3/31/2013

Linda zip housut

 photo 6706b954-abb0-4afd-b288-b7b88c1b1568_zps3ad2186a.jpg photo e7540f5e-c6a7-4ada-b831-b91d2f869940_zpsafd46ecb.jpg photo 5e54398e-eb5c-47a2-8c7e-3b10d9815c14_zps2b0e5f40.jpg photo eb053c51-15b8-4851-b3aa-db385de7f42f_zps527175f3.jpg
Tästä housuostoksesta piti tehdä aivan oma postaus. Ehkä parhaat housut, jotka oon ikinä ostanut - nää joustavat ja istuvat erinomaisesti. Lahkeetkaan ei jää liian pitkiksi tai leveiksi, kuten yleensä tämmösellä vajaa 160cm likalla jää. Nää on siis ostettu BikBokista ja hintaa oli vain se 20€. Nyt sinne on tullut vielä lisää eri sävyjä ja aijonkin mennä ostaa toiset heti, kun rahatilanne sallii :) Nää on kokoa XS ja tosiaan ekat kerrat nää piti tunkee päälle ja paino lonkkaluita, mutta nyt kun oon käyttänyt näitä, niin nää on löystyny sopiviksi käytössä. Eli ostakaa mieluummin pienempi koko, jos ette osaa päättää suuremman ja pienemmän koon välillä:) Mun on kauan pitänyt ostaa Carlingsista ne paljon kehutut Dr Denimit, mutta enpä osta enää, sillä nää on samantyyliset ja lähtee puolet halvemmalla ;) Ainoa miinus näissä on se, että varsinkin nää mustat kerää kaikkea mahdollista paskaa ja pölyä - kuten kuvista varmaan näätte haha. Ei mulla muuta, tää oli tämmönen nopee päivitys! Palaillaan mahdollisimman pian :)

-Linda

14 kommenttia:

  1. Onks noi ollu sulla kauanki, että ookko huomannu haalistuuks noista väri? :-) harmittaa ku aina se väri lähtee ja sit uudet housut onki jo iha kulahtaneet... :-(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noi on ollu mulla nyt jonku yli viikon, että en oo ainakaa huomannu täs ajas viel mtn, että paha sanoa :s

      Poista
  2. Byää mua ärsyttää kun bikbokin housuista en saa xs kokoa ees päälle perseestä(:D) ja s koko taas on liian iso.. :(

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha eikä :D mullakaa ei eka meinannu mutta sit ahtasin vaan perseeni niihin XD

      Poista
  3. voi vitsi kiva kun vinkkasit näistä ! mulla on ollut useemmat dr.denimit ja itellä ne on ainakin ollu ihan täyttä paskaa : repee ihan joka puolelta ja väri haalistuu heti, elikkä ihan liian kallista lystiä

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo ajattelinkin, että tästä on hyötyä!:)

      Poista
  4. Näyttää tosi hyviltä! Pitää varmaan iteki lähteä ostoksille ;)

    VastaaPoista
  5. näyttääpäs hyviltä! pitää varmaan itekki käydä ostamassa!:D

    VastaaPoista
  6. Dr denimeis on se huono juttu et ainakin mulla on ekalla pesukerralla lähteny väri.. Ja ne löystyy sika äkkiä,varsinki sen pesukerran jälkee! Koska strech vai mikä onkaa ni menee pilalle pesussa

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo mä en itse ole koskaan saanut ostettua Dr denimejä kuten tuolla lukikin, mutta oon kuullut kans kavereilta, että ne löystyy jne. Saa nähdä miten käy näiden kanssa, kun ensimmäisen kerran pesen. Mutta tähän asti liputan näiden puolesta sekä halvan hinnan. :)

      Poista
  7. Etsin näitä housuja tämän seudun jokaisesta BikBokista ja olin sellaiset löytävinäni, mutta huomasinkin kotona ne ostettuani, että vääräthän housut oli mukaan tarttunut. Ne ovat kanssa Zip housujen nimellä ja maksavat sen 20 euroa, mutta näissä on aika matalavyötärö. Kiva kuitenkin että kerroit näistä housuista, sillä koitan niitä tässä edelleen kuumeisesti etsiskellä ! (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla niissä on semmonen perus vyötärö, että en oikein osaa auttaa :/ Oon kyl huomannu et siel on niit tosi matalankaltasia jotka on samanhintasia mut ne on selvästi erilaisia että ehkä ostit vahingossa ne?? Mä kävin just tänää ostamamssa uudet linda zipit ja ne on samanlaiset kuin edelliset mustat :)

      Poista