3/21/2013

I tried to hold on, but it hurts too much. I tried to forgive, but it's not enough to make it all okay.

2013-03-21 laurenconrad
Lauren Conrad Suolaista ja makeaa 5€ Kirja Kärkkäinen
2013-03-022
Heippa! Nyt vuorostaan tämmöstä pikaista ja lyhyttä postausta parin kuvan ja kuulumisien kera. Eilen käytiin Essin kanssa shoppailemassa ja sain mun Lauren Conradin kirjaperheeseen vähän lisäystä, sillä mukaan tarttui vain 5€ Suolaista ja makeaa. Lisäksi ostin uudet mustat housut Bikbokista, joista tuleekin postausta myöhemmin :) Ai että rakastan tiistaita ja torstaita, sillä mun koulupäivät on vain kymmenestä yhteen. Koulusta suoraan Acticille ja loppupäivä jää mukavasti kaikkeen muuhun. Kotiuduin juuri salilta ja voi sitä tärinän määrää jaloissa, kun astuu salilta pukuhuoneeseen haha. Mulla olis tarkotus saada treenattua pylly kunnon kesäkuntoon! Ne jotka seuraavat blogia myös facebookissa, ovat varmasti huomanneet 30 päivän pyllyhaasteen. Täytyy tunnustaa, että heti toisena haastepäivänä, kun tiedossa oli 55 kyykkyä, niin mä muistin ne kyykyt vasta yöstä kun olin nukahtamassa haha. Joten tänään aloitin koko haasteen uudelleen. Te jotka ette vielä seuraa blogia facebookissa, niin käykää tykkäilemässä, sillä päivittelen sinne tosi usein erilaisia juttuja, joita ette välttämättä tule näkemään edes täällä blogin puolella! Blogin virallisille facebook sivuille pääsette tästä. Ei mulla muuta ihmeellistä, yritän tässä ottaa ittestäni niskasta kiinni ja alkaa tekemään wanhojen postausta, joka on muuten hieman myöhässä haha :D

-Linda

10 kommenttia:

  1. Haha, joo itella tanaan tiedossa 140 kyykkya (jos on sama haaste kun ite loysin jonkun ihan random weheart haasteen) ja voin sanoa etta kylla tuntuu :D

    VastaaPoista
  2. Ihanasti tukka:) oot muutenkin nii kaunis:)

    VastaaPoista
  3. Lauren Conradin kirjat on jotenkin niin kivoja! Eikä vaan se sisältö vaan ne on myös niin kauniin näkösiä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään kans tosi paljon, jotenkin niin helppo samaistua ja kannetkin on tosi söpöjä :)

      Poista
  4. Ai sä käyt sie acticilla! Mun piti tulla sinbe töihin mutta päädyin si Bikbokkiin :D:D ja en raaski luopua gogosta, se on mun toinen koti <3:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha olisit tullu!:D Eivaa kyl mäki menisin mieluummi bikbokkiin ;) Mä raaskin luopua sen hinnan takia ja jotenkin ahdisti käydä koko paikassa :D

      Poista
  5. mistä toi big ben on?:) tai toi eiffel torni? tosi kivoja ja ihania kuvia! oot todella kaunis:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eiffelin sain muistaakseni kaverilta tuliaiseksi ja big ben on joskus ostettu kirppikseltä :D Kiitos paljon :)

      Poista