ olla liikaa. En oo hirveesti panostanut erilaisiin kenkiin ostoksilla yleensä, joten lahjakortti olis mitä mahtavin tapa hankkia varmasti uudet ihanat kengät kaappiin :)

    ruut1@hotmail.com

    VastaaPoista
  74. Mun kenkätilanne on tosi huono - liian pientä, puhkikulunutta tai levahtanutta, näitä kenkiä multa löytyy. Tämän asian korjais enemmän ku paremmin tällä lahjakortilla :)

    veerahautamaki@hotmail.fi

    VastaaPoista
  75. jos mä ton voittasin nii tilaisin kyllä jotkut nätit korolliset nilkkurit. mulla ei oo ikinä ollu minkäänlaisia korollisia kenkiä! ja eihän kenkiä voi olla koskaan liikaa:-)
    karoliina_issukka@hotmail.com

    VastaaPoista
  76. Footwaylla on valikoimissaan aivan ihastuttavast neonpinkit korkokengät, mallin nimikin on itselleni täydellinen "Nea". Kyllähän jokaisella tytöllä kuuluisi olla omat nimikkokenkänsä, ja varsinkin niin suloiset kuin nämä! ;) http://www.footway.fi/nea-neon-pink.html

    nea.nevala@luukku.com

    VastaaPoista
  77. Oon hyvin laiska ettiin kenkiä, koska tuntuu et mitkään ei miellytä omaa silmää. Footwaylla hetken selailtuani, löysin kuitenki muutamat kivat yksilöt! :) Uudet lenkkikengätki olis tarpeessa, ja tuolla näytti olevan myös muutamia sellasiaki!

    saanaserafia@hotmail.com

    VastaaPoista
  78. Olen haaveillut pitkään tolppakorkkareista, ne minä ostaisin :-)

    aansku-93@hotmail.com

    VastaaPoista
  79. Ihana arvonta! Kevääksi olisi Hunterit enemmän kuin tervetulleet ja niistä olen haaveillut jo pidemmän aikaa. Lisäksi vielä viime viikonloppuna kaupungilla loskassa menin pilamaan lempitalvikengät.. :( Joten peukut pystyyn! ;)
    hanna8201@luukku.com

    VastaaPoista
  80. Koska a) En voita KOSKAAN mitään. b) Mulla ei ole yksiäkään korkkareita.. tai no valehtelin, on mulla yhet mutta ne on niin kärsineet että korkolaput on jossain teillä tietämättömillä ja ne raudat paistaa sieltä ulos ihan hienosti. En tiedä montako kertaa niitä voi/kehtaa enää käyttää. :D c) Yo-juhlat lähestyy uhkaavasti enkä ajatellut kumppareissakaan sinne ilmestyä.. d) Lahjakortti tulisi siis enemmän kuin tarpeeseen.<3

    ansailo@hotmail.com

    VastaaPoista
  81. Mulla on ollut todella surkea kenkäviikko. Olin lähdössä pitämään treenejä kun huomasin matkalla, että kenkäni korko on puoliksi irti. Treenien jälkeen niiden vetoketjukin meni rikki ja kotiin olikin sitten jo hankala päästä takaisin.
    Seuraavana päivänä otin toiset kengät käyttöön, mutta koulussa huomasin että niiden pohja on lähdössä irtoamaan. Mahtavaa Nellylaatua.... Harmitti siinä vaiheessa aivan järjettömästi, koska sen lisäksi että suoristusrautakin oli pari päivää sitten mennyt rikki niin ne olivat myös viimeiset talvikengät joilla pystyn pysymään tuolla lumihangessa pystyssä.
    Illalla ei auttanut muu kuin lähteä kävelemään 10 cm koroillani. Mutta mitäs kohta niistä paljastuikaan! Vetoketjun vetojuttu oli lähtenyt irti... Taidan olla jotenkin kirottu.

    Pointtini siis on, että mulla ei tällä hetkellä ole kenkiä!

    linda.emilia@hotmail.com

    VastaaPoista
  82. no, tottakai tahdon kenkiä! myönnän materialismionnen, ja kengät on kauheeeen hyviä tuomaan sitä. sen lisäksi mulla ei oo käytössä yhtiäkään laadukkaita ei-talvikenkiä, joten niille olisi kunnon paikka. ja oon valinnut jo sopivat kengätkin! pidän peukkuja itelleni.

    jemina.talasmaki at gmail.com

    VastaaPoista
  83. mulla on kyllä näiden kilpailujen kans niin huono tuuri mutta päätin siitä huolimatta osallistua tähän sen takia että tää oli kun mulle tehty sillä rakastan kenkiä mutta mulla ei pahemmin oo rahaa ostella niitä, olis todella kiva saada toi lahjakortti ja uudet kengät tulisivat nyt todellakin tarpeeseen :) selailin juuri tuota footwayn valikoimaa ja rakastuin välittömästi muutamiin yksilöihin!!

    emilia_sofi@hotmail.com

    VastaaPoista
  84. Ekaa kertaa aattelin osallistuu sun arvontaas! Rakastan kenkiä ja en niitä paljon omistakkaan koska oon aina pa.. :D niille tosiaan ois tarvetta mut arpaonneni on huono joten saa nähdä osuuko tälläkään kertaa.. :D Ja lopuks et sul on superkiva blogi:)

    jonna.autio@hotmail.com

    VastaaPoista
  85. Just mun pitäis voittaa kyseinen lahjakortti koska uudet kengät tulis enemmän kun tarpeeseen, ja tuolla on ihan loistava valikoima kaiken lisäks! :)

    sonnjan_@hotmail.com

    VastaaPoista
  86. Heiii mahtavaa! Tää ei ookkaan mikään tutuin nettikauppa mulle, mutta ensivaikutelma vakuutti! Ja itsellä kans sen verran vaikean kokonen jalka, ettei niitä kokoja kovin useesti mistään löydy, hmmh. Ja kaiken kruunas eilen mun kaatuminen tuola liukkailla niin, että nahkasaapas repes (!?!). Eli uudet ois pikaisella hankintalistalla! :D anna-hirvonen@hotmail.com

    VastaaPoista
  87. Uudet kengät tulisi kyllä tarpeeseen! :)
    iina.b@hotmail.com

    VastaaPoista
  88. mun jalalle sopii harvat tennarit ja vanssit on yhet niistä, mut ne on harmi vaan niin kalliit ettei mulla oo kauheest varaa ostella niin tä voitto kyl ois ihan mahti :)
    http://www.footway.fi/u-authentic-lo-pro-navy-true-white.html

    taru.1996@hotmail.com

    :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tämä kilpailu on päättynyt aikoja sitten kuten tuola lukeekin :)

      Poista