4/14/2013

My mind keeps saying run as fast as you can. I say I'm done, but then you pull me back.

baari 117
2013-04-14 baari
baari 276
baari 478
2013-04-14 baari1
Peplum H&M / housut BIKBOK / kengät Spiritstore / kaulakoru GT / lompakko Lindex
baari 169
Heipsan! Mulla on ollut tosi mukava viikonloppu takana, vaikka yöunet onkin vähän jääneet vähäisiksi. Eilen lähdettiin Emilian kanssa lyhyellä varotusajalla juhlimaan Tivoliin. Emilialla ei ollut mitään kamoja mukana, joten se pääty vähän vierailemaan mun vaatekaapilla - tosin vähän on aika lievästi sanottu, koska koko sen asu oli mun vaatekaapista haha. Kun lopulta päästiin baariin niin hiukset pörrötti ihanasti sateen jäljiltä, mutta ei se menoa haitannut! Mä koin Tivolissa täyden valaistumisen, kun tajusin että keskikerroksessa on myös yksi oma tila haha. Loppuilta menikin sielä istuskellen kavereiden kanssa. Ei mulla muuta ihmeellistä! Essi tuli nyt tänne, joten en kirjottele enempää :)

-Linda

26 kommenttia:

  1. oot ihan törkeen kaunis näissä kuvissa! :) ♥

    VastaaPoista
  2. Ihana asukokonaisuus ja kaunis Linda :) myös toi kampaus on tosi hienon ja näppärän näkönen !

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia! Vähän kokomustaa mut onneks on kultasia koruja :) tiekkö mikä tossa kampauksessa on hauskinta, se että tein sen ihan vahingossa :D!

      Poista
  3. ihania kuvia ! ♥
    http://nellimari.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Ihana asu. Oot tosi kaunis! <3 :)

    VastaaPoista
  5. Ihana asu! Tuo sun kaulakoru on upea ja myös sinä olet niin nätti!:)

    http://sofiawilhelmiina.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitäs kyl ostaa joku uus, koska toi on niin mun vakkari haha :D Kiitoksia:)

      Poista
  6. vau toi tukka sopii sulle tosi hyvin! ja kiva bilelook muutenkin :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha tein sen vahingossa ;) kiitoksia<3

      Poista
  7. tuleeko mahdollisesi siitä acticista jotain postausta tai jotain?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä mä siitä jotain voisin kertoa, ihan mitä haluut kuulla :)

      Poista
  8. Olet kyllä ihan hurjan kaunis :)

    VastaaPoista
  9. Mitäää, eikä mun kommentti oo eilen tullu tänne :(
    Kehuin vaan kuinka kaunis oot! Ja vinkkasin, että täytyy joskus mennä yhdessä rimpsalle ;-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa 0: no nyt sain sen :) voi kiitos ja todellakin mennään ja nähdään muutenkin!:)

      Poista