4/21/2013

Sometimes I feel as cold as steel and broken like I'm never gonna heal.


misu 016
Tuitui. Tän katin silmissä on jotain mystistä
bailabaila 031
Vähän kuohuvaa!
bailabaila 216
Mitä enemmän aurinkoa sitä enemmän pisamia!
baari 034
Löysin mä kerrankin jotain hulluilta päiviltä - nimittäin nää söpöt ja maailman mukavimmat olohousut!
2013-04-21 bailabaila
baari 071
Jakku H&M ALE 10€
sadeäj 072
Sama jakku in action bisnes-lookissa
bailabaila 218
Lähdössä juhlimaan Linnean kanssa!
baari 553
Ajattelin vähän hämmentää teitä uteliaita tällä kuvalla haha. Onnistuinko?2013-04-015
Lisää ikkunakuvia tässä fiilispostauksessa.
sadeäj 470
Eilen käväsin ostamassa hiusvärin ja kuvassa näkyvä juurikasvu sai kyytiä!

Aurinkoista sunnuntaita sinne ruutujen toisille puolille :) Tässä olis sitä teille lupaamaani kuvapostausta! Kuvat on sikin sokin viimeiseltä viikolta. Mun arki on tosiaan mennyt aikalailla koulujuttujen parissa ja sillon tällöin oon nähnyt kavereita. Mä oon niin hirveän väsynyt kouluviikolla, että kun tuun koulusta kotiin syön ja levähdän pari tuntia katsoen tv:tä tai käyn koneella lukemassa blogeja ennen kuin jaksan vasta nähdä kavereita tai tehdä koulujuttuja. Tähän pitäis saada mahtumaan vielä sali, josta oon lipsunut nyt parin viikon ajaksi. Tuntuu että 24 tuntia ei enää riitä mulle! Onneksi Viikonloppuna sai vähän relata ja käytiin katsomassa kavereitten kanssa Oblivion, jonka pääosassa on aina yhtä hurmaava Tom Cruise. Leffanautinto oli ihan hyvä, mutta jotkut kohdat oli tehty tosi pitkäveteiseksi ja leffaa ei selvästikkään oltu mun mielestä ajateltu kunnolla loppuun. Lauantaina käväsin ostamassa hiusvärin ja illalla lähdettiin Linnean kanssa juhlimaan. Me päädyttiin Senssiin, josta oon aina kuullut negatiivista palautetta - lukuunottamatta halpoja juomia. Toi oli mun eka kerta Senssissä ja musta se ei ollut hullumpi. Mä oon niin kyllästynyt Tivoliin, paitsi jos sielä on jokin tapahtuma. Silti FatLady on se ykkönen, mutta hitto kun sielä on korkeampi ikäraja lukuunottamatta sikatiistaita ja joitakin tapahtumia. Mä en oo kyllä vielä käynyt uudessa Screenissä, ootteko te? Minkälainen paikka ja minkälainen meno? Entä musapuoli? Tämmöstä höpötystä tällä kertaa! Hyvää alkavaa viikkoa jokaiselle :)

-Linda

29 kommenttia:

  1. oi että, oot kyllä upee linda! :-) punanen huulipuna sopii sulle tosi hyvin ♥

    VastaaPoista
  2. Onko tolla sun kaverilla Linnealla vielä blogia? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se ei ole kirjoittanut pariin vuoteen eli ei enää :)

      Poista
  3. ootteko taas yhessä:)? jos ootte ihanaa

    VastaaPoista
  4. tiiätkö myydäänkö noita olohousuja normaalistikin vai oliko niitä vaan hullareilla?:) ja miltä puolelta ne oli?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en yhtään tiedä, mutta mä ostin noi sieltä naisten puolelta missä on Guessia ja muuta merkkiä :) Eli kun tullaan ylös ja mennään liukuportaista suoraan vasemmalle ja eteenpäin

      Poista
  5. Oletpa kaunis <3
    onko tuossa yhessä kuvassa sun poikaystävä ?! :)
    ps. miten saan tilattua sen samanlaisen sinisen takin mikä oli sulla tuossa yhessä postauksessa. siinä pitäis olla jotku paypal tunnukset, en tajua :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoksia :) Voi että kun en osaa yhtään neuvoa, en ole itse vielä tutustunut siihen kuinka tuolta tilataan :( Mutta luulen että voi löytyä googlaamalla :)

      Poista
    2. Oon itse käyttänyt paypal tunnuksia,kun olen tilannut esim.ebaysta.Se on siis sama asia,kun että maksetaan luottokortilla ja sen tunnuksilla -paypal on vain se ohjelma joka suojaa sen maksutoimituksen netissä kun maksetaan johonkin ulkomaille:) ja tunnuksina käy esim.oma sähköposti ja sen salasana.omasta mielestä helppokäyttöinen ja luotettava.:).toiv.auttoi

      farfromfake.blogspot.com

      Poista
    3. Ihanaa auttava käsi sielä :)

      Poista
  6. Screeni oli ihan OK paikka mitä sielä kerran iltaa vietin. Tilana en kauheesti tykännyt (malliltaan ja sisustukseltaan), mutta musiikki ja meno kokonaisuudessa oli ihan jees ja kyllä sielä hauskaa sai pidettyä. Juomienkaan hinnat ei olleet korkeat, joten suosittelen aiankin piipahtamaan. Ainoa miinus oli korkea sisäänpääsymaksu 7€, mutta juomien matalemmat hinnat vähän kompensoi sitä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hei ihanaa joku lukee näitä kokonaan ja vaivautuu vastaamaan haha :) Nii mä oon kans kuullut kavereilta tosta sisäänpääsystä ja narikasta ja se hinta vähän kirpasee :S

      Poista
  7. Heippa! Tykkään tästä sun blogista iha hirmusesti ja oot mielettömän kaunis nuori nainen!! :) Osaatko suositella jotain suht.koht isoja ja hyviä baareja Tampereelta? Ollaan tulossa kaveriporukalla vähän sinne tsekkaamaan biletarjontaa mutta ei oikein tiedetä että mihinkä suunnistaisi:D Kiitoksia jo etukäteen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos ja tosi mukava kuulla! Minkä ikäisiä olette?:)

      Musta paras missä oon käyny on Fatlady, mutta sielä ikäraja on K-20 - lukuunottamatta sikatiistaita ja joitakin tapahtumia jolloin ikäraja on K-18. Se sijaitsee Hämeenkatu 10. Tivoli on myös aika suuri ja ihan jees, mutta aika kallista. Ilonassa en ole käynyt, mutta se vaikuttaa kivalta, mutta sinne ikäraja on kuitenkin se K-24 :) Senssi on ihan ok, halvat juomat ja ihan ok-kokoinen paikka. Tampereelle on myös avattu juuri Screen, sielä en ole ite käynyt mutta vaikuttaa ihan hyvältä paikalta ja kuulemma halvat juomat. Mutta Puumaan ei kannata mennä!:D Halvat juomat, mutta tosi pieni! Sitten löytyy monia "oleilu" baareja, kuten Passion :)

      Toivottavasti sait tästä jotain irti, kannattaa googlettaa Tampereen baareja vielä ;)

      Poista
    2. Ite muutin just Tampereelle perjantaina ja olin just tulossa kyselemään siulta baari vinkkejä kun on omat synttärit tulossa joten kiitos tästä <3 :)

      Poista
    3. Haha no tähä osu sitte nappiin :) tervetuloa tampereelle!:)

      Poista
    4. Joo kiitoksia paljon:) Ollaan kaikki 18, joten taidetaan Tivoliin suunnata, facebook kuvien perusteella näyttää hyvältä!:) Pitää tulla joskus sikatiistaille, ja mennä katsastamaan myös fatlady!:)

      Poista
  8. millä värillä värjäät hiuksias?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Garnierin nutrisse mousse sävy 5 :)

      Poista
    2. oon kuullu että se mousse ei kestäs kovin pitkää, mutta on vissii sitte iha hyvä? :)

      Poista
    3. Joo ei kestäkkää mutta oon värjänny sillä nyt kun siitä sävystä tulee niin hyvä :)

      Poista
  9. VILMA : entä jos ei omaa luottokorttia ? voiko silloin ulkomailta ollenkaan ? :) ja kiitos vastauksestasi, siitä oli hyötyä :)

    VastaaPoista
  10. Toi huulipuna käypi sulle mielettömän hyvin! ja sulla on kivoja kuvia täällä :)

    VastaaPoista
  11. Pakko sanoa että aivan ihana blogi!=) Niin kaunis tyttönen ja aivan upeita kuvia^^

    VastaaPoista