3/17/2013

Sunnuntain kahvittelua

kaffeeta 0192013-03-17 kaffeetakaffeeta 004kaffeeta 061
Tänään treffailin Emiliaa pitkästä aikaa ja voi että tää tyttö osaa piristää mua aina. Tuli istuttua kahvilassa varmaan kolmisen tuntia ja vaihettua parin viikon ilot ja surut. Mua naurattaa toi mun suklainen cappuccino, koska toi näyttää niin säälittävältä haha. Tajusin kaivaa kameran vasta sitten esiin, kun toi hieno päällyshomma oli haihtunut pois, on mullakin ongelmat :D Musta on ihan pyllystä, kun Iholla sarjan toka tuotantokausi loppu - tuntuu että se meni aivan liian nopeasti! Sais muuten tulla sarjaan myös miehiä ;) Eipä tässä muuta ihmeellistä, tääkään teksti ei oikein tunnu luistavan.. Nyt ei muutenkaa tää elämä nappaa yhtään, oon menettänyt luottamukseni liian moneen ihmiseen lähiaikoina ja se ottaa vähän koville. Oon huomannut, että mä harvoin mainitsen täällä huolistani tai muuten huonoista päivistäni, joten kerrankin vaihtelua. Ehkä huomenna on parempi päivä? Toivotaan. Huomenna paluu tylsään arkeen, palaillaan huomenna ehkä positiivisemman mielen kera. Öitä :)

-Linda

15 kommenttia:

  1. voi että toi leipä näyttää niin herkulliselta! jälleen ihania kuvia postaus täynnä: niin teräviä ja yksinkertaisesti tosi kivoja:-D tykästyin hirveästi tuohon sun kaulakoruus muuten ihan näin ps!

    xx, Carpe fucking Diem

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoskiitos :) mäkin tykkään siitä!

      Poista
  2. ootko huomannut että käytät samaa paitaa melkein joka toisessa postauksessa:'D tai ainakun sulla on uusi tuote niin se tulee aikamoiseen käyttöön huhu..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Satuitko huomaamaan että toi neule on ollu mulla päällä tasan kahdessa asussa blogin puolella?:) Ja mitä sitten, mä tykästyn aina tiettyyn vaatteeseen ja yhdistelen sen ympärille eri asukokonaisuuksia kuten tän neuleen kanssa on käynyt. Ei se mun mielestä ole mitään maailmaa järisyttävää :D

      Poista
  3. itellä kävi vähän samallailla kaveripiirissä ja nyt on vaikee korjata luottaa ja en toisaalta tiiä haluisinko edes. onneks sullakin näyttää niitä oikeita ystäviä vielä löytyvän:) koita jaksella oot ihana etkä ansaitte tollasta:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama täällä.. Joo niitä ihania kyllä löytyy onneks vielä ja tunnistavat varmasti itsensä tästä :) Jaksamisia sullekkin ja kiitos ihanasta kommentista!

      Poista
  4. ihania kuvia! :) mulle kelpaisi nyt kyllä samanlainen kahvihetki! :)

    VastaaPoista
  5. onpa hyvä fiilis noissa kuvissa! :-) oot hurjan kaunis!

    VastaaPoista
  6. Mäkin kaipaisin tällä hetkellä kahvitteluhetkeä ystävän kanssa♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin ihmeellistä miten aika menee kuin siivillä kun kahvittelee ystävän kanssa :)

      Poista
  7. Vähän sama tossa luottamus jutussa kun sulla:( ei tiedä enää kehen luottaa. Ihana blogi sulla:)!

    VastaaPoista