2/11/2013

Maybe it's time to change and leave it all behind. I've never been one to walk alone, I've always been scared to try.

 photo cf30bb44-e0a1-4a29-b5e4-443caa860b9a_zps4f83dd03.jpg
Takki Only / paita, housut ja kaulus GT / laukku Lindex / kengät Spiritstore
 photo c074f2bc-1b50-4138-a35e-17a057c93b05_zps0f5b41ad.jpg photo 40bcb98c-1310-46fb-976b-d1fd284e8558_zpsf2118acd.jpg photo 44a4bb11-4436-47ba-9b1e-496d0c68d244_zpsa1c2b89a.jpg
Heipsan! Tosiaan mulle tuli tossa viime torstaina tosi ärhäkkä silmätulehdus - ei siinä muuten mitään, mutta aika erinomainen tää ajoitus, kun just viikko ennen vanhoja.. Jotta en olis ärsyttäny tätä lisää, niin pyyhin kaikki viikonlopun menot kalenterista ja nyt tuntuu jo paljon paremmalta - kipu on poissa, mutta pientä punotusta vielä on ja näärännäppy taitaa pysyä tossa vielä jonkin aikaa. Harmittaa vähän, kun viikonloppuna olis pitänyt juhlistaa kaverin 18-vuotis synttäreitä, mutta ehkä oli vaan fiksumpaa olla menemättä. Tää viikko tulee oleen mulle yhtä kiirettä ja sekamelskaa. En oo vielä saanut päätettyä minkälaisen kampauksen haluan tansseihin ja mitä koruja mekon kanssa laitan. Lisäksi suihkurusketus on vielä kysymysmerkillä. Muutenkin oon tosta kampaajasta aika peloissani, koska mulla on semmonen tunne, että se menee aivan perseelleen. Ajattelin että olisko parempi vaan yrittää äitin kanssa tehdä kotona erilaisia kampauksia - samalla säästäis rahaakin. Eniten mua pelottaa, että kestääkö mun nilkka noita vanhojentansseja. Mulla on vaan parin sentin pikkukorot, mutta kun tekee välillä tosi kipeetä tanssia ilman kenkiäkin tän nilkan takia.. Esimerkiksi meidän oma tanssi, joka muuten on hirmu hyvä - niin mun on tosi vaikee vetää niitä liikkeitä kunnolla, koska mun nilkka ei kestä. Plaah.. miksi ton nilkan pitää just nyt alkaa temppuileen? Miksi mulla tulee silmätulehdus viikko ennen vanhoja ja miksi mulla on nyt kaikenlisäksi kurkku kipeä? Jotenkin tää on niin mun tuuria, en haluu olla kipee vanhoina! Kauhee valitus haha :D Onneks tähän viikonalkuun on mahtunut jotain positiivistakin, sillä oon saanut ratkaistua mun jatkomekko ongelman uuden yhteistyön avulla ;) Siitä lisää tässä parin päivän sisällä, kun paketti kolahtaa postiluukusta! Lisäksi mulla on korvan takana teille toinen tosi kiva arvonta ystävänpäivän kunniaksi ;) Siitäkin lisää myöhemmin.

-Linda

20 kommenttia:

  1. täällä vähän samalaisia sekamelskatunteita kun toi parempi puolisko (joka siis toimii myös tanssiparina) makoilee kipeenä sängyn pohjalla, ja kampauksen kanssa tuleekin aika kiireaikataulu.. noooh toivotaan, pitäis varmaan yrittää olla stressaamatta ettei tuu mitään stressikuumetta tai stressinäppylöitä hahhhah :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei :S Toivottavasti se ei tartuta sua ja parantuu itekin pian! Mulla varmaa tää lähti jostai stressistä..

      Poista
  2. tollanen niskanuttura sopii sulle! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha toi on tommonen hätäsesti tehty ja sojottaa minne sattuu, kun sillon ku niitä pinnejä tarvii ni niitä ei sitte löydy mistää!:D Mutta kiitos:)

      Poista
  3. sulla on ihana blogi! ♥ ja jep sama täällä, kauhee stressi noista kaikista vanhojentanssijutuista... ehkä niistä jotenkin selvitään :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos!:) Hauskaa vanhojentanssipäivää sulle :)

      Poista
  4. sullahan on dream hairin pidennykset? nii minkä sävyset ne on?(:

    VastaaPoista
  5. tosi kiva asu! :) toivotaan et sun tanssit menee tosi hyvin, nauti siitä päivästä ku saat olla prinsessana! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos:) Joo toivotaan niin, en haluis olla kipeenä sillo, muute menee koko päivä perseellee :/

      Poista
  6. Voi raasu, mulla on kans vanhat tulos perjantaina, ja jos mulla ois kipee fiilis, nii kyllä se stressiä aiheuttais! Olin viime viikolla kipeä, mutta onneksi oon jo parantunu:) Joku oksennustauti tms. on kyllä suurin pelo, mitä tohon päivään kohdistuu.. Toivottavasti silmäs ja jalkas paranee, etkä tuu kipeeksi:) Muaki stressaa vielä pari yksityiskohtaa ja muutenkin valmistautuminen, mutta eiköhän kaikki tästä selkene:) Ikimuistonen päivä siitä tulee varmasti jokatapaukses!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No hyvä että sä sentään parannuit jo, tää vaa tuntuu menevän pahemmaks :/ Silmä voi jo ihan hyvin onneks! Toivottavasti sulla menee myös tanssit hyvin :)

      Poista
  7. kannattaa hommata siihe nilkkaan joku ihonvärinen tuki! ei ainakaa näy sitte nii selkeesti siinä tanssiessa;) ja auttaa varmasti:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mulla on pari nilkkatukea ja ei se haittaa jos se olis mustakin, kun se ei näy sieltä, mutta ainut ongelma tässä on että se nilkkatuki ei mahdu mun kenkään :S

      Poista
  8. Upee asu ! Toivottavasti kaikki menee hyvin wanhojen suhteen :)

    VastaaPoista
  9. Oon huomannu, että sun naama on jotenkin aivan erilainen näissä kuvissa kuin vaikka kesällä/syksyllä.. Käytätkö itseruskettavaa vai miten se on noin ruskea? Tämän kommentin ei kuulu olla loukkaava, vaan olin niin tottunut niin paljon pisamiisi, jotka olivat todella söpöt ja kävivät sinulle! :)
    Oot tosi kaunis ja ihana tämä sinun blogisi♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pisamathan lisääntyy aina kesällä niin talvella mulla ne vähäiset peittyy meikin alle ja käytän itseruskettavaa :) kaipaan kyllä niitä pisamia, ne on vaan se mun juttu :) kiitos paljon:)

      Poista
  10. Sulla on hirmuisen kiva tyyli! Sait musta just uuden lukijan :) ♥

    VastaaPoista