3/18/2013

Pancho Villa ja takki SheInside:ltä

pancho 002
2013-03-18 VALOKUVAUSMIES3
Huivi GT / takki SheInside / kengät Spiritstore / housut ja paita H&M
pancho 056
2013-03-18 VALOKUVAUSMIES4
Laukku, bleiseri ja kaulakoru GT / neule ja housut H&M / kengät Spiritstore
2013-03-17 pancho
Launtai-iltana lähdettiin kavereitten kanssa täyttämään masua Pancho Villaan. Mun oli aivan pakko kokeilla tommosta ihanaa Mansikka margaritaa vaikka ton hinta hiveli vähän taivaita haha. Sieltä käytiin lainaamassa leffa ja sitten vielä hetkeksi istumaan Mallashoviin, kun pojat vetäs kaljat naamaansa. Voi että mulle tuli nälkä, kun katoin noita ruokakuvia! Asukuvat on lavastettu eli otettu tänään, kun lauantaina ei tullut napsittua yhtään hyvää kuvaa asusta.

Kuukausi sitten aloitin yhteityön SheInsiden kanssa ja sain valita heiltä jotain itselleni. Löysin heiltä ihania talvitakkeja, jonka tyylisiä oon ikuisuuden etsinyt, mutten koskaan raaskinut ostaa. Varsinkin noi nahkaset hihat kiinnitti mun huomioni heti. Tästä linkistä löydät SheInsiden takin. Viime viikolla hain paketin postista ja siitä lähtien oon odottanut malttamattomana lämpimämpiä ilmoja, että saan vetästä ton päälleni! Nimittäin toi ei ole mikään pakkastakki.. Kun kerrankin oltiin autolla liikenteessä, niin ilosena vetäsin ekaa kertaa ton ihanuuden päälleni :) Mitäs mieltä ootte?

-Linda

15 kommenttia:

  1. ooii ihana asu linda ! :)
    hei millä suoritat noi kaikki arvonnat?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) mä käytän semmosta arvontakonetta netistä :)

      Poista
  2. kivannäkönen asu:) mietin vaan että miten sulla oikeen onnistuu noilla kengillä kävely nyt talvella?!:D ite oon aivan pulassa jos ees harkitsen korkojen laittamista!!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) haha no oikeestaa mä en kävele noilla vielä, koska noi on niin liukkaat. Laitoin noi siis vaan noihi kuviin kun lavastin ton lauantain asun kun sillon oltii autolla ni pysty pistää noi kengät :)

      Poista
  3. Tosi upea asu sulla ja nuo kengät on niin kivat :)

    VastaaPoista
  4. halvan näköseltä takilta pikemminkin..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mielipiteensä kullakin, mutta musta ei todellakaan :D

      Poista
  5. älä matki annika oota :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siis mitä ihmettä! Miten muka matkin annikaa?:D Seuraan itse Annikan blogia, mutta se että mulla on samantyylinen takki (joka on myös monella muulla bloggaajalla) ei tee musta mitään matkijaa.. Olis kiva kuulla perusteluja ennen kuin aletaan leimaamaan jonkun matkijaksi :D

      Poista
  6. Koska esittelet uutta miestäsi?;)

    VastaaPoista