3/03/2013

Ongelmia Photobucketin kanssa



Oon muokannut ja ladannut kuvat jo jonkin aikaa blogiini Photobucketin kautta. Oon ollut tyytyväinen, kunnes jonkin aikaa sitten sivu on alkanut temppuilemaan ja kuvat ei oo välillä näkyneet ollenkaan. Luulin, että se oli vaan väliaikaista, mutta nyt kun mulla loppu kuvatila Photobucketista, niin melkein kaikki vanhat kuvat ovat kadonneet blogista ja niiden tilalla on toi typerä boksi. Tein uuden käyttäjän Photobuckettiin ja saan ladattua uudet kuvat sinne hyvin, mutta miten hitossa saan noi vanhan tilin kuvat takaisin näkyviin? Osaako kukaan jelpata?? En todellakaan jaksais ladata ja muokata niitä uudelleen tonne uuteen tiliin. Pitääkö mun vaan olla välittämättä? Pääsee oikeesti kohta itku, oon kuitenkin käyttänyt niin paljon aikaani jokaisen postauksen kuvien muokkauksiin :(

-Linda

10 kommenttia:

  1. Jos oon oikein ymmärtänyt niin sitä pitäis jotenkin ostaa et saa ne sit takaisin näkyviin, ihan sata varma en oo kyl koska itellä ei Photobucketia oo käytössä :s

    http://niina-tuulia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nii sen ymmärsin et jotai pitäis ostaa :S

      Poista
  2. Mulla on itellä ollu sama vika, toi meinaa sitä et sun kuvat on ylittäny tietyn sivukatselumäärän kuukauden aikana tms. ja niillä on joku tyhmä käytäntö et jos sun kuvat on suosittuja nii sun pitää maksaa siitä lystistä. Tai sit odottaa että se laskuri nollaantuu (jostain sieltä omasta profiilista näkee millon se tapahtuu) mut sitä ennen kuvat ei näy. Sairaan ärsyttävää, tiedän kyllä. :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :O Vähän perseestä!! Vaihan kyllä johki muuhun kunhan on aikaa opetella käyttää jotai muuta, toi on vaa nii helppokäyttönen :(

      Poista
  3. joo mulla kävi samoin, ton saa pois joko odottamalla (en muista kauanko mut se kai näkyy siä sivuilla jossai) tai sit et ostaa premiumin joka on muistaakseni kympin vuodessa ja sillä saa sit rajattoman käytön tonne:)

    VastaaPoista
  4. Mulla on ollu sama ongelma, toi tulee joskus ja sit se katoo itestään. Tosi ärsyttävä ongelma, siks lataankin nykyään kuvat Flickrin kautta. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vitsi pitää opetella käyttää tota Flickriä vai mikä onkaa :)

      Poista
    2. Flickrillä tulee sama homma! Kuvat muuttuu tietyn aikana samanlaisiks teksteiksi mut ite vaan latasin uudelleen ne kuvat toisee kertaa nii siihe se sitte jäi :)

      Poista
    3. Mulle ei oo koskaan käyny sillee, Flickr näyttää vaan 200 viimesintä kuvaa siellä palvelussa, mut blogissa näkyy kuitenkin kaikki. :)

      Poista